|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Donderdag 26 februari 2009 Sepultura Effenaar, Eindhoven http://www.effenaar.nl Voorverkoop: 29 november 2008 Entreeprijs: € 25 Locatie: Grote zaal Aanvang: 20:15 uur Zaal open: 19:30 uur |
|
Behoorlijk aan de prijs. |
|
ben erbij ben benieuwd |
|
Ook present |
|
Hoewel Sepultura 2/3?jaar terug erg gaaf was in de Effenaar toch afwezig. Aardig aan de prijs weer. |
|
aanwezig! |
|
Als ze maar geen Braziliaans carnaval gaan vieren. Gewoon de beuk erin! Only Deaf Is Real! |
|
Afterparty in The Rambler met Cultura Tres Tijdens de Sepultura afterparty treed Cultura Tres voor je op. Cultura Tres komt uit Venezuela en is opgericht in 2006. De band ging als een speer en binnen no-time hadden ze optredens op het Rock Al Parque (Columbia) voor 80.000 en Ozzfest. Met Sepultura deden ze de 'Chaos AD'- tour in Zuid-Amerika. Ze stonden ook als support van Gorefest tijdens hun release van 'Rise of Ruin'. De band heeft een eigen geluid weten neer te zetten, maar invloeden van bands als Godspeed You Black Emperor, Mars Volta, Iron Buttery en Slayer zijn aanwezig. Hun laatste wapenfeit, het album 'La Cura' is gemasterd door Attie Bauw bekend van Gorefest, Judas Priest en The Scorpions. Aanvang 23.00 uur, zaal open 20.00 uur Entree gratis www.culturatres.com www.myspace.com/culturatres |
|
Donderdag |
|
Wordt gaaf! Zeker als je nagaat wat de setlist wordt.. heerlijk! Onder andere een aantal nummers die ze al 17 jaar niet meer gespeeld zullen hebben, of in ieder geval 15 jaar niet meer. Heerlijk! Deventer en Leeuwarden zijn trouwens uitverkocht. Ben benieuwd hoe vol de zaal in Eindhoven zal zijn dan! |
|
Hoeveel mensen kunnen er dan in in Deventer en Leeuwarden? In de Effenaar staan ze in de grote zaal en daar kan 1200 man in.. |
|
Deventer 300-500? [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 24-02-2009 12:11] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Aha, dat verkoopt uiteraard een stuk sneller uit en al helemaal op een vrijdag. Maar zin in donderdag |
|
quote: + 1 |
|
Hoppa net terug van Ill Nino en iedereen kreeg omdat het al zo'n dure maand is met carnaval een kaartje voor sepultura vandaag GRATIS!!! hihi 2 concerten voor de belachlijke prijs van 0,0 euro :D Het is de lichtinval ;') |
|
Iets met slechte kaartverkoop |
|
dan toch wel een slimme zet om volk naar je tent te lokken. hopelijk drinken ze nog wat enz. |
|
quote: oei...... |
|
mijn vriend belde net dat hij ook een gratis kaartje heeft, had een collega gewonnen o.i.d. Ik ga niet hoor, vind 25 euro echt te duur. Maar ben stiekum wel een beetje jaloers op de gratis kaartjes! |
|
quote: En terecht... Ik ga denk ik niet vanavond, iemand intresse in een gratis kaartje? Zoek zelf maar oplossing hoe je hem wilt ophalen of whatever. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: 25 Euro voor een Sepultura coverband is inderdaad aardig prijzig |
|
quote: Ik heb hem nog steeds... Geen behoefte? Het is de lichtinval ;') |
|
quote: one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
The Chaos A.D. tour kickstarted on October 23, 1993 Hehe, beetje vreemd ja. |
|
Ach ja.. Over 2 uur daarheen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |