IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : INCANTATION/MANGLED/PANDEMIA in OJC CANIX Vorige pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 02-09-2002 12:10 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Het was bere-gezellig!!
Mirandarijntje en Shred jullie worden nogmaals hartelijk bedankt voor de rit, de gastvrijheid en PIZZA!
Mangled speelde sowieso een thuiswedstrijd en Incantation was gewoon
Pandemia was...mja... aardig en die slowaakse gasten van Pathology Stench waren oke. Jammer dat niemand ze kende want ze zetten zich wel 100% in, vooral de zanger. Tevens krigt hij van mij de prijs voor beste Barney Greenway impersonatie LEUK!

Van de vermeende arrogantie van John McEntee van Incantation heb ik niets gemerkt. ik heb hem nog gesproken na de show en tevens een shirt gekocht bij hem. En de T-shirt is tevens een "Fruit of the Loom" dus kwaliteit!

Enne, ik had ook koppijn zondag! WTF is wrong with me? Of was er iets met het bier? Maar ja ik vond de prijzen best schappelijk.
Tammi: leuke tent! Tot de volgende x.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 02-09-2002 13:12 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Geen dank

Mangled vond ik echt helemaal te gek, voor al drummer Floris

De rest kende ik niet: Pandemia vond ik best vet, Pathology Stench vond ik bagger en Incantation, sja...next!

[Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 02-09-2002 16:29]

Megalodon
Usericon van Megalodon
Posted 02-09-2002 17:53 by Megalodon Wijzig reactieProfiel van MegalodonQuote dit berichthttp://www.mangled.nl

Was idd. zeer geslaagd, en die kater, daar had volgens mij iedereen last van, goed teken toch eigenlijk!!!

......Evilterrestrial..................................

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2002 18:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 13:12 schreef Shredhead het volgende:

Mangled vond ik echt helemaal te gek, voor al drummer Floris

misschien maak je kans, is toch een beetje een homo

(is mijn verjaardag vergeten)

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 02-09-2002 18:55 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 18:48 schreef ghoulliette het volgende:
misschien maak je kans, is toch een beetje een homo

(is mijn verjaardag vergeten)

mmmmmm

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-09-2002 18:59 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 17:53 schreef Megalodon het volgende:
Was idd. zeer geslaagd, en die kater, daar had volgens mij iedereen last van, goed teken toch eigenlijk!!!

Ik weet niet hoe je dat bedoelt, maar ik voelde hem ook! *Suspicion rising*

Amstel was het he?

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 02-09-2002 19:09 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Superbruut feestje!

Mangled: Weinig van gezien omdat ik te laat aankwam.
Pandemia: Vond ik zeer vet.
Panthology stench: Vond ik de minste band van de avond. Maar was evengoed nog vrij aardig.
Incantation: Helemaal uit me plaat gegaan.
GEWELDIG!

Zondagochtend was wel ff minder.
Ook last van een behoorlijke kater.

Forummers gezien: Tammi
En voor de rest ken ik toch niemand irl van dit forum volgens mij.

Met tammi zondagmiddag/avond ook nog de nodige pilsjes liggen zuipen in de canix.

[Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 02-09-2002 19:10]

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 02-09-2002 22:23 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

allemaal bedankt dat jullie zijn gekomen want 't was een leuk feestje. vooral 't stom dronken muziek draaien achter de pa.. vogeltjes dans rules. we proberen 2x in 't jaar een grote metal band neer te zetten...

groetjes

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com