|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Onweertrol. Maar neen, Fleshgod Apocalypse is ook mijn ding niet. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Tsja, of je het nou leuk vindt of niet, Fleshgod Apocalypse durft wel iets anders te doen dan talloze andere death metal bands. Ik kan het altijd wel waarderen wanneer bands een eigen geluid neerzetten. |
|
Ik vond die eerste plaat echt hard maar die EP was stront. Moet de nieuwe nog checken! |
|
Met 'Oracles' kon ik niet veel. Ben wel benieuwd naar 'The Agony', nummer The Violation klinkt wel goed. |
|
quote:Nietes, de overige instrumenten staan wel zuiver gestemd www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:++1 signature |
|
Het is een versnelde ontstemde dimmu borgir. Al was het een goed concept, is het iig niet goed uitgevoerd "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Ja daag. Niet alles wat anders of vernieuwend is, is per definitie tof. Ik hoor hier trouwens weinig vernieuwends aan. Orkestrale metal zonder inhoud met een productie die zo glad als een aal is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: +1 Het blijft een kutplaat. [Dit bericht is gewijzigd door Not Invented Here op 27-08-2011 22:25] |
|
quote: Ik zeg ook niet dat jij FA leuk moet vinden, dat moet je helemaal zelf weten. Ik hoor zelf alleen liever een band met een eigen geluid dan de zoveelste Suffocation-kloon. |
|
quote: Maar moeten we jou serieus nemen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Je hoeft helemaal niets, Onzinwolf. |
|
Oh jammer. Ik had je wel hoog zitten maar blijkbaar klopte dat niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
De nieuwe plaat draait hier nu zijn eerste rondje. Klinkt goed tot nu toe! Een stuk afwisselender dan Oracles, mede door de cleane zang en keys. |
|
Ik vind hem net te veel van hetzelfde. Het lijkt wel 1 lang nummer. De orkestratie is ook lang niet zo origineel en de cleane vocals zijn overbodig. Oracles was een stuk bruter en imo origineler/gevarieerder. Zo zie ik het tenminste. Los van die kritiek is de muziek zeker niet slecht en is het best een degelijke plaat, maar Agony komt voor mij zelfs niet tot aan de enkels van Oracles. Faustian Spirit of the Earth |
|
Heb hem net ook eens voor de eerste keer opgezet, bleef de naam en de reacties maar overal tegenkomen, zla ik zelf maar eens horen wat ik ervan vind... |
|
ik mis gabberbeats! |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gaap. Ik heb het wel gehad met deze band. Faustian Spirit of the Earth |
|
Alsof je death metal hebt opgenomen op een verrotte cassette met op de andere kant klassieke muziek en je het door elkaar heen hoort... zoiets. Het is niet goed samengekomen iig. Dan liever Septic Flesh. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Septic Flesh heeft veel meer dynamiek, terwijl dit knallen van begin tot eind is. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-07-2013 0:50] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En daar knelt voor mij het schoentje. Ik luister net naar een symphonische sneltrein, met wat drums en gitaren als begeleiding, terwijl hun debuutplaat juist zo gevarieerd en dynamisch was, en de ideale mix tussen orkestratie en brutal dm bevatte. Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik vond Agony machtig (het tweede deel ervan dan toch), maar hier kan ik weinig mee. Allemaal niet even goed te volgen dit. |
|
Misschien is de dynamiek meer over het album zelf uitgesmeerd. We zullen het half augustus weten. Trailer: [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-07-2013 1:04] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |