|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
We spelen in Italie met ze. NL show konden we helaas niet. |
|
quote: Word gekkenhuis, Maart opnemen en naar Denemarken dus dat word ook een drukke maand |
|
quote: Het begint verdomme al op werk te lijken ohnietan! Good busy! Boeiender |
|
zo, nog 5 nachtjes slapen... |
|
quote: ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
ik moest van Mental vragen of jij wilde rijden... |
|
Dat zag ik! Fuck the world and fuck you |
|
signature |
|
kom je ook naar Arnhem dan? |
|
quote: Alles en iedereen bij mij op de fiets? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
had makkelijk gekunt, helaas moet het drumstel ook mee, dus gaan we net niet redden... |
|
Ik regel wel een hip fietskarretje. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
brakfiets liever... |
|
Al die pleuris bulten over? Gaat hem niet worden vrees ik. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
3! |
|
zo, gister generale repetitie gehad... nog 1 nachtje, hahaha. |
|
Wordt dit een speciaal Grindbashers valentijns optreden? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
backstage heeft MR. N. geloof ik wel wat plannen idd ja m.b.t. Valentijn. Helaas net geen tijd gehad om "All love dead" van Agx te doen gister (zodat we 'm konden spelen)... maar goed... je weet maar nooit hé! |
|
zin an!! -Bas [Dit bericht is gewijzigd door Willemeen_W1 op 13-02-2009 19:28] |
|
quote: Een zanger met ontbloot bovenlijf zou ook wel passen bij de valentijn gedachte. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: wasmawaar signature |
|
quote: +1. Boeiender |
|
quote: we hebben geen zanger... sorry... (en V.T. en MR. N hebben een veto v.w.b. mijn bovenlijf). |
|
quote: Boeiender |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |