|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
April 10 – Enschede, Netherlands - Atak www.atak.nl |
|
jippie wel afwezig overigens..komen nog wel vaker. |
|
Oeh, misschien wel van de partij. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Oh geweldig!Proberen hier bij te zijn.Kut OV. =) |
|
Cool! |
|
Aanwezig. Heads I win, tails you lose |
|
Ontwaakt.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Hmm leuk! |
|
Vet! Ver weg... Ze spelen vast een keer in de buurt van ome Sjaak.. |
|
Kaartjes zijn binnen [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-01-2009 21:27] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nou dan drinken we iig effe een biertje samen!!! |
|
quote: aha, de maagdenzuiger is van de partij?! |
|
Kaarten gescoord We komen met 3 vanuit het verre zuiden |
|
Ook wel aanwezig, denk ik. Bareuh... |
|
quote: Goed idee! Mag er trouwens gefilmd worden? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: quote: Mmm... en toch is het volgens mij geen slecht idee om van het oude Atak een goedkope bed and breakfast te maken. |
|
Och, ik koets wel even op en neer hoor. Ben gewend aan veel rijden, hoef niet per se te drinken en kruip 's nachts liever tegen mevrouw renYek aan Los daarvan moet mevrouw renYek werken de ochtend erna en vang ik renYek jr. op en moet ik toch thuis zijn. Edit: 200km enkele reis zie ik. Goed voor de airmiles! [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 09-01-2009 16:25] |
|
IK heb zoeen vermoeden dat ik er niet zal zijn.. |
|
Dan mogen ze het concert wel even verzetten! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Zoeen lief gezicht kan ik niet trekken. |
|
- Greycloak Net een kaartje besteld; best leuk, zo'n E-ticket. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wat voor één dan wel? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Aanwezig! |
|
quote: En hij neemt zelf z'n maagd mee. quote: Mamma en pappa willen ook wel op de gastenlijst, hahaha. Maar we zijn er heel waarschijnlijk wel aanwezig, hoe dan ook. quote: Ik weet niet hoeveel mijn lijst er aankan...maar jullie zijn iig allemaal van harte welkom, behalve sterretje!! Geintje!!!! ______________________________________________________ Dus, want, maar ook omdat, naar eigen zeggen. Hoe staat het ervoor? [Dit bericht is gewijzigd door Psycho Pippi op 21-03-2009 18:53] We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
*schop* kijk nou, deze lag ook nog te verstoffen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |