![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
airheads bill and ted fame nerds porky's ![]() |
|
Who framed Roger Rabbit natuurlijk. ![]() Who framed him?! Sie wil be shot! [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 08-08-2002 23:21] ![]() |
|
National Lampoon. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 08-08-2002 23:21] ![]() |
|
national lampoons vacations met chevy chase Oud Vuil. ![]() |
|
AIRHEADS totally Karate Kid Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Gremlins. ![]() |
|
Oh, Jumpin' Jack Flash was mijn lievelingsfilm als klein kereltje en ik mag er nog steeds graag naar kijken. ![]() |
|
trains planes and automobiles met john candy en steve martin(of is dat al 90?) three amigos, met steve, chevy en martin short ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Look who's talking 1 tm 99. Three men and a baby. ![]() |
|
Spaceballs! ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
jaren 80 films heersen de pan uit. kansloze "lelijke meisjes"(lees kanppe babes met bril en beugel" krijgen date met hun droom jongen, en lekker dansen en lekkere muziek. en de topper is eigenlijk "iron eagle" ![]() |
|
quote: maar das toch niet om te lachen, meer om te zwijmelen ofzo, ik noem in navolging van iron eagle een top gun ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Uit welk jaar komt M.A.S.H. ? Da's pas krom liggen, die film ![]() ![]() |
|
Toen ik klein was was'k ook gek van Iron Eagle natuurlijk, ik was weg van Chappie! Maar vooral omdat er muziek van Twisted Sister en Queen in kwam Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk ![]() |
|
quote:Nou.. Iron Eagle 3 is toch niet bepaald serieus te nemen ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: Zwijmelen bij Iron Eagle? Maar Iron Eagle is toch die film met een dikke kale neger met een snor in de hoofdrol? ![]() ![]() |
|
quote: Iemand al Loaded Weapon gezien, die is pas om krom van te liggen, parodie op Leathel Weapon, maar wel een heerschende parodie ![]() kent hier iemand trouwens Airplane!, die vind ik dus echt nergens te huur Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: nou ja, ieder z'n meug ![]() k'dacht dat er vast ook nog wel een pretty boy inzat a la tom kroes Oud Vuil. ![]() |
|
quote: - We've got clearance, Clarence. - Roger, Roger! - What's our vector, Victor? I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: That's strange!!! der was een lampje "STRANGE" aan het flikkeren ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Porky's en the nerds heerschte de pan uit!! Airheads! en tja lollig..hmmz.the breakfast club,16 candles en pretty in pink ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Porky's is inderdaad heeeeeel erg grappig, die heerschen zeker ook ![]() The nerds ook zeker ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Waarom zegt niemand iets van het feit dat Beli's ikon al erg lang keduuk is? ![]() |
|
quote:Dat zeggen we allemaal wel, maar Beli reageert er nooit op ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |