|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Humor Rustig Muziek kennis vlage van slecht humeur geen zin om te praten alles = kut behalve metal en vrouwen |
|
Ergens komt het topic vrij loos over; iedereen heeft z'n eigen plaats in de wereld en dus een unieke invalshoek dus iedereen is bij voorbaat al uniek. Ik vind het onderverdelen van jezelf in specifieke unieke fragmenten een manier om jezelf tekort doen. Maar goed, dat is mijn mening. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-03-2002 0:06] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Wat mij uniek maakt: - mijn sofinummer - mijn vingerafdruk - mijn iris scan - mijn bankrekening - mijn telefoonnummer - mijn pincode "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
quote: als iedereen elke moment beseft dat hij of zij uniek is waarom doen er zoveel mensen elkaar na ,en is er zoveel kuddegedrag . ik zie juist bepaalde unieke eigenschappen noemen van jezelf als een instrument om je zelf tot zijn recht te laten komen . als je bijvoorbeeld geen alcohol drinkt en bijv vegetarier bent en dit niet meldt dan wordt er geen rekening mee gehouden . en zal je misschien zonder dat je dat zelf wil meedoen aan dingen die de groep doet ( bijv vlees eten ,alcohol drinken ).bijv in het leger als je dat niet meldt . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 17-03-2002 0:29] |
|
Mijn unieke eigenschappen: - http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=3041&page=2 (2e post - Azagthoth) - je moet heel hard je best doen wil je mij verlegen krijgen |
|
ik help zoveel mogelijk mensen voor de rest ben ik gewoon een doorsnee-idioot |
|
Het feit dat Vampire_girl mijn vriendin is, maakt mij uniek. Heads I win, tails you lose |
|
Iedereen is zo uniek, dat iedereen eigenlijk best veel op elkaar lijkt. Niet dat dat uitmaakt, overigens. Touché, pussycat! |
|
altijd zin om te auwehoeren. nooit sjaggie. schaam me nergens voor. super eigenwijs. doe precies waar IK zin in heb. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 18-03-2002 14:32] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Die dus niet. Er zijn tientallen mensen met dezelfde pincode. Het is namelijk meer een soort password. Dat hoeft niet uniek te zijn. |
|
quote: psies, is combinatie pin en rekeningnummer dat samen uniek is |
|
een rekeningnummer is toch al opzich uniek ??? Maar als iedereen een uniek rekening nummer heeft is het feit dat je een rekening nummer hebt natuurlijk weer niet uniek. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
precies en ik moet dus bereken hoeveel mogelijkheden er zijn als: 7 cijfers voor pasnr 7 cijfers voor rekeningnr 4 cijfers voor pincode hoeveel combinaties mogelijk? WAAAAH!! ik hou het op 12 mijn DNA structuur is vrij uniek. |
|
Ik kan vaak niet normaal doen. sebinsagoil |
|
quote: en jij noemt je uniek? |
|
Ja ... ieder mens is uniek...toch sebinsagoil |
|
Wat mij uniek maakt is dat ik (ongeveer 1 keer per maand) met mjn moeder naar de Korsakoff ga. Voor de rest heb ik maar één ding te zeggen : "Don't follow the hurd. You'll just step in they're shit!" SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
als er een schaap over de dam is, volgen er meer, goddank ben ik het zwarte schaap |
|
ouwehoer eerste klas.... |
|
heb nogal de neiging om mijzelf zo in te zetten voor anderen dat ik mijzelf vergeet. Gelukkig heb ik laatst een hoop mensen uit mijn leven kunnen schrappen |
|
quote: bennu mijn alter ego? |
|
de tijd die ik in de fitnis zaal doorbreng |
|
quote: Aantal combi's? Daar is geen computer voor nodig ofzo hoor.. ik hou het op 10totde7e X 10totde7e X 10tot de4e ... is gelijk aan eh.. 7+7+4 = 10 tot de 18e, dus 1.000.000.000.000.000.000 .. Ik weet alleen niet hoe je dat getal uitspreekt.. (een miljard miljard in ieder geval) DNA STRUCTUUR UNIEK?? hm.... ook daar hoef je niet zeker van te zijn.. misschien had je wel een eeneiige tweelingbroer die je moeder bij geboorte heeft laten adopteren door iemand en die nou ergens in verweggistan woont... |
|
eeh wat maakt mij uniek??? littekens/moedervlekken ed en kan nogal heel erg bot en in mezelf gekeerd raken maar schijn ook een goed persoon te zijn om tegen aan te lullen met je problemen... en vrienden schijnen altijd te denken dat ik zeeen van vrije tijd heb My madness, my sadness |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |