|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor diegenen die nog niet bekend zijn met Fangor : www.myspace.com/fangorband |
|
Present! |
|
Alaaf!! |
|
6 gevarieerde bands, 4 euro, zeer goed iniatief lui! Respect! Groningen ligt enigszins uit de buurt, maar mooi dat dit soort dingen georganiseerd worden |
|
Ja metalpest is ieder jaar weer een bezoek waard vind ik zelf. Er zitten altijd leuke bands bij, vaak onbekende bands die erg goed blijken te zijn. |
|
De flyer! Edit: link is dood, zie hieronder voor de flyer [Dit bericht is gewijzigd door Noctiis op 10-01-2009 14:30] |
|
Pokke OV. =) |
|
Waar moet je vandaan komen dan? |
|
quote: Hier dan nogmaals |
|
Schop!!! |
|
quote: AmsterFdam.En ik wil natuurlijk CA zien. =) |
|
Slaapplek in de buurt regelen en gewoon tot het einde blijven! 6 vette bands voor 4 euro, dat is nog geen euro per band, hehehe! |
|
al vergaat des weereld, meyn kaadaver zijt present Your mother ate my dog! |
|
Vanavond dus! |
|
Nou tot vanavond dan maar My friend, watch out for traitors... |
|
alaaf, proost |
|
Oef, vette avond!! Dat wil Fangor nog wel een keertje komen doen, hehe |
|
Was top. Zeer gezellige avond met een vette line up! Maar waarom was bijna iedereen na de laatste band meteen weg? Daarna was het ook nog steeds gezellig hoor. |
|
leuk feestje, zonde dat we terug naar limburg moesten voor nog een ander feest. leuk gespeeld, leuke andere bands (voor zover ik t gezien heb)... klasse!! |
|
Yup, het was oergezellig. Publiek was meteen lekker enthousiast. Aardige mensen van de andere bands en organisatie, dus ook nog lekker na kunnen borrelen. Hulde! My friend, watch out for traitors... |
|
Leuk om te spelen daar en een goede organisatie! |
|
...beetje jammer dat alles 20jaar was uitgelopen. heb dus carach moeten missen maar goed, 6feb weer een poging wagen dan maar... Your mother ate my dog! |
|
quote:Ja was wel jamer, we hebben noodgedwongen onze set ook wat in moeten korten. Zouden eigenlijk om half 12 beginnen en een uur spelen, maar om half 12 sloeg de vorige band pas zijn laatste akkoord aan, vervolgens moesten zij afbreken, wij opbouwen, toetsen soundchecken en tegen de tijd dat de intro aan stond was het al 10 voor 12. Veel mensen waren helaas tegen die tijd al weg ivm openbaar vervoer. Gelukkig hadden we nog ruim publiek die goied mee kwamen ook nog! 6e zijn we weer headliner geloof ik, dus hopelijk dan wel volle set en iedereen er nog bij.... My friend, watch out for traitors... |
|
wij hebben ook een stapel nrs moeten schrappen en speelde net een half uurtje, op zich niet erg, maar voor bands met langere nrs wel frusterend lijkt mij... maar dat was sowieso al te verwachten met 6 bandjes. verder uiteraard niks dan lof . [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 26-01-2009 12:31] |
|
Jep, zelfs wij als 2e band moesten schrappen. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |