|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Het eerste weekend van oktober staat al jaarlijks in het teken van ProgPower Europe, zo ook volgend jaar. Wegens het succes in 2008 zal ProgPower Europe in 2009 wederom 3 dagen zijn, van vrijdagavond tot en met zondagavond met 3 bands op vrijdag en 6 zowel op zaterdag als zondag. De eerste 3 bands zijn bevestigd, alledrie zullen ze een exclusief optreden in Nederland verzorgen voor de periode augustus-december 2009: CLOUDSCAPE (zweden) SEVENTH WONDER (zweden) PROSPECT (slovenie) Rond zondag 18 januari zullen de volgende bands bekend gemaakt worden, dan zal ook de voorverkoop van weekendkaarten en package deals starten. Check de website voor alle verdere details. www.progpower.eu |
|
Aaaa cool, Cloudscape! P&M sinds de show met Marcel niet meer gezien. En heel vette band natuurlijk! Gaat gezellig worden [edit]oja, Prospect, duh! Hebben we leren kennen in Slovenie, toffe band! (met goeie muzieksmaak hehe) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 22-12-2008 7:06] |
|
Seventh Wonder, geweldig! Ben zeker weer aanwezig in 2009. |
|
Nieuwe aankondiging For the first time we have booked a band from Turkey for ProgPower Europe, NEVERLAND. This band is a co-operation between the band Dreamtone and female singer Iris Mavraki. The first CD "Reversing Time" was a huge succes, a second album will be recorded now and released later this year through AFM Records. We really look forward to see this band live at ProgPower Europe. Hopelijk snel meer www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Prospect is gaaf! Die waren een keer met Exodus op tour en volgens mij had ik profectische gaven in mijn recensie van 5 jaar geleden als ik het zo teruglees: http://www.lordsofmetal.nl/showlivereview.php?id=163 |
|
Idd erg vet tot nu toe, wordt zeker gaaf en tof om Mike en Patrick van Cloudscape en de guys van Seventh Wonder weer terug te zien !! |
|
Vandaag zijn de volgende 3 bands bekend gemaakt: KNIGHT AREA (nl) VANITY (pol) CHAOS DIVINE (aus) De laatste 2 zijn waarschijnlijk compleet onbekend, maar voor ons 2 nieuwe ontdekkingen die we jullie graag willen presenteren. Check ze maar eens en luister naar hun songs die ze hebben vrijgegeven: Vanity - www.vanity.com.pl Chaos Divine - www.chaosdivine.net De rest van de line-up vordert ook, als we de beoogde headliners geboekt krijgen zullen we jullie niet teleurstellen. www.progpower.eu Rene |
|
Krijgen de Bulgaarse mannen van Pantommind dit jaar een herkansing? In 2006 hebben zij helaas moeten afzeggen, maar met de nieuwe plaat "Lunasense" zullen ze toch hoge ogen gooien in de Prog wereld schat ik! http://www.archaic-magazine.com/article.php?aid=46033 [Dit bericht is gewijzigd door Ghislain Lambert op 18-05-2009 15:31] " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Na een pauze hebben we de zaken voor ProgPower weer opgepakt. Vandaag is de Engelse band ENOCHIAN THEORY bevestigd, een nog onbekende zeer talentvolle band die in augustus een volwaardige CD uitbrengt. De muziek is een mix van vanalles, invloeden van Rush, Tool, Opeth en Porcupine Tree. Een zeer interessante band die wel eens voor een behoorlijke verrassing kunnen zorgen live. Meer informatie op http://www.enochiantheory.co.uk/. De komende weken gaan we dan een aantal bekendere bands bekend maken, we zullen jullie zeker niet terleurstellen! www.progpower.eu Rene |
|
quote: Rene? " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Pantommind is een van de bands op een lange lijst van mogelijk te boeken bands. Zelf zijn we niet helemaal overtuigd van de zang, maar we zullen zien. Deze week wordt de volgende band bekend gemaakt, volgende week nog een aantal waaronder 1 van de headliners. |
|
De volgende band die we kunnen bevestigen: het franse HACRIDE. With proud we now confirm the French band HACRIDE for this year’s edition of ProgPower Europe. The band recently released their third fullength album entitled ‘Lazarus’, the reactions on this album are extremely positive. We are sure that HACRIDE will offer you an excellent performance at ProgPower Europe, so be sure you won’t miss them. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Hoera! Heb ik toch niet voor niets zo lopen mekkeren |
|
Vette band! Gaat goed met die line-up [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 23-05-2009 13:54] |
|
Danku, waarschijnlijk kondigen we komende week de eerste headliner aan www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Nice, ben benieuwd! |
|
quote: Schiet eens op |
|
Ik zei waarschijnlijk Maar komt goed www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Headliner voor de zaterdag: EVERGREY (S) After 6 years EVERGREY will be back on stage at ProgPower Europe. The band was on top of our list and also many of you have requested them. We really look forward to see them again, EVERGREY also played already the first edition. Be sure not to miss this show, I guess the band will give a special show at ProgPower Europe. Headliner voor de vrijdag: ANDROMEDA (S) Swedish band ANDROMEDA will return to ProgPower Europe this year, to give a full headline show on Friday 2 October. This band rather needs any further introduction, we just hope you are all very pleased with this band. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Inmiddels een toevoeging aan de line-up, het Spaanse NAHEMAH keert terug na hun geweldige optreden in 2007. Ze krijgen 75 minuten speeltijd op zaterdag 3 october. Dus tot nu toe bevestigd: ANDROMEDA (sweden) CHAOS DIVINE (australia) CLOUDSCAPE (sweden) ENOCHIAN THEORY (uk) EVERGREY (sweden) HACRIDE (france) KNIGHT AREA (the netherlands) NAHEMAH (spain) NEVERLAND (turkey) PROSPECT (slovenia) SEVENTH WONDER (sweden) VANITY (poland) www.progpower.eu |
|
Na-HEMA-hworsten FTW! 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
De Franse band AKPHAEZYA is vandaag bevestigd, de laatste 2 bands worden binnenkort bekend gemaakt. |
|
De Nederlands band CIRRHA NIVA is aan de line-up toegevoegd en zal het festival op vrijdag 2 october openen. www.progpower.eu |
|
Hier gaan we wel weer bij zijn The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Is er al een dagindeling bekend? Misschien toch maar wel een dagje meepikken. Altijd gezelllig in Baarlo |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |