IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : INCANTATION/MANGLED/PANDEMIA in OJC CANIX Vorige pagina | Volgende pagina
Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 11-08-2002 15:14 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

hee tammi,
waneer is metal-mosh deel zoveel nou?

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 11-08-2002 21:55 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2002 0:44 schreef MBMarduk het volgende:
Valt er wat te stappen/zuipen daar in Lottum/Venlo/wherever? Dan kenne we wel naderhand stappen en wat groten blikskes bij het station/garderobe neerpleuren voor achteraf en wachten op de bus/trein 's morgens?

Lottum ligt best wel ver van de dichtstbijzijnde stations af, dus dan moet dat op de stoep voor het OJC. Als meerdere mensen dat doen is dat ook acceptabel natuurlijk .

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 12-08-2002 11:52 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

of men neemt een taxi naar venlo, da's ook goed te doen, niet duur en je kunt de trein nog nemen...

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 12-08-2002 12:23 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

...en in Venlo ligt een alternatieve kroeg die tot 6 uur 's ochtends open is

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2002 14:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 11:52 schreef collision-tammi het volgende:
of men neemt een taxi naar venlo, da's ook goed te doen, niet duur en je kunt de trein nog nemen...

ja maar als je in nijmegen moet overstappen, moet je alsnog vroeg de trein hebben

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 12-08-2002 15:03 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

zie mijn optie, eerste trein rijdt rond 7 ofzo

ennieweej, ik weet nog niet of ik ga: lief klein meisje is dan jarig

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2002 15:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ga ook niet. maar ben there done that zeg maar.
reis je dat pokke end voor abortion en mangled kun je alleen abortion zien :S

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-08-2002 15:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Incantation!!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2002 15:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

was begin dit jaar: mangled en abortion in blerick (aan venlo ligt dat) toen gelde dat de trein=kut

collision-tammi
leuke jongen
Posted 12-08-2002 23:43 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 12 augustus 2002 15:21 schreef ghoulliette het volgende:
was begin dit jaar: mangled en abortion in blerick (aan venlo ligt dat) toen gelde dat de trein=kut

moa... 't was aborted.. en trouwens... super gezellige avond.. was jij er ook dan?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-08-2002 0:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

aborted solly. bijna goed. ja ik was er ook. maar toen mangled moest beginnen moest ik weg.

MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 13-08-2002 1:46 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

pandemia is een vette band dit jaar nog gezien in 013 met cremation samen was wel heersch

maar die dag hebben we het open podium in so what....

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-08-2002 4:36 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Mwuhahahah...OK, TNightmare jij woont toch in Venlo? (..of dichtbij IIRC)
Kunnen we je back yard niet gaan terroriseren tot de eerste trein?
Geintje, waarschijnlijk fucked voor je ouders.
Hoe dan ook als we 4 man kunnen scoren om gezaenlijk de taxi te betalen naar Venlo kunnen we doorzakken tot 6u. in alto-kroeg (of erbuiten als de muziek een te hoog alto-gehalte krijgt).

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 13-08-2002 9:11 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik woon 3 minuten bij die kroeg vandaan. Ik weet nog niet zeker of ik ga die dag, maar anders wil ik wel luchtbedruimte ter beschikking stellen

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-08-2002 10:07 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

O ja 'tuurlijk!
Jij komt natuurlijk ook van dat andere feestje binnengerold so "no big deal" om wat mensen erbij te hebben zeg maar...
KEWL.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 13-08-2002 11:07 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

gezellig toch?
Enne, wie de boel onderkotst hang ik op!!

collision-tammi
leuke jongen
Posted 13-08-2002 11:11 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

yeah! 't wordt een vet feest, ik hoop dat iedereen ook daadwerkelijk aanwezig zal zijn...

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 13-08-2002 16:39 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ik ben er in ieder geval zeker!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-08-2002 20:50 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 4:36 schreef MBMarduk het volgende:
Mwuhahahah...OK, TNightmare jij woont toch in Venlo? (..of dichtbij IIRC)
Kunnen we je back yard niet gaan terroriseren tot de eerste trein?
Geintje, waarschijnlijk fucked voor je ouders.
Hoe dan ook als we 4 man kunnen scoren om gezaenlijk de taxi te betalen naar Venlo kunnen we doorzakken tot 6u. in alto-kroeg (of erbuiten als de muziek een te hoog alto-gehalte krijgt).

U onderschat de afstand Lottum - Venlo behoorlijk . Maar een taxi met 4 personen zal vast betaalbaar zijn.

Is die altokroeg trouwens de Splinter?
Dan kunnen we sowieso beter buiten gaan zitten, de Splinter is niet meer wat het geweest is.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 13-08-2002 21:28 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

De Splinter ja en je moet niet janken, gezelligheid maak je zelf

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-08-2002 21:34 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 21:28 schreef Shredhead het volgende:
De Splinter ja en je moet niet janken, gezelligheid maak je zelf

Heb je gelijk in, maar daar heb je die andere mensen daarbinnen niet voor nodig .

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 13-08-2002 21:39 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

zit ook weer wat in!
dan maar?

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 13-08-2002 21:44 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 21:39 schreef Shredhead het volgende:
zit ook weer wat in!
dan maar?

Op de 31e zal dat er wel ingaan!

Hier gaan we weer on topic .

collision-tammi
leuke jongen
Posted 14-08-2002 13:25 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 13 augustus 2002 21:44 schreef TNightmare het volgende:
Op de 31e zal dat er wel ingaan!

Hier gaan we weer on topic .

lottum-venlo is goed te doen, da's maar 15 km... alleen met de bus is 't kut. wij gaan ook wel 's in venlo op stap en da's geen probleem... dus komt u alleen op bezoek bij incantation!!

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-08-2002 21:16 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Die bus gaat natuurlijk met een behoorlijke omweg, daarom lijkt het voor mij zo ver waarschijnlijk .

Ligt station Horst-Sevenum dichterbij dan station Venlo?

Maar 15 km, ik heb bijna de neiging om met de fiets te gaan! Vanuit Tegelen wordt dat dan 20... Da's iig wat goedkoper dan taxi .

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com