![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
ik was er nog ene vergeten FLODDER die roelt ook nog steeds ![]() En Hector met Urbanus, die is keileuk om te zien ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
honneponnetje die was fout, wel heel spannend natuurlijk. jaren 80 films waren zowiezo heel spannend, zach zo nu en dan opeens een borst of bil ![]() ![]() |
|
quote: ooow ja Hector ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
- schatjes, met peter faber was ook wel een geinige film ![]() |
|
-Top Secret=let vooral op de scène waarin ze vanop een surfplank in zee KLEIDUIFSCHIETEN,op surfmuziek(#skeet shooting in the USAAAAA#) ![]() -Hector was vooral een lieve,ontwapenende film ('Zijde gij hier gelukkig?Ik ook!'=Urbanus tegen een goudvisje,weesvisje,zoals hij het diert noemt, dat hij liefdevol geadopteerd heeft) -The life of Brian Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote: Zalig toch, en in Top Secret: ![]() ![]() ![]() Let's rock ![]() ![]() Speciaal voor Shadow_Smile Airplane! ![]() Vroegere autopilot ![]() ![]() OOOOEEEEEPPPPSSS ![]() Veiligheidsinstructies ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Ik zie alleen maar kruisjes (Geocities weer ![]() Schatjes en mamma is boos waren ook leuke films om te zien. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 09-08-2002 23:59] the only pleasure is pain ![]() |
|
Midnight Run! Weet niet precies of het jaren 80 is maar wel een leuke film. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." ![]() |
|
quote: Even snel opgezocht. De film komt uit 1988. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Had ik het toch goed ![]() OMG Dat is echt een lachen film "Marvin behind you!" "Where?" *BLAM* "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." ![]() |
|
iedereen vergeet de cheech & chong films, elke zichzelf respecterende blower moet die films gezien hebben, er is er 1 die zich zelfs in a'dam afspeel, still smoking dacht ik. ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
hier is de link voor de foto's: http://uk.geocities.com/zaz_fan/zaz_web_pages/zazbios.htm Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: idd, en wat dacht je van de Corsican Brother (geen blow film van ze, maar wel hillarisch). Een van mijn favorieten: Airplane. Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
dat jullie al die namen onthouden ![]() zulke films gaan er bij mij links in en rechts er weer uit My madness, my sadness ![]() |
|
Weet weinig wat ik toen keek; Gremlins had idd een leuke scene en dat was die oude vrouw met die elektrische stoel voor het trappelopen die op overdrive werd gezet waardoor ze door het raam werd gelanceerd op de tweede verdieping. Tom & Jerry vind ik nog steeds leuk. Veder vond ik Ron flon flon met Jaques Plafond (of hoe je dat ook schrijft) wel leuk. Denk ook dat als je nu de Pin up club zou zien dat het ook wel grappig is. Films uit de jaren 80 die wel grappig waren waren idd Revenge of the nerds en natuurlijk alle Monty Python films. Voor de rest waren het series: Smith & jones, Not the nine o'clock news, Blackadder etc. die dacht ik allemaal jaren 80 zijn. Amerikaanse shit als Naked Gun vond ik flauw als je Police Squad al gezien had. Net als die zgn grappige Police academy waarvan alleen die gast die die stemmetjes zo goed kon nadoen wel grappig was. voor de rest was het vrij flauw. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
- Beetlejuice (1988; Tim Burton) - The Gods must be Grazy (1980; Jamie Uys) - Overboard (1987; Gary Marshall) If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
quote: Ja,die werden vooral 's avonds laat uitgezonden,toen de vid nog niet echt ingeburgerd was en ik als net-niet-tienermeisje altijd vroeg moest gaan slapen ![]() ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
flodder urbanus top secret the toxic avenger the toxic avenger 2 bad taste enz... ![]() |
|
Weekend At Bernie's ![]() Porkie's ![]() ![]() Bring The People Together ![]() |
|
Loadedweapon (ik weet niet van welke datum die is maar hij is super goed!) Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) ![]() |
|
quote: 1993. ![]() |
|
quote: zeker nog nooit gehoord van www.imdb.com ? If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
Porkys the Nerds ![]() Airplane Do or do not. There is no try. ![]() |
|
Mijnn favoriete film uit de 80's: AMAZON WOMEN ON THE MOON Ik heb m zelf op video en kijk m nog steeds regelmatig ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |