|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Voor mij persoonlijk is het vooral zo dat ik alle grote bands die ik gezien wilde hebben nu wel gezien heb, en de prijzen wel erg belachelijk beginnen te worden. Daarbij zijn er genoeg leuke concerten in kleinere zaaltjes en dat vind ik veel gezelliger. Boeiender |
|
quote: Ach, het een sluit het ander niet uit... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Klopt, maar ik heb het wel gehad met de Arena's en Ahoy's. Boeiender |
|
Briljant concert Telefoon foto's ftw!!1 |
|
yeah, daar stonden wij ook ongeveer! genoten van de te gekke show! |
|
`Nog 'n paar picca's. Helaas werd mijn camera ingenomen, hehehe. Met achtbaan Erik: lief En stoer! Harderwijk posse: Met Linda: En een Rajacker die aanwijst waar zijn nieuwste puist is gelocaliseerd: Hehehe, boutcamera's FTW! LOL Boeiender |
|
quote: +1, en het gedoe om aan tickets te komen, de tijd dat je al moet vertrekken om niet in files te komen, hopen op goede plaatsen en ga zo maar door. |
|
Maargoed, voor die show van gisteren vond ik het zeker nog een keer waard. |
|
Dat was weer 18 jaar geleden dat ik ze voor t laatst heb gezien (Monsters of Rock '91). Vette show, goeie songkeuze, kuttttttt geluid!! |
|
Eerste en laatste keer Arena was dit. Wat een kutgeluid. Concert was overigens erg matig wat mij betreft. My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape |
|
Hierbij nog wat foto's van de show in de Arena. Drive Like Maria The Answer AC/DC De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com |
|
quote: Mooie plaatjes hoor, vind dat jij zowieso erg mooie foto's maakt.. ook die van Sonisphere. |
|
quote: Hey, zingt John Tardy daar ook bij 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote: Hehe, en hij deed zo zijn best om Robert Plant te zijn. Ik kan overigens over de voorprogramma's weinig zinnigs zeggen door het beroerde geluid. Boeiender |
|
waar wij eerst stonden kon ik er niet eens nummers van maken, zo slecht was t geluid. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |