|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
jezus wat kut |
|
Is dit van jezelf Bart? |
|
kijk nou es naar die foto's op die myspace, das toche en andere belg dan onze kale/kortharige belgennicht hypnoz |
|
Tis een beetje Arcturus-achtig heh? ........ ... |
|
Hahahahaha, wat een bagger. En het ergste is nog wel dat het lijkt alsof die gast zichzelf serieus neemt ook Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dat doen alle black metallers toch ? Fuck the world and fuck you |
|
Hij zegt in dat introductie verhaaltje dat hij weet dat het kut klinkt maar dat dat wel de bedoeling is. Volgens mij bedoelt hij te schrijven dat hij niet beter kan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
valt maar 1 ding op te zeggen.. ai ai ai Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
superreacties signature |
|
signature |
|
Zouden sommige mensen dit echt goed vinden? |
|
quote: |
|
Dark Screams Beyond the Grave Demo, 2001 Zwet Demo, 2001 Deathwishing Demo, 2002 Burning Down the Churches Demo, 2003 Verdriet Demo, 2004 De Schreeuw (or Verdriet II) Demo, 2005 Zwetwezen Demo, 2005 Destroyer of Reality Demo, 2006 Claustrophobia Demo, 2007 signature |
|
http://www.youtube.com/watch?v=pS7ZZTQgdpw Wow, dit lijkt er al meer op! Beetje een mengeling van Burzum en Graveland. Blijkt dat hij van koers verandert is |
|
gitaar klinkt weer lekker 8bit signature |
|
quote:Haha, mooi! Vooral die reptielengeluiden. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 20-01-2013 12:54] |
|
Heb dat ding op de FP geluisterd, maar daar werd ik niet blij van. Er zitten drum geluiden in die ik vroeger in een casio-keyboard zaten. Misschien kan deze man gaan samenwerken met die gast van Gruweldood, benieuwd wat die samen kunnen voortbrengen. wouter023 |
|
quote:Op de frontpage? Was dat nu echt nodig Hypnos? |
|
echt wel! signature |
|
quote:Misschien kan je voortaan ook even alles uit het kutstebandontdekkingtopic op de frontpage zetten. Lachen toch. |
|
quote: Erger dan Gruweldood is dus écht nog wel mogelijk. Djeezes Voodoo_xx |
|
doet me wat aan SMES denken dus signature |
|
Volgens mij is jouw slechte smaak legendarisch. wouter023 |
|
De tering hey... MC Hammer Smashed Face |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |