|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
markam ---> ovens! muziek: iig nothing else mathers(originele versie!!!!!) (beetje afgezaagt, maar ik wilde het al voor de NEM hype) |
|
Wat m'n nabestaanden willen; het is mij om het even. Maar eigenlijk wil ik met een 747 op het Vrijheidsbeeld invliegen. Lukt dat niet, dan mag m'n familie het helemaal zelf weten. |
|
Het liefst gewoon via een destructiebedrijf, want dat doen ze ook met MKZ koeien... en die zijn niets minder dan ikzelf... Maar dat mag niet van de wet op de lijkbezorging. Dan maar gewoon in een andere oven. Ik wil persé in een kartonnen doos (gerecycled karton), omdat ik het zonde van het hout als ze dat in een oven pleuren. Geen poespas; dood is dood en dus ook geen bloemen, want dat is gewoon zonde van het geld; stort dan liever het bedrag voor de bloemen naar Greenpeace of Natuurmonumenten of Stichting AAP o.i.d. Muziek moet er uiteraard wel worden gedraaid en mijn lijstje wordt deze (in willekeurige volgorde): - Bing Crosby - Swinging on a Star - Malignant Eternal - Stained Sculptures - Type O Negative - Everything dies - Deep Purple - Child in Time - Flotsam & Jetsam - Escape from Within - Candlemass - Solitude - Death - Pull the Plug - The Doors - Waiting for the sun - Nevermore - The Sanity Assasin - Led Zeppelin - Stairway to heaven [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 10-08-2002 17:13] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Hm ik vind wel dat er Darkthrone gedraaid moet worden. |
|
quote: hmmmm is dat niet een beetje veel?! |
|
quote: dat wordt een lange zit lange zit ja No meat is sweater |
|
Zoals Dwaallicht ook al zei is het mij om het even. Des noods smijten ze me op de composthoop. |
|
"Megadeth - A tout le monde" draaien als de kist naar beneden gaat en verder zoeken m'n nabestanden het maar uit. |
|
quote: Neej... ik wil geen slap geouwehoer namelijk... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ze mogen me gerust offeren ofzo is weer eens wat anders dan een begrafenis of crematie Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
quote: Offeren? Waaraan? Toch niet aan boze stoute satan! Ik bedoel, dan kom je in de hel! |
|
quote: Of opzetten If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
ik wil mijn lichaam ter beschikking stellen aan onderzoekers voor veiligere auto's kzag gisteravond een docu op national geographic , over mensen die auto's testen met lijken No meat is sweater |
|
quote: Doen ze dat wel met mensen, zo ja, opzetten mag ook. Leuk collecters item Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
Niet in de Kerk,in elk geval- Verder bloemen noch kransen. Nummers die ze mogen draaien : -Goodbye cruel world(Pink Floyd) -No quarter(versie van Crowbar) -As I die(Paradise Lost) -Close watch(John Cale) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
cremeren op ne brandstapel op de markt in Gent (da vind'k een schoon stad) of Brugge of Geel of gelijk waar met live muziek van Savage Grace , Medieval Steel , Artch ouwe Fates Warning en top of the bill Warlord... en nog 'n extra podium vr Belgische en Nederlandse groepen ! en met veel, héél veel bier en gratis eh !!! |
|
ik wil gecremeerd worden, en de muzeik weet ik niet, misschien als ik tegen die tijd in een band zit iets van dei band ofzo |
|
dood?... ik ga niet dood |
|
Ik word verbrand,............................ en als ik dood ben maakt het mij niet uit wat voor muziek er word gedraaid. Van mij part draaien ze BZN !!! (lekker boeiend als je in die kist leg ) Ik wil wel dat er sterke drank word geserveerd, dat breek het ijs een beetje tussen al die janken de mensen. Dan kunnen ze aan de leuke dingen denken, die ik met hun beleefd heb. Maar ja,................... dood gaan we allemaal een keer. maar me er nu al druk over maken,... neen. Ik zie wel waar mijn schip strand. Ik heb wel een levens verzekering, ik vraag me wel eens af waarom.Zolang ik geen vaste relatie heb, vind ik het ergens niet nodig. Maar je weet maar nooit Wiegen Meister ! |
|
ze moeten maar een gezellig potje brute shit draaien, weet iedereen welke muziek ik luisterde... |
|
Als ze maar niet gebruiken als orgaandonor vind ik alles best. En niet begraven, want dat is zonde van de ruimte. |
|
Ik wil begraven worden. En ik wil dat ze Moonsorrow - Sankirahauta draaien (Sankirahauta betekent Warrior's Grave). |
|
ik wil branden!!!! een graf is toch alleen maar onzin. Ik ben toch dood dan...kom op. Ik wil wel iets heel bruuts (muziek). Lompe death! me ouders zoeken dan maar uit wat voor band....Heb genoeg in de kast staan dus.... Suck my piss |
|
Ik wil gecremeerd worden.. ik ben er nog altijd niet uit welke muziek er gedraaid moet worden (verschilt per dag) maar als ik over enkele seconden dood neer mocht vallen wil ik det som en gang var op mijn crematie gedraaid hebben. verder geen bloemen of ander sentimentele onzin. en mijn laatste wens zal zijn dat met mij de rest van de wereld in vlammen opgaat.. |
|
Oja, de muziek! Myrkskog - deathfare to the devil |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |