IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : ProgPower Europe 2009 Vorige pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-10-2009 17:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 2 oktober 2009 17:15 schreef Mirandarijntje het volgende:
ja, alleen komt marcel wat later, ik probeer er al te zijn vanaf 19u dus tot strakjes ?
zin in
Ik ben er rond half 8 dus mooi op tijd voor Cirrha Niva. Ook weer veel zin in dit jaar

Tot strakjes

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-10-2009 10:39 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Niet dus.. Lang leve het OV.. trein 5 minuten te laat in Venlo, daardoor de bus gemist en een uur moeten wachten op de volgende..

Die 2,5 uur dat ik er was, was het in elk geval wel weer erg gezellig en Cloudscape was erg gaaf .

Veel zin in vandaag en morgen

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 03-10-2009 10:39]

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-10-2009 10:51 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

En dan maar hopen dat het fabelhafte openbaar vervoer je er wel op tijd brengt.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 03-10-2009 11:07 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 oktober 2009 10:51 schreef Forever After het volgende:
En dan maar hopen dat het fabelhafte openbaar vervoer je er wel op tijd brengt.
Natuurlijk wel . De bussen rijden nu nog 2 keer per uur.

En JudgePod gaat ook mee dus ik vermaak me wel

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-10-2009 11:24 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Het was weer een zeer geslaagd feestje

Hoogtepunten waren Hacride ( ) en Mercenary en ook dit jaar waren er met Akphaezya en Vanity weer een paar leuke onbekende verrassingen. Ook de vooraf onaangekondigde akoestische set van Evergrey was leuk

Enige minpunt: de Heineken

Ik ga maar eens een flinke stapel foto's doorspitten.

MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 05-10-2009 11:24 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Was een goed weekendje.

Hoogtepunten: Evergrey (2x subliem, zowel het reguliere optreden als de acoestische set) en Mercenary
Opvallend: Vanity. Van die jonge gastjes kunnen we nog veel gaan horen. Geweldige progressieve death metal die aan Opeth en Cynic laat denken. Af en toe komt het nog een beetje houterig over, maar dat valt er best wel af te schaven.
Meevallend: Hacride. De misselijke zang is live minder dominant dan op CD, waardoor de muziek stukken beter overkomt.
Tegenvallend: Neverland. Matig, met name de zang. Op CD kunnen ze’t nog een beetje camoufleren door gastzangers van wereldformaat te strikken, maar als ze’t helemaal alleen moeten doen vallen ze een beetje door de mand. Dat het compleet voor de hand liggende gastoptreden van Tom Englund er toch niet in zat is ook onbegrijpelijk.
Verbeterpunten wat de organisatie betreft:
- De tijdsplanning. Mercenary sneed flink in de set omdat ze veel te laat begonnen. Evergrey deed dit gelukkig niet, maar daardoor werd ’t veel te laat voor een zondagavond. Eetpauze van een uur hoeft voor mij ook niet.
- De afterparty niet meer laten beginnen terwijl er nog bands spelen. Vooral tijdens Andromeda was de dreunende bas uit de kelder heel storend.
O ja en de shirts waren ook heel lelijk, kan me niet voorstellen dat iemand zoiets koopt.

renejanssen
Usericon van renejanssen
Posted 05-10-2009 11:43 by renejanssen Wijzig reactieProfiel van renejanssenQuote dit berichthttp://www.progpower.nl/

Nou, het zit er weer op, helaas. Zelf zijn we helemaal naar de klote, vanaf donderdag al aan het doorzakken, vannacht tot 7 uur (ja, heb nog maar 4 uurtjes geslapen

Mijn persoonlijke favorieten waren HACRIDE (wow, wat een vette band zeg!), CHAOS DIVINE en NAHEMAH, maar andere mensen denken daar weer helemaal anders over.

En wat betreft verbeterpunten die worden gegeven, altijd mooi om response te krijgen, je merkt dan wel dat de meningen van mensen gigantisch uit elkaar lopen. Dat is wel grappig om te lezen, we nemen in ieder geval alle commentaren mee, bij voorkeur mailen naar info@progpower.eu.

Degenen die zijn geweest, bedankt weer voor de komst en tot volgend jaar. Wederom het eerste weekend van oktober, 1,2 en 3 oktober 2010.

Rene

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-10-2009 12:06 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Again well done Rene

Ik ga je er nog wel over mailen maar nu ik mijn foto's aan het doorspitten ben, schiet me weer te binnen hoe ik me gestoord heb aan het licht. Teveel rood en groen in combinatie met een laag rook die maar niet wegtrekt is niet goed voor de foto's. De lichtman van Hacride snapte dat gelukkig en ook aan het begin van Evergrey was het prima maar verder was het op dat gebied doorgaans doffe ellende..

Daops
Usericon van Daops
Posted 05-10-2009 15:59 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Zo, ook weer thuis. Heb me weer prima vermaakt. Hacride, Akphaezya en Chaos Divine vond ik persoonlijk erg vet.

Iedereen die er wat weer bedankt en tot volgend jaar

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

Daops
Usericon van Daops
Posted 05-10-2009 16:00 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 11:24 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Was een goed weekendje.

Verbeterpunten wat de organisatie betreft:
- De tijdsplanning. Mercenary sneed flink in de set omdat ze veel te laat begonnen. Evergrey deed dit gelukkig niet, maar daardoor werd ’t veel te laat voor een zondagavond. Eetpauze van een uur hoeft voor mij ook niet.

Mercenary begon 15 min later. Evergrey een half uurtje. Zoiets hoeft niet per se aan de organisatie te liggen kan ik je verzekeren.

De eetpauze stellen een hoop bezoekers zeer op prijs. Zo kan iedereen op z'n gemak wat gaan eten zonder bands te hoeven missen. Daarnaast is het ook om de crew (die 3 dagen lang zowat de klok rond sjouwen) even een klein rustmoment te geven. Dit gaat helaas voor jou niet veranderen

quote:

- De afterparty niet meer laten beginnen terwijl er nog bands spelen. Vooral tijdens Andromeda was de dreunende bas uit de kelder heel storend.
Mee eens, die dreunen waren niet van PP, maar de lokale soos die die avond ook een avond gepland had. Niet erg handig nee.. en wat mij betreft volgend jaar niet meer.

quote:
O ja en de shirts waren ook heel lelijk, kan me niet voorstellen dat iemand zoiets koopt.
En toch verkopen we ze bijna elk jaar uit

www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."

MetalTuupLimburg
Posted 05-10-2009 16:18 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 5 oktober 2009 16:00 schreef Daops het volgende:
[...]Zoiets hoeft niet per se aan de organisatie te liggen kan ik je verzekeren.[...]

[...]En toch verkopen we ze bijna elk jaar uit [...]

Dat eerste geloof ik graag, maar dat verandert er voor de bezoekers niks aan. Ik vond de originele planning van half 12 al iets aan de late kant voor een zondag, en nu was 't bijna half 1 toen ze klaar waren. Mocht dat een volgende keer anders kunnen dan zou dat mooi zijn, al zijn er ongetwijfeld heel veel factoren die je niet in de hand hebt.
En mochten de T-shirts dit jaar niet uitverkocht zijn geraakt, dan bevestigt je reactie m'n mening alleen maar. Ik had 't namelijk over de shirts van dit jaar

O ja nog een pluspunt vergeten te noemen: consumpties aan 1.50 vind ik heel schappelijk.

Daops
Usericon van Daops
Posted 05-10-2009 16:23 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 16:18 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Dat eerste geloof ik graag, maar dat verandert er voor de bezoekers niks aan. Ik vond de originele planning van half 12 al iets aan de late kant voor een zondag, en nu was 't bijna half 1 toen ze klaar waren. Mocht dat een volgende keer anders kunnen dan zou dat mooi zijn, al zijn er ongetwijfeld heel veel factoren die je niet in de hand hebt.
Ik snap je punt. Voor een zondag is het wat laat ja, nemen we mee.

quote:

En mochten de T-shirts dit jaar niet uitverkocht zijn geraakt, dan bevestigt je reactie m'n mening alleen maar. Ik had 't namelijk over de shirts van dit jaar
[Zelthor]Neenee, je zei dat je je niet kon voorstellen dat iemand ze kocht. Ik heb er verschillende mensen mee zien rondlopen, waaronder mensen aan het ontbijt vanmorgen in het hotel. Je reactie is dus al ontkrachtigd, ongeacht verder verkoopcijfers [/Zelthor]

MetalTuupLimburg
Posted 05-10-2009 16:38 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Je hoeft niet alles te weerleggen

...en om meteen mezelf er ook maar schuldig aan te maken: Als 't nog niet helemaal duidelijk was mijn zin geen feit was maar mijn mening was over shirts met vierkante plakkaten, dan lees 'koopt' maar als 'zou willen kopen'

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 05-10-2009 16:56]

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 05-10-2009 16:40 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Leuk feestje,goed vermaakt. Kende eigenlijk maar 3 bands van de zaterdag en zondag, maar ben met 5 'voor mij nieuwe band' cds thuis gekomen.

Hoogtepunten:
Mercenary, Hacride, Chaos Divine, Nahemah, Enochian Theory.

Evergrey is altijd leuk alleen idd jammer dat ze zo laat begonnen...

Minpunt: Heinikken , ook al was de prijs 'schappelijk'.
Qua bands kon me ook niet alles boeien, maar dat hou je toch altijd op en festival.
Als het programma volgend jaar er weer leuk uit ziet dan ben ik weer aanwezig! Zeker om een 'frietje culinair' te gaan eten, en dit keer zonder de 'culinair' in mijn haren te smeren...

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-10-2009 17:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Echt balen: had er graag bij willen zijn

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 12-10-2009 20:31 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2009 12:06 schreef Judge M. het volgende:
Again well done Rene

Ik ga je er nog wel over mailen maar nu ik mijn foto's aan het doorspitten ben, schiet me weer te binnen hoe ik me gestoord heb aan het licht. Teveel rood en groen in combinatie met een laag rook die maar niet wegtrekt is niet goed voor de foto's. De lichtman van Hacride snapte dat gelukkig en ook aan het begin van Evergrey was het prima maar verder was het op dat gebied doorgaans doffe ellende..

Ben ik heel naïef met mijn veronderstelling dat het licht er vooral is om de show te ondersteunen en niet in de eerste plaats om het de fotografen naar de zin te maken?

Anyway, zeer geslaagd feestje, al had er voor mij na Hacride geen band meer hoeven te spelen. Na zo'n perfecte show is het gewoon klaar

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-10-2009 20:34 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2009 20:31 schreef Blueprint het volgende:
Ben ik heel naïef met mijn veronderstelling dat het licht er vooral is om de show te ondersteunen en niet in de eerste plaats om het de fotografen naar de zin te maken?

Nee, dat ben je niet.

Welkom in de wereld van de concert-fotografie, Michiel.
Dat ga je nog vaak meemaken vrees ik voor je.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-10-2009 23:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

I know XXL... De roodfilterknop in mijn GIMP en ik zijn al dikke maatjes geworden

Over foto's gesproken:

Baarlo by night:

Andromeda:

Cloudscape:

Akphaezya:

Vanity:

Chaos Divine:

Seventh Wonder:

Nahemah:

Mercenary:

Knight Area:

Prospect:

Enochian Theory:

Evergrey acoustic:

Neverland:

Hacride:

Evergrey:

En voor al het tuig in Baarlo:

Ja, was mooi

Daops
Usericon van Daops
Posted 13-10-2009 11:42 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Mooie foto's Michiel

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 13-10-2009 12:24 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Goed geschoten idd!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-10-2009 12:47 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dank u

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com