|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
*slag* |
|
*stomp* Boeiender |
|
het zijn de homo's jaja, de homo's van departure! Fuck the world and fuck you |
|
soest is litha Fuck the world and fuck you |
|
quote: Live te bewonderen achter een drumstel, wat wil je nog meer! Euh, laat maar, ik weet het antwoord al. Boeiender |
|
ik wacht wel op de foto's. ik moet nog een plee bekostigen dit jaar, gaat duur grapje worden. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Oh, dan heb je nog minder dan een week last van. Boeiender |
|
grapjas. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Jeweettoch! Hehehe, zo, en nu even de familiare verplichting voldoen, daarna naar Emmeloord om een chickie op te halen, en dan weer naar Zwolle om de zooi in te laden. Een fijne vrijdag gewenst Mental! (En niets geks doen met eventuele kalfjes). Boeiender |
|
hehe u ook, de groetjes aan het zwolsche gespuis he! Fuck the world and fuck you |
|
quote: En aan het Soestse gespuis ook? Boeiender |
|
quote:vooral aan litha! Fuck the world and fuck you |
|
Wordt zuipen vanavond! Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Bier staat koud, speakers staan aan. Nog paar uurtjes en dan herrie maken Tot vanavond aan ieder die aanwezig mag zijn |
|
Goddomme, wat een feest! Niet heel druk, maar wel heel gezellig! En de toegiften gingen er in als zoete broodjes. Boeiender |
|
Ja was gezellig! Alleen jammer dat jullie (voor mijn gevoel) al snel weer weg waren En ben me toch hard van die trap af gestuiterd volgens mij is mn bekken gebroken Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Ook echt letterlijk gestuiterd, het zag er heel ongezond uit in ieder geval. Twas weer een zooitje hehe, maar zeker heel gezellig |
|
Ha Steven! Wist niet dat jij hier ook zat Goddomme, heb last van mn rug joh Weet jij wie het was die samen met mij die trap af viel? Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Heb je nog T-shirts weten te verkopen? Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Hehehe, we waren om 4 uur weer in Zwolle, laat zat! Oh, ik zal even het filmpje van een slapende Creepmime uploaden.... Boeiender |
|
quote: Was het weer zo ver Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: De avond was niet af geweest zonder Waar was Spaf opeens? Die was ook gaar Boeiender |
|
Ja was weer goed feestje. Op gegeven moment was ik (het) zat dus ben ik lekker gaan slapen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |