|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Gister was ook wel een hoogtepuntje, niet strak gespeeld maar wel errug gezellig. Boeiender |
|
quote:Oud nieuws. Ik ken mensen die in gewicht verdubbeld zijn door die shit. Ikzelf heb nergens last van, maar ik kan mijn vetzucht dan ook redelijk onder controle houden en snoep of chocolade vind ik niks. |
|
Mirandarijntje, wow uitgebreid! maar gelukkig heb je veel om naar uit te kijken volgend jaar! Minpunten van 2008 - herseninfarct en kanker van mijn moeder - kutburen - weer van werk gewisseld Pluspunten van 2008 + ten huwelijk gevraagd!!!! En ja gezegd + na werkwisseling wel een leuke baan + en promotie, en vette loonsverhoging + liefje een vaste baan en asociale loonsverhoging + moeder weer aan de beterende hand dingen om naar uit te kijken in 2009: trouwen!!!! festivals honeymoon 22 dagen Egypte huis en beetjes kopen [Dit bericht is gewijzigd door Helnorsk op 31-12-2008 17:08] |
|
niet goed gelezen [Dit bericht is gewijzigd door strix40 op 31-12-2008 22:08] |
|
Fuck it, is nu toch allemaal voorbij. Bruce Banner |
|
1. Wat waren je hoogtepunten van 2008? 1. Een Yamaha Motif aangeschaft Nieuwe opnameapparatuur Een nieuwe bas (Warwick) en versterker (EBS, Ampeg) Mijn oude band uit de kast gehaald ( www.myspace.com/speciesinc ) en volop nieuwe songs aan het schrijven Het besluit voor een nieuwe plaat met Misanthropia in samenwerking (mixing, editing enz) met Mike Wead. De minst waardevolle mensen filteren uit je omgeving. Fotografie weer opgepakt. Boetevrij jaar. Zowel voor de vrachtwagen als mijn eigen auto. 2. Wat waren je dieptepunten van 2008? 2. Erachter komen dat er nogal wat autisten en borderliners in mijn direkte omgeving zitten met alle problemen van dien. Zie 'filteren' bij mijn vorige punt. 3. Wat wilde je bereiken in 2008 en waarom is dat wel of niet gelukt? 3. Het plezier in Metal spelen weer terug krijgen, en dat is me gelukt. Ook meer mensen beledigen en toch de waarheid vertellen. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
quote: [edit] en op de valreep van het jaar 2008, mijn nieuwe mannetje leren kennen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |