IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Hoogte- en dieptepunten 2008 Vorige pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 27-12-2008 13:42 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Gister was ook wel een hoogtepuntje, niet strak gespeeld maar wel errug gezellig.


Boeiender


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-12-2008 15:13 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2008 12:29 schreef Kimmey het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/1088673
Oud nieuws.
Ik ken mensen die in gewicht verdubbeld zijn door die shit. Ikzelf heb nergens last van, maar ik kan mijn vetzucht dan ook redelijk onder controle houden en snoep of chocolade vind ik niks.


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 30-12-2008 19:06 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

Dieptepunten 2008

- 't overlijden van m'n schoonmoeder + de negatieve invloed die 't had op de relatie tussen mij en Marcel maar we komen er weer langzaam bovenop.
- op 1 maand tijd beide katten verloren, Dweezil ( de kater ) dodelijk verongelukt en Akasha ( de poes ) weggelopen tijdens m'n vakantie in de USA en niet meer teruggekeerd.
- de steeds weer terugkerende symptomen van een te laag ijzergehalte en dat ik eigenlijk de pillen moet blijven slikken om er geen last van te hebben want zodra ik ze niet slik, beginnen de symptomen weer
- nog steeds geen passende woning in omgeving Eindhoven gevonden.

Hoogtepunten 2008

- m'n " nieuwe " auto ( 2005 ), voorheen altijd in oude bakken gereden ( eind jaren '80/begin '90 ) maar wilde nu wel wat meer comfort enzo nu ik elke dag naar Eindhoven op en neer moet...
- Musikmesse Frankfurt
- de trip naar Tunesië voor een 1-malig optreden van Marcel, lekker weer, mooi hotel, leuke nieuwe mensen leren kennen.
- De trip naar de USA voor een optreden met Sun Caged in San Francisco, de overige dingen die we daar gezien en gedaan hebben, ook leuke nieuwe mensen leren kennen en dat we 2 nachten konden blijven slapen bij de Tipton twins
- 2 hele nieuwe en superlieve katjes gekregen, Ginger en Kashmir
- dat ik na 1,5 jaar nog steeds geregeld sport bij 1 en dezelfde sportschool, normaalgesproken houd ik 't 3 maanden vol en dan haak ik weer af...
- Prog Power Europe met Sun Caged en Zero Hour.
- M'n verjaardag in Antwerpen.
- Het bijwonen van de generale repetities voor 't Christmas Metal Symphony en uiteraard de avond zelf !

Vooruitzichten 2009

- m'n 1e tattoo, gevolgd door een 2e en 3e die ik in gedachten heb maar eerst met de 1e beginnen
- in april opnieuw met Marcel naar Tunesië voor een optreden en daarna een paar daagjes vakantie daar, daar is 't dan al 25-30 graden, niet benauwd gewoon echt lekker.
- Hopelijk met Sun Caged in juli naar Tunesië en hopelijk ook naar Prog Power USA in Atlanta, maar is nog niet zeker...
- blijven sporten en hopelijk tóch wat kilootjes verliezen...

Verder zou ik 't ff niet meer weten...'t jaar 2008 is voor mijn gevoel behoorlijk snel omgevlogen..




Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 31-12-2008 17:07 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

Mirandarijntje, wow uitgebreid! maar gelukkig heb je veel om naar uit te kijken volgend jaar!

Minpunten van 2008
- herseninfarct en kanker van mijn moeder
- kutburen
- weer van werk gewisseld

Pluspunten van 2008
+ ten huwelijk gevraagd!!!! En ja gezegd
+ na werkwisseling wel een leuke baan
+ en promotie, en vette loonsverhoging
+ liefje een vaste baan en asociale loonsverhoging
+ moeder weer aan de beterende hand

dingen om naar uit te kijken in 2009:
trouwen!!!!
festivals
honeymoon 22 dagen Egypte
huis en beetjes kopen


[Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 31-12-2008 17:08]


strix40
Usericon van strix40
Posted 31-12-2008 20:20 by strix40 Wijzig reactieProfiel van strix40Quote dit bericht

niet goed gelezen

[Dit bericht is gewijzigd door strix40 op 31-12-2008 22:08]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-01-2009 0:27 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Fuck it, is nu toch allemaal voorbij.


Bruce Banner


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 11-01-2009 12:43 by Watzitjehaarleuk Wijzig reactieProfiel van WatzitjehaarleukQuote dit bericht

1. Wat waren je hoogtepunten van 2008?

1. Een Yamaha Motif aangeschaft
Nieuwe opnameapparatuur
Een nieuwe bas (Warwick) en versterker (EBS, Ampeg)
Mijn oude band uit de kast gehaald
( www.myspace.com/speciesinc )
en volop nieuwe songs aan het schrijven
Het besluit voor een nieuwe plaat met Misanthropia
in samenwerking (mixing, editing enz) met Mike Wead.
De minst waardevolle mensen filteren uit je omgeving.
Fotografie weer opgepakt.
Boetevrij jaar. Zowel voor de vrachtwagen als mijn
eigen auto.

2. Wat waren je dieptepunten van 2008?

2. Erachter komen dat er nogal wat autisten en
borderliners in mijn direkte omgeving zitten
met alle problemen van dien.
Zie 'filteren' bij mijn vorige punt.


3. Wat wilde je bereiken in 2008 en waarom is dat wel of niet gelukt?

3. Het plezier in Metal spelen weer terug krijgen,
en dat is me gelukt. Ook meer mensen beledigen en
toch de waarheid vertellen.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-01-2009 12:52 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2008 20:19 schreef Cadaveria het volgende:
1. Wat waren je hoogtepunten van 2008?
- verhuizing naar Noorwegen
- met meer mensen uit NL meer contact
- Heel veel nieuwe super leuke mensen heb leren kennen
- Een nieuwe liefde ontmoet
- vliegangst overwonnen
- Ik ken mezelf veel te goed en heb besloten me niet meer voor de gek te houden en doen wat ik eigenlijk wil.

2. Wat waren je dieptepunten van 2008?
- de breuk tussen Valorian en mij na bijna 9 jaar.
- ?
- ?

3. Wat wilde je bereiken in 2008 en waarom is dat wel of niet gelukt?
- Een leventje opbouwen in Norge.. jep, dat is gelukt omdat ik steeds de juiste mensen tegen kom en overal steeds in rol


[edit] en op de valreep van het jaar 2008, mijn nieuwe mannetje leren kennen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen