|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb ze!! Eindelijk! When I'm through with you, you wish you hadn't done that, cause I'm still alive and ready for revenge! |
|
Staanplaatsen zijn zo te zien al uitverkocht. Gaat toch aardig snel zeg. |
|
Zo 3 staanplaatsen binnen Will the people in the cheaper seats clap your hands? All the rest of you, if you'll just rattle your jewelry! |
|
Ik heb 3 zitplaatsen kunnen bemachtigen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Heb ook 3 zitplaatsen (en goede ook ). Was er om 11 uur gelijk door. Maar volgens mij is die site van Eventim ook een tikkeltje beter dan die van de Ticketservice. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
5 Zitplaatsen weten te bemachtigen |
|
Ban is ban. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 20-12-2008 9:41] |
|
quote: Nanaananana! Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
|
Vanavond, zin in! |
|
quote: +1 Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
jazeker, straks gaat de bus weer |
|
Zooo, even douchen zo en daarna die kant op. Even langs de KFC en dan eindelijk AC DC zien. Boeiender |
|
Toch nog kaarten kunnen krijgen dan? |
|
quote: Ik had direct al kaarten, alhoewel, die is nog in het bezit van Rajackar. Staanplaatsen gelukkig, anders heb ik er geen belang bij. Wel mooi dat mijn broer dankzij mijn tussenkomst nu ook staanplaatsen heeft voor "normale" prijs (al vind ik 76 euro toch wel prijzig eigenlijk). En morgen Sacred Reich! Ook al zin aan! Boeiender |
|
Vanavond!! |
|
quote: Jajoh? Boeiender |
|
quote: |
|
quote: Veld? Boeiender |
|
En iedereen gelijk na het concert nach hause of Amsterdam in? .Alhoewel dinsdag aaf beetje boring is. =) |
|
Nach hause dus... hmmmmm, ongeveer 50 minuten onderweg geweest, netjes! Vette show, mooi intro, maar bij de laatste nummers ging het echt lekker. Angus ziet er nu echt als Gollem uit (maar speelt nog als de brandweer),den zangert murmelde de Klassiekers soms binnensmonds en een redelijk langzame versie van Whole Lotta Rosie. Maar al met al erg genoten. Boeiender |
|
Eindelijk thuis, maar dit was het zeker waard. Gave show geven die oudjes nog weg! Toch heb ik wel besloten dat dit het laatste grote concert is dat ik bezoek, ondanks dat ik er erg van genoten heb |
|
Mooi hoor, AC/DC eens zien. Maar toch: wat een hoerenzooi die Arena en dat geluid pfffff. Om over het geluid van het voorprogramma maar helemaal niet te spreken! |
|
quote: Hehe, ik had hetzelfde idee qua grote concerten. En @ Deathwish, ik vond het geluid bij AC DC erg goed eigenlijk, wij stonden midden vooraan, dus voor het dwarshek, en daar was het geluid prima te doen. Voorprogramma's waren qua geluid in ieder geval een aanfluiting inderdaad. Boeiender |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |