![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
hoezo ![]() ![]() |
|
quote: Dan koop jij de split + iniuria cd voor 5 euro( als de baass van HRI rec. het goed vind) ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
hahaha, vandaar ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Haha, nee. Gaat over jullie veto. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Goedkoop aan de cd's is altijd puik natuurlijk. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Dat kan wel backstage geregeld worden lijkt mij ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote: ah, 3 cd's dusc... ![]() backstage kan er idd wel wat geregeld worden... ![]() ![]() |
|
Ik zie wel. ![]() Mooi beetje brek'n vanavond. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Sayyadina was erg vet zeg, Crowpath niet zo mijn ding. Boeiender ![]() |
|
Dat was een tof avondje. ![]() Sayyadina was erg vet ondanks dat ze maar 20 minuten hebben gespeeld. Crowpath was ook zeer apart. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
zeer geslaagde avond en complimenten aan organisatie (Bash in het bijzonder, haha) Willemeen!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |