|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
hoezo ??? |
|
quote: Dan koop jij de split + iniuria cd voor 5 euro( als de baass van HRI rec. het goed vind) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
hahaha, vandaar !!! Nou dentz, aangezien jij toch wel 1 van de trouwste fans bent... kan dat zeker op deze manier worden geroggeld, zonder dat je daar backstage dingen hoeft te doen die je stiekem graag zou willen! |
|
Haha, nee. Gaat over jullie veto. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Goedkoop aan de cd's is altijd puik natuurlijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dat kan wel backstage geregeld worden lijkt mij www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: ah, 3 cd's dusc... backstage kan er idd wel wat geregeld worden... |
|
Ik zie wel. Mooi beetje brek'n vanavond. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Sayyadina was erg vet zeg, Crowpath niet zo mijn ding. Boeiender |
|
Dat was een tof avondje. Sayyadina was erg vet ondanks dat ze maar 20 minuten hebben gespeeld. Crowpath was ook zeer apart. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
zeer geslaagde avond en complimenten aan organisatie (Bash in het bijzonder, haha) Willemeen!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |