|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
kijk, ik was te lui om te zoeken, maar dacht al dat er een topic was. Heb er zin in! We komen met 5 man (nouja, 3 man en 2 vrouw). |
|
quote: Hehehe Welke van de twee is nu precies de baas? Of zijn ze gewoon alletwee de baas nu Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Beide, maar dr is dr maar één die zegt of het gaat. |
|
*schop* vanavond dus na 15 jaar weer live in Atak. deur: 20.30 uur aanvang: 21.00 uur Outburst The New Dominion PESTILENCE tiks: 12 euro online vvk, 14 deur |
|
Niet uitverkocht |
|
Fukkk, ik moet vanavond dus met de bus naar huis. Nee, niet in het verkeerde topic gepost. Bruce Banner |
|
quote: Gorefest reunie in Roosje x jaar geleden was ook niet uitverkocht...begreep ik ook geen zak van. |
|
Hoe groot is die nieuwe Atak eigenlijk? Bruce Banner |
|
quote:Ergens tussen Simplon en Oosterpoort in. Best ruim. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
700, nee nog niet uitverkocht. Er zijn trouwens niet of nauwelijks NL metal acts die 700 tiks verkopen |
|
Dat is weleens anders geweest. Grappig genoeg vragen de acts dan weer wel vele malen meer gage dan vroeger [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 10-04-2009 12:27] |
|
Dat komt omdat iedereen alles maar downloadt, tegenwoordig!!!!unoeinz!!111 Bruce Banner |
|
- Greycloak - Snark - Marc Ballebak Judas - Metoalkerel - Lainedil - Tucker 10-4 Harley What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tsssk... Edit: ik hoor net dat ik ook mee ga. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 10-04-2009 12:41] Bruce Banner |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
veel plezier vanaaf mensen!!!, ik hoor wel hoe het was Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: x3! Bruce Banner |
|
Aanwezig met 5 man |
|
Wordt er dan soms een battle gehouden of zo? |
|
Verdamme, das vandaag. Zit in de verkeerde provincie helaarsch met andere afspraken. Veul plezier @ rest. |
|
Benieuwd wat het allemaal wordt vanavond Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: max. toegestane aantal bezoekers is deze week uitgebreid naar 800. |
|
Is er ook daadwerkelijk iets aan de zaal aangepast, of is er echt niet meer dan een getalletje veraderd? |
|
Gaat 'em niet worden vanaaf. Andere keer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |