|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
wat maakt jou uniek in de groep,cultuur waarin je je vaak bevind . bijvoorbeeld zaken waarmee je je onbedoeld onderscheidt van de rest . |
|
quote: Altijd leuk als de topicstarter begint....vertel eens... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat mij uniek maakt? Mijn humor. Verder ben ik een enorm doorsnee gozer The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Straal rust uit. Misschien is het wel vanwege mijn dufheid... Verderz pcdweeb |
|
Ik ben een prettig gestoorde GOTHIC freak, met af en toe wat sarcasme !! Dat is iets wat men niet verwacht van een goth. Wiegen Meister ! |
|
Ik drink geen alcohol . en probeer gezond te leven . |
|
ik ben een mens Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik oog als een zeer rustig en relaxed persoon, maar ben eigenlijk een volslagen idiote snelheidsmaniak. |
|
Ik denk dat mensen mij uniek vinden omdat ik altijd tijd voor ze heb als ze ergens mee zitten. Ik kan goed luisteren en mensen vertrouwen me daardoor dingen toe Verder ben ik zo gek als een deur bla...bla...bla... |
|
wat mij zo uniek maakt, hmmm ik ben nooit het zelfde en is er geen een die zo als mij is, omdat ik altijd extreme dingen uihaal gewoon ik ben uniek zoals ik ben... ja ik weet het gaar uitelegd, maar goed |
|
droog |
|
Mijn nuchtere manier van denken, verslaving aan metal en het feit dat ik Straight edge ben. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wat maakt mij uniek...hmm ik ben heel onvoorspelbaar, dat maakt me wel uniek, maar ook heel onhandig om mee om te gaan soms. verder kan ik heel goed toneelspelen, en dan bedoel ik niet dat ik aan toneel oid doe, maar dat ik mensen heel makkelijk allerlei dingen wijs kan maken door me op een bepaalde manier te gedragen, en er weinig uit m'n gezicht af te lezen is, tenzij ik dat echt wil. MuayThaigerrr!! |
|
Oh oh oh wat een topic toch weer Maar goed, ik ben uniek omdat ik altijd gelijk heb en dit topic is weer |
|
omdat ik heers natuurlijk Je moeder. |
|
mijn unieke eigenschappen : -sarcasme -eigen gevoel voor humor -men grote bek -ben soms onvoorspelbaar -slecht in bed MassMörd |
|
-niet spontaan -... nou, de eerste maakt mij toch redelijk uniek datch ik zo. Volgens mij claimt de hele wereld spontaan te zijn [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 16-03-2002 18:46] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Het vermogen om mensen elke keer weer pissed of te krijgen. |
|
ik eet lege conservenblikjes, jaja, had je niet gedacht he! |
|
quote: Ik voel me vereerd dat je dat met ons wil delen.... |
|
[offtopic] missen jullie nou ook niet allemaal het 'zeg iets over je voorganger topic' op dit moment? [/offtopic] en ik woon onder water |
|
quote: eh.. waterhoofd ? (open schot) Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ehm, mijn erg verdraaide kijk op alles denk ik. Dat moet je eigenlijk vragen aan iemand die je kent, kan je zelf toch moeilijk zeggen? Hierbij het voorstel voor het topic: Wat maakt je voorganger uniek? |
|
offtopic (sorry) : Wat je woont onder water heb je teveel naar de snorkels gekeken op tv ofzo ontopic: -Overmatig alcohol gebruik :S -eigenaardig gedrag -ik noem mezelf sociaal [Dit bericht is gewijzigd door Eternal Darkness op 16-03-2002 20:10] |
|
quote: -ook ik ben niet spontaan hoor -onbedoeld, of bedoeld erg bot -taalgebruik -muzieksmaak -erg cynisch Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |