|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat zeggen gaat er nu ook weer wat over, het probleem is dat sepultura gewoon veel te veel fillers op hun albums stopt, maar ze kunnen het wel(nummers als moloko mesto,sepulnation,..) |
|
quote: Nee, natuurlijk, helemaal met je eens, dat het misschien iets te veel "gechargeerd" is van mijn zijde, maar ik word soms wel spuugziek van mensen die als enige legitieme argument het aspect "nostalgische waarde" van een bepaalde band kunnen aandragen, wanneer het draait om de effectieve waarde van een band en de beoordeling daarvan in het heden. an evil incarnation of DEATH! |
|
De voorprogrammabands hadden beter thuis kunnen blijven. Erg sterke show van Sepultura. Dik 2 uur speeltijd, half Arise gespeeld en een prima opbouw van de setlist waarbij ik van de klassiekers enkel Inner Self en Beneath The Remains gemist heb. (Ratamahata werd ook niet gespeeld maar die heb ik dan weer niet gemist..) Afterparty in de Rambler was ook wel OK alleen Cultura Tres ging wel vervelen op een gegeven moment (of het kwam door het ) [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 27-02-2009 1:18] |
|
mijn liefje heeft het gezellig gehad volgens mij. Hij kwam vanochtend om 0730 zwalkend thuis, met een boete op zak. Er was dus iig genoeg |
|
setlist? |
|
quote:Die hadden ze inderdaad ja |
|
|
|
00. A-Lex IV (Intro) 01. A-Lex I/Moloko Mesto 02. Filthy Rot 03. What I Do! 04. Manifest 05. Convicted In Life 06. We've Lost You 07. A-Lex II/The Treatment 08. False 09. Dead Embryonic Cells 10. Troops of Doom 11. Forceful Behavior 12. A-Lex III/The Experiment 13. Meaningless Movements 14. Infected Voice 15. Desperate Cry 16. Sepulnation 17. Refuse/Resist 18. Territory 19. Arise --- 20. Kaiowas Jam 21. Enough Said 22. Conform 23. Roots Bloody Roots En dan ook nog ergens tussendoor bijna Number of the Beast maar toch maar Policia ter ere van de verjaardag van de drumroadie. Natuurlijk jammer van geen Beneath the Remains en Schizophrenia, maar er is een prijs die je betaalt voor het laten stemmen van de fans op een deel van de setlist. Vijf nummers van Arise was heerlijk! [Dit bericht is gewijzigd door MindWar op 27-02-2009 15:23] |
|
Infected voice *slik* |
|
quote: Toch goeie beslissing geweest om niet te gaan, dit waren de enige nummer die ik wilde horen. Het is de lichtinval ;') |
|
quote:En bij voorprogramma The Sorrow was dat de eerste riff van Raining Blood. Zowaar met afstand het beste wat de lieden gebracht hebben gedurende hun set quote:Idd! |
|
Voor wat foto's van Sepultura in de Effenaar check: www.AchromeMoments.nl Cheers! |
|
Setlist Deventer: 00. A-Lex IV (Intro) 01. A-Lex I/Moloko Mesto 02. Filthy Rot 03. What I Do! 04. Manifest 05. Convicted In Life 06. We've Lost You 07. A-Lex II/The Treatment 08. False 09. Dead Embryonic Cells 10. Troops of Doom 11. Forceful Behavior 12. A-Lex III/The Experiment 13. Sceptic Schizo/Escape to the Void 14. Mass Hypnosis 15. Inner Self 16. Sepulnation 17. Refuse/Resist 18. Territory 19. Arise --- 20. Kaiowas Jam 21. Enough Said 22. Conform 23. Roots Bloody Roots Deventer was wederom gaaf! Uitverkocht, volle zaal dus.. weinig reactie voor Resistance en The Sorrow, en weer een vette show van Sepultura. |
|
|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |