|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
oh moest dr n foto bij trouwes? :O dat wask ff vergeten... zeg ma ff of je n fototje drbij wilt, dan upload ik em wel ff :D [Dit bericht is gewijzigd door killerds op 17-12-2008 14:47] Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote: hahaha ja he? Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
quote: Sgreifen ook. Boeiender |
|
quote: Wel als er allemaal gelul en naaktfoto's van Wim rond de relevante informatie staat Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Afgeleid hè, jammer joh. Boeiender |
|
Ik ben altijd relevant vwb een werkstuk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Je bént een werkstuk! Boeiender |
|
quote: |
|
quote: Het is aan de zender om in te schatten wat hij moet doen om de boodschap naar de ontvanger over te krijgen. Ik neem dus (uiteraard) geen verantwoordelijkheid Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Tuurlijk, want zelf denken is geen optie. Hehehe. Boeiender |
|
done |
|
Dat mag niet meer man. |
|
quote: Precies, jij snapt het Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ook al denk je soms van-de-hak-op-de-tak... knap hè. Boeiender |
|
quote: Mwehehe, dat hak-op-de-tak ook altijd wat een ellende Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hihi Boeiender |
|
Ingevuld. |
|
quote: ja godver... nu al genoeg reacties??? enfin: grind is geen subcultuur van metal. het is eerder andersom... diverse metalbands hebben van oudsher grindinvloeden gebruikt. dus... en toch opgestuurd. aan het werk zou ik zeggen! [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 17-12-2008 17:44] |
|
quote: precies. luie kutstudenten altijd! aan het werk godver! |
|
quote: Ga jij nou maar werk zoeken, touwtjeshaarwerkschuw tuig. Boeiender |
|
quote: klep houwe hond! woef! brahaaaaafff. [Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 17-12-2008 18:12] |
|
Whehe, jaja, ik ga al aan het werk. En dat het nog ingevuld wordt is niet erg, ik zit toch nog op een paar reacties te wachten via de mail. Zal de link zo weghalen, heb echt al een hele bende reacties (niet alleen via hier). GRINDBASHERS, ik weet dat grind niet echt een subgenre is, vandaar ook "voor het gemak", zodat als je voornamelijk grind luistert, je dat daar gewoon bij die vraag kunt invullen. Is there something after you? |
|
hé lekkere slaasnol... die meerkeuze vraag m.b.t. haardracht vind ik erg ruk! ik mis: "vies goor touw op de kop"! (mis trouwens ook de optie: "vroeger had ik lang haar en was ik erg metal, nu ben ik keurig geknipt en doe ik alsof". succes met 't werkstuk! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |