|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
26 December Departure, Ladies Decision en meer nader bekend te maken support acts in Artishock Upstairs Artishock Upstairs Steenhofstraat 46a 3764BM Soest Edit: www.artishock-soest.nl www.artishock-upstairs.nl www.departuremetal.com (departure) www.urkie.com (ladies decision) [Dit bericht is gewijzigd door immortality op 10-12-2008 22:58] |
|
Ik ben er!!!!!!!! |
|
Nou, dan ga ik niet hoor. Fuck the world and fuck you |
|
Mot jij weten Irriteer je je zo erg aan me? Balen voor je |
|
quote: Jamaaaaaaaaaar, ik hou wel van je hoor. Snel erbij trouwens hahaha. Boeiender |
|
quote: Ahw |
|
quote:als je nou gewoon eens in roterdam komt spelen ipv altijd zo ver weg in een of ander doods boeren gat Fuck the world and fuck you |
|
quote: We doen ons best, zowel met Departure als met Grindbashers..... Boeiender |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
Doods boerengat? hahaha nee joh! Soest is gezellig! Wij zijn er hahahaha [Dit bericht is gewijzigd door Litha op 08-12-2008 20:38] |
|
quote: Hey niks slechts over soest he Maar naast artishock is het inderdaad redelijk dood. Vandaar maar weer eens iets leuks organiseren |
|
quote: Kan ik niets in tegeninbrengen. Gaaf om jullie zooitje ongeregeld weer te zien. Boeiender |
|
Hebben jullie ook een kerstboom?! |
|
quote: Yay! heb er zin in!! Oh.. dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Litha op 08-12-2008 20:42] |
|
Nee geen kerstboom. Na de kerstballen-teringzooi van vorig jaar gaan we dit jaar maar voor geen versiering denk ik. Wat een kutwerk is het om kapot gekopte kerstballen op te ruimen |
|
quote: Ghehehe |
|
hij typte ballen uhuhuhuhuhuh Fuck the world and fuck you |
|
Ik las net Joods ipv Doods |
|
YAY! heb er zin an! |
|
idd die kerstballen was een teringzooi. heb er al wel weer zin in. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Aanwezig. hhehehe is wel weer eens leuk om dat te kunnen typen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Yeeeeeeeeeeeeeah! Boeiender |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Cool! Dat wordt heerschen! |
|
*schop* |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |