|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja hopelijk loopt het dan ook niet te veel uit want we moeten speciaal voor jullie al met de taxi terug naar Groesbeek |
|
Dat zal een duur ritje worden dan.... Hoorde al van Kevin van Erebus dat alles dan wat eerder begint! Komt hopelijk wel goed dus. My friend, watch out for traitors... |
|
Ja ik bedoelde ook met de trein naar Nijmegen en vanaf daar de taxi. Maar nou blijkt die trein ineens ook al om 00:15 te gaan, terwijl jullie tot dan op de planning gaan en ik er wel vanuit ga dat het uitloopt. Graag alles wat naar voren, ja! Wij komen jullie in ieder geval supporten |
|
Aah jammer. snap niet dat die treinen al zo vroeg niet meer terug gaan. Woon zelf in Nijmegen. Met de nieuwe dienstregeling gaat er om het kwartier een trein van en naar nijmegen maar de laatste dus al zo vroeg. Vind het erg jammer aangezien we vorige week ook al veel reacties kregen dat mensen baalde ons niet meer te kunnen zien omdat de trein al eerder ging dan wij moesten spelen. In ieder geval wel tof dat jullie ondanks dat effe komen supporten. Kom gerust een babbeltje maken als jullie er zijn, altijd leuk om ZM-ers te ontmoeten. Tot dan! My friend, watch out for traitors... |
|
Hehe ja en van Nijmegen naar Arnhem rijden er volgens mij ook tot ergens in de nacht treinen, maar om van dat gat terug in Nijmegen te komen... ho maar. Anyway... ZM'ers? Waarschijnlijk weet je gewoon niet wie ik ben hehe. We waren samen op Occultfest, ik kom met de heren van Libithum |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |