|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ZO signature |
|
Zo krijg je toch juist een mooi beeld van de eventuele verschillen tussen jong en oud? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dat is natuurlijk ook weer zo. Even niet bij stilgestaan met mijn ouwe grijze hersencellen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Hehehe ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Klopt, en daarom post ik de enquête niet alleen hier, maar ook op fora die totaal niets met metal te maken hebben, maar waar wel metalfans zitten. Verder stuur ik het rond naar zoveel mogelijk verschillende mensen die ik ken, uit verschillende woonplaatsen, leeftijdscategorieën en met verschillende opleidingsniveaus etc. etc. Heb nu denk ik tussen de 20 en 30 reacties, misschien meer, dus ik hoop dat er van alles en nog wat tussen zit, zodat ik uiteindelijk inderdaad een representatief beeld vormen kan. Is there something after you? |
|
Je kan hem altijd in het Engels maken en op Metal-Archives posten I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Af. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En nog een fossiel... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Naakt foto's zijn verboten! Het Gestapo team van Grey en steendanser halen ze geheid weer weg. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 17-12-2008 13:56] Against God and Government |
|
Hoppa, voor de lol ook ingevuld. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ingevuld. [Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 17-12-2008 12:25] |
|
Gedaan. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Done. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Gedaan. Was handiger als je vragen opsplitst en niet zoveel open vragen stelt. Derhalve: VEEL succes gewenst met verwerken. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Heb 'm ook maar ff ingevuld, toch niks beters te doen don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: ;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Pff, zolang Reddy hem maar opgeslagen heeft op zijn harde schijf. |
|
Ik heb 'em ook nog. *trotssmiley* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Done. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja maar, ja maar, ja maar, het was nep. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
DONE! Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote:Ik bedoel de test, suffie. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: *KUCH* Shampoos. Boeiender |
|
quote:Nee, de topic-starter doet het niet goed Had hijzij de enquete op thesistools maar uit moeten zetten of op z'n minst de link uit de openinspost moeten verwijderen (plus een opmerking dat het niet meer nodig is). En een onderzoeker die zomaar denkt dat hij/zij genoeg data heeft is sowieso fout bezig [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 17-12-2008 14:43] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |