IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Hoogte- en dieptepunten 2008 Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-12-2008 15:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hoogtepunten
- Eindelijk een leuke, uitdagende, goedbetaalde baan waar ik het erg naar mijn zin heb
- Mijn vriendin
- Meer grip op mijn leven
- Muziek
- Echte vrienden

Dieptepunten
- Mijn careermove op 1 januari dit jaar, wat een kuttent was dat zeg
- Hernia begin van het jaar + rugklachten
- Stoppen met Mindscan, alhoewel dat ook positief is

Doel voor 2008 was "mijn dromen meer gaan najagen". Ik heb daar dit jaar een mooie voorzet voor kunnen geven, ik zie 2009 met veel vertrouwen tegemoet.

Doelen voor 2009:
- Rijbewijs halen
- Stoppen met roken
- Meer sporten
- Naast mijn werk meer freelancen/ zzp-en en flink euri's binnenhengelen
- Meer muziek maken


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-12-2008 15:37 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2008 15:29 schreef Snaack het volgende:
- Stoppen met Mindscan, alhoewel dat ook positief is



Ik lees niet alles hier dus dat is nieuw voor me.
Toevallig was ik daarnet nog ff op de myspace pagina en daar sta je toch nog als lid? zonde hoor, je leek er mij zo fanatiek mee bezig.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-12-2008 16:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Is dat nog niet geupdate, haha, ik ben er al 2 maanden weg namelijk

Enne, sja, ik ben sowieso altijd fanatiek bezig met muziek. Dat was niet exclusief voor Mindscan.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 14-12-2008 16:26 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2008 15:29 schreef Snaack het volgende:
Doelen voor 2009:
- Rijbewijs halen
- Stoppen met roken
- Meer sporten



Hehe, nou, misschien hebben we nog wat aan elkaar op dat front aankomend jaar. :')


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 14-12-2008 17:40 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Nou wat een jaar voor mij zeg.

Hoogtepunten:
-Veel optredens.
-Geslaagd voor HBO.

Dieptepunten:
-Ontslagen worden bij een bedrijf waar ik 6 jaar gewerkt hebt.
-Een bijna 3 maanden durende depressie die m'n hele zomer geruïneerd heeft.
-Het einde van Aggro.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 14-12-2008 18:15 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Gestopt met zuipen maar of dat nou bij hoogte of dieptepunten moet daar ben ik nog niet uit.

Verder was het best wel een kut jaar.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 14-12-2008 18:22 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 14 december 2008 18:15 schreef Burzum het volgende:
Gestopt met zuipen...


Welcome to the dark side.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 14-12-2008 18:24 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Halverwege dit jaar, eigenlijk, pas begonnen met zuipen.
(Had nog wat in te halen.. )


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 14-12-2008 18:36 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Hoogtepunten:
Heel veel gave concerten en festivals bezocht dit jaar
De hele zomervakantie in het algemeen

Dieptepunten:
Hartaanval van mn vader
Opa die nu al bijna 11 weken op de intensive care ligt Dit maakt door veel gedoe de familieverhouding tussen ooms en tantes en dergelijk niet veel beter. Niet dat dit al goed was, maar nu ligt het helemaal in puin.

Toekomst:
Volgend jaar weer starten met een nieuwe opleiding, en in de zomer een paar weken er tussenuit.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-12-2008 19:53 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 december 2008 17:40 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:


Dieptepunten:

-Een bijna 3 maanden durende depressie die [bijna] m'n hele zomer geruïneerd heeft.



Boeiender


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 14-12-2008 20:04 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 14 december 2008 19:53 schreef MR. N het volgende:



Was dat stoppen met roken na +/-20 jaar geen hoogtepunt?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-12-2008 20:06 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 december 2008 20:04 schreef LLphotograph het volgende:
Was dat stoppen met roken na +/-20 jaar geen hoogtepunt?


Nee, had ik al eerder moeten doen, en ik rook nog steeds sigaartjes, en teveel in het weekend, dus half geslaagd eigenlijk.


Boeiender


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 14-12-2008 20:07 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 14 december 2008 20:06 schreef MR. N het volgende:
Nee, had ik al eerder moeten doen, en ik rook nog steeds sigaartjes, en teveel in het weekend, dus half geslaagd eigenlijk.


Beter laat dan nooit! Maaaaar die sigaartjes inderdaad.... En over de longen he, eerst dat maar afleren


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-12-2008 20:08 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 december 2008 20:07 schreef LLphotograph het volgende:
Beter laat dan nooit! Maaaaar die sigaartjes inderdaad.... En over de longen he, eerst dat maar afleren


Nah, gewoon ook mee kappen, dat is meer het sociale aspect wat er nog in zit, ik kan gewoon dagen zonder nu, dussssssss....


Boeiender


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 14-12-2008 21:53 by Reddy Wijzig reactieProfiel van ReddyQuote dit bericht

1. Wat waren je hoogtepunten van 2008?
-nieuwe vrienden gemaakt
-studie vordert gestaag

2. Wat waren je dieptepunten van 2008?
-graspop (voornamelijk vanwege de persoon met wie ik er was)
-in en uit dipjes schommelen, heel vermoeiend
-mijn leven is nog altijd saai en leeg (inb4 doe er dan wat aan)

3. Wat wilde je bereiken in 2008 en waarom is dat wel of niet gelukt?
-die ene blonde griet op school benaderen. Niet gelukt, maar 't jaar is nog niet om


dus


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 14-12-2008 23:38 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Toch even een normaal lijstje maken nu ik een beter huneur heb.
Plus: M'n vriendin is nog steeds tof, gloednieuw appartement, 3 te gekke hikingtochten gemaakt, voor het eerst sinds jaren weer opgetreden en een full-length opgenomen, eindelijk officieel afgestudeerd, goede baan, eindelijk weer es wat literatuur gelezen, meer gesport dan ooit tevoren, droomdrumstel en idem fiets aan kunnen schaffen.

Min: Te weinig doe-het-zelf projectjes, iets teveel geouwehoer op het internet en m'n zijprojectjes (Savo Mönster HC en Cold Meat Society) zijn in coma geraakt.

Doelen 2009: Baan behouden, meubelmaken terug oppakken, naar Istanbul fietsen, nog een album opnemen, 2e band vinden hier in '09 al mee optreden, marathon zwemmen in buitenwater, aangenomen worden bij Masters-zwemtraining, >100kg worden. Iets in die richting.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


renYek
Usericon van renYek
Posted 15-12-2008 8:43 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

1. Wat waren je hoogtepunten van 2008?
- samenwonen
- huis snel verkocht
- andere/zwaardere functie op werk gekregen
- erg goede beoordeling van vorige klant gehad
- Waldrock 2008. Het festival zelf was wel aardig, maar ik heb zo'n enorm gelachen met mijn broer en een maat van ons


2. Wat waren je dieptepunten van 2008?
- overlijden oma en lijdensweg, gestress en gedoe er
omheen
- 1 van mijn 2 katjes in moeten laten slapen
- pa die "om is gevallen" en nu nog steeds in het ziekenhuis ligt


3. Wat wilde je bereiken in 2008 en waarom is dat wel of niet gelukt?
- Die zwaardere functie op werk


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-12-2008 9:50 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2008 23:38 schreef Jällö het volgende:
, naar Istanbul fietsen,


Vet! Ga je jezelf daar ook als huurling aan het keizerlijk hof aanbieden?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-12-2008 10:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Hoogtepunten 2008:

-Contractverlenging gehad
-Loonsverhoging gehad
-Afgezien van mijn hypotheek nu schuldenvrij
-Gestopt met blowen
-Drankgebruik op een acceptabel level
-Een geweldige nieuwe vriendin waarmee ik met bijna alles voor de verandering eens op één lijn zit

Dieptepunt:

-Overlijden van mijn vader

Doelen 2009:

-Contract voor onbepaalde tijd in de wacht slepen
-Verder gewoon doorgaan op de manier waarop ik nu bezig ben
-Misschien toch eens iets gezonder gaan leven
-Relatie niet weer verkloten omdat deze het, meer dan in het verleden ooit het geval was, echt waard is moeite voor te doen


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-12-2008 12:07 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Hoogtepunten:
Na jaren en jaren verlangen vast werk als technisch tekenaar/ontwerper gevonden.
Een heel deel van mijn muzikale grootheden gezien waarvan één ontmoet.
Ierse danslessen
Heel veel gezellige momenten gehad met vrienden.
Het contact tussen mijn broer en mijn vader dat erg verbeterd is.
Hele goede fiets gekocht
Veel leuke concerten meegemaakt.

Dieptepunten
Grootste dieptepunt: Na een samenwerking van meer dan 10 jaar werd mijn trouwe tweewieler gestolen
Vorige auto tegen traktor geparkeerd wat niet zo best was.
Buiten gevlogen op mijn vorige baan.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-12-2008 12:51 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Hoogtepunten:
- Een gezonde geest in een gezond lichaam. Zelf verdiend en spijkerhard voor gewerkt
- Wederom mijn vrienden en ditmaal ook een flink deel van mijn familie. De banden zijn sterker dan ze ooit geweest zijn. Ik hou van jullie!
- na 15 jaar 2 pakken shag per week weggepaft te hebben ben ik sinds begin augustus gestopt met roken. In combinatie met het sporten weer opgepakt te hebben heb ik nog nooit zo lekker in mijn vel gezeten als nu.
- Aanwezig zijn bij de voltrekking van het huwelijk van LoM chef Horst was erg bijzonder
- Het plezier van een boel dingen gaan inzien of teruggekregen met muziek maken hierin als mooiste voorbeeld
- Een uitstekend filmjaar met vooral geweldige superhelden films: De nieuwe Indiana Jones was 1 brok nostalgie en verder heb ik genoten van Iron Man, de nieuwe Bond maar vooral de nieuwe Batman was briljant.
- Mijn nieuwe fiets heerscht! Dat gaan nog veel mooie kilometers worden!
- Ook mijn nieuwe akoestische bas en ik gaan nog vele mooie uurtjes samen tegemoet
- Veel mooie boeken gelezen dit jaar
- Ook al hebben ze de laatste 3 wedstrijden flink op de kloten gekregen: NAC is en blijft de mooiste club op aarde!

Dieptepunten:
Ik heb er wel een paar zoals het overlijden van Rick Wright en dat ik weinig nieuwe releases meegekregen heb of dat sommige mensen zelf niet inzien hoe ziek ze zijn maar dat mag allemaal geen naam hebben. 2008 was voor mij gewoon een fantastisch jaar!

Doelen 2009:
- leuke nieuwe baan scoren
- deeltijdstudie starten en nu ook afmaken
- nieuwe en vooral ruimere woonruimte vinden
- bezigheden voor LoM, Dynamo en de Effenaar weer oppakken
- meer muziek maken / zolder inrichten als mini-studio
- nieuwe Lords of Metal site opleveren



[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 16-12-2008 10:04]



Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 15-12-2008 12:59 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

dieptepunten

3e psychoze
er achter komen dat ik 2 jaar niet mag autorijden


Hoogte punten

Noise projecten die goed afgerond zijn
Optreden en mensen wegjagen
Chiks die niet zeuren
haast geen blackouts
voor 200 man staan en niet afgaan
nieuwe connecties


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 15-12-2008 13:10 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Hoogte:

-Snor.
-Zowaar even van mijn wantrouwen in alles en iedereen op deze wereld weten af te stappen en heb nu een tegekke " partner in life" waar ik een huisje mee aan het zoeken ben haha, had ik in het begin van het jaar zeeeker nog niet gedacht.
-Op allerhande coole locaties en voor allerhande coole bands geluid mogen doen. geweldig!
-DrDoom: hetzelfde, shit gaat goed.
-Mijn lijst met opnames en mixen is al groter dan ik ooit had mogen hopen, en heb mijn kutbaantjes op kunnen zeggen hierdoor, veel nieuwe gear gekocht ook en veel geleerd van tegekke bands en bevriende gearheads haha

Diepte:

-Tour op het laatste moment door de neus geboord.
-Nog steeds desbetreffende persoon niet puin kunnen slaan.
-Bijna TE happy op dit punt, had het idee dat die constante frustratie die ik vorig jaar nog had wel voor me werkte ofzo.. maar om daar nou over te gaan zeuren... hehe
-Minder gesport ivm goedlopende geluidstechniek... het ging zo goed!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 15-12-2008 13:20 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Hoogtepunt 2008:geboorte van mijn dochter Milo

Dieptepunt 2008:
Alleen nog maar kindermuziek luisteren.


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 15-12-2008 13:20 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Hoogtepunten:
Medicatie die aanslaat plus het aan mezelf werken wat zn vruchten afwerpt
Cd uitgebracht waar ik erg trots op ben, plus erg veel coole shows gedaan dit jaar
Relatie met ouders is zowel in de prive als de werk sfeer erg verbeterd.
Playstation 3 gekocht

Dieptepunten:
De beperkingen die ik ontdekt heb aan mezelf en het daarmee om leren gaan.

Vooruitzichten 2009:
Niet echt eigenlijk, vooral verder gaan op de weg die ik ingeslagen ben, en verder zie ik wel wat er weer op mn pad komt.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen