|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Tegenwoordig wel, ja. Maar de "onrealitische" zoals mortyr enzo, die vond ik wel leuk. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
fallout ja, vette dingen over gehoord maar die is vast niet voor de ps2, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
voor PS2 kan je ook Black kopen of Killzone (aanrader) maar die zal je alwel gespeeld hebben. Wil je muilperen? |
|
Black wel, lekker alles overhoop knallen gvd wat kon er in die game bizar veel naar de kloten geholpen worden.. als iemand die game nog wegdoet hoor ik t wel he ?Die ander zal ik checken. Fuck the world and fuck you |
|
ik zoek nogsteeds een goede Counterstrike cloon IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Een aantal tactical shooters dus iets "realistischer" dan CS: True Combat Elite een total conversion voor RTCW:ET. Urban Terror een mod voor Quake III En er is ook nog een mod voor HL2 maar die ben ik even kwijt, daar moet ik even naar zoeken. Red Orchestra al gechecked? |
|
quote: Wordt dat nog veel online gespeeld dan? Back in the day echt kapot gespeeld. Momenteel nog steeds super verslaafd aan CoD 5, vooral de tank maps zijn een feest. |
|
CS valt gewoon niet te overtreffen. l.4 heb ik maar heel kort gespeeld. 1.5 was gewoonweg geniaal, maar 1.6 vond ik dan weer compleet klote. Wil je muilperen? |
|
quote: True combat elite doet het hier niet. Ik zal later nog ff meer proberen. Urban terror heb ik veel gedaan. leuke game beetje lomp wel. R.O. heb ik wat screen shots gezien zag er tof uit. FF torrent zoeken! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Het moet allemaal niet TE moeilijk he, ik wil vooral zoveel mogelijk slopen en knallen. Fuck the world and fuck you |
|
Over cs1.5. dat was echt de shit vooral funmaps. Aztec was mijn MAP en dan rossen met een P90 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Speel je het nog wel is ? The trend is dead. |
|
Nee nooit meer. Ik ben mijn originele Key kwijt. Zijn er nog 1.5 servers online?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: A, weet ik eerlijk gezegt niet... Want ik heb Source en Condition Zero... En, volgens mij was Condition Zero alleen een update van de eerste? Als dat zo is, dan zijn er nog heel veel online ja . En, kut van je Key.. The trend is dead. |
|
quote: Zij nog genoeg servers met voldoende spelers en aanvaardbare ping. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Bedankt, eerdaags maar weer eens installeren. |
|
Ik moet er wel bij zeggen dat ik alleen pure speel, te lui om mappacks te installen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Condition Zero heeft helaas niks met 1.5 te maken. Ik denk dat elke 1.5 server onderhand wel dicht is. Steam heeft namelijk de support van 1.5 stopgezet. Wil je muilperen? |
|
1.6 bestaat alleen nog. Kan ook niet anders, Steam auto update de handel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Call of duty 4, vetter wordt het gewoon niet. Jammer dat mn verbinding nu ff ruk is, hopenlijk wortd dat dalijk weer wat beter. |
|
quote:yeah. Op zich wel benieuwd naar deel 5, maar die moderne wapens in 4 spreken me meer aan I guess. |
|
Jep, 5 heb ik ook, maar vind m minder gaaf vanwege (weeeer) WOII. Potje online knallen? |
|
cool ik ken dus Cod sinds deel 5/(pc verzie) 4 is leuker?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
euhm... waar gaat dit topic over? signature |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |