|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb Mafia eigenlijk binnengehaald vanwege de At The Gates cover, maar de rest beukt er ook wel genadeloos hard overheen. Mar eens meer van opsnorren. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Welke hebben ze gecovered? edit: oe, Blinded by Fear, lekker. Klote-drumgeluid op MySpace zeg [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-06-2010 22:41] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vind het er wel bij passen eerlijk gezegd, lekker vettig www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Vettig? Ik vond het juist erg droog klinken Misschien moeten we niet in eettermen over drums praten [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-06-2010 23:04] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hmm, is misschien wel beter ja, haha. Maar het is wel een fijne rausband www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ahja, misschien vat ik het ook wel een beetje. Vettige "attack", maar komt weinig thump achter / zit weinig laag achter (wat ik in dit geval droog noem). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Nu vaker beluisterd. Liggen in het straatje van Necrophagist en Obscura, maar dan naar mijn mening 10 x beter (lomper, meer sfeer) Heerschband www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik zal die nieuwe EP ook eens opzoeken. |
|
Eindelijk zijn ze waar ze zouden moeten zijn: Met intro: http://www.youtube.com/watch?v=uDmGupK35FI&feature=player_embedded [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-07-2011 23:15] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Doet me niet veel, vooral de cleane vocals voegen niks toe en zijn zelfs wat misplaatst imo. Ben wel nog steeds benieuwd naar het hele album, Oracles was geweldig Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Eens. Qua keys vind ik het (als het zo de hele cd door gaat) ook wat overdone. Toch benieuwd! |
|
Wow, dat is toch een heel verschil met Oracles quote: Ik hoop iig met je mee dat ze niet de hele plaat zo doorgaan... |
|
Door die keys wordt het symfonischer, maar ze mikten volgens mij altijd al op een hybride van klassiek en brutal death, en nu zit die gast er vast bij én zitten ze bij NB, dus ik denk dat de hele plaat min of meer zo gaat zijn. Mij bevalt het incl de cleane zang tot zover prima! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: En het ergst van al is, dat je waarschijnlijk nog gelijk gaat krijgen |
|
Misschien gaan ze wel met een orkest samenwerken. Net als Dimmu Borgir. |
|
quote: Symfo... zoals in vette band wordt voer voor ouwe rukkers? |
|
Hehe als melodieuzer voor ouwe rukkers is..dan ja The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Blij dat we het toch over iets eens zijn |
|
De tracklisting van Agony ziet er opvallend uit: 1. Temptation 2. The Hypocrisy 3. The Imposition 4. The Deceit 5. The Violation 6. The Egoism 7. The Betrayal 8. The Forsaking 9. The Oppression 10. Agony 11. Heartwork (Carcass-cover; iTunes-bonustrack) |
|
En een video: |
|
fan! signature |
|
Ai ai ai, die cleane zang slaat op het eind van zijn lijn over de kop! Verder is het wel een erg triggerfest zo, misschien een beetje YouTube-AIDS, maar toch... Wel fan van de toetsen en algehele ruigheid. Album maar even luisteren en hopen dat het niet verzandt in contrastloos geraas. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ook in andere nummers op Agony keert de cleane zang terug. Jammer genoeg, wat mij betreft. Volgens mij zijn de clean vocals af en toe gewoon vals... Bij deze passages zit ik ongemakkelijk en met ingehouden adem te luisteren, brrr. Maar verder laat het album wel een zeer sterke indruk achter |
|
Nieuw nummer The Egosim te beluisteren Nog meer drama en nu zelfs mét opera. Haters gonna hate! [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 30-07-2011 22:04] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |