|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
hehehe hier nog steeds COD4 op de 1e plaats, daarna COD WAW, en komende week komt vast Modern Warfare 2 op de 1e plaats. |
|
Goeie smaak heb je. |
|
dankje. jij ook zo te zien |
|
Iemand nog aanraders voor ondergetekende die wel houd van een potje Doom 3, F.E.A.R en Bioshock? |
|
quote: ja ; Nieuwe CoD & Bioshock II Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
ARGHH! Eindelijk kon ik na 8 jr(dacht ik) eindelijk Daikatana spelen, blijft ie me al hangen in het eerste level, lijkt me dus een gaaf spel! Daarna hopeloos op zoek gegaan naar Blood 2: The chosen, zijn er of geen seeds of alles in iso formaat en ben niet van plan om een virtuele speler te kopen, iemand een idee waar die dingen gratis zijn en dan met meer dan 300mb.. Nero is ook geen oplossing, want die heb ik al te vaak tevergeefs proberen te installeren |
|
Daemon tools googelen |
|
Ja, maar die gaat ook tot 300mb, had deze al gedownload..dan moet je hem kopen, ik koop niet graag via het net, heb daar een soort afschuuw voor. |
|
quote:Daemon Tools wordt vaak gebruikt: http://www.disc-tools.com/download/daemon Wel opletten tijdens de installatie dat je geen troep mee-installeert (hokjes uitvinken). |
|
quote:Bij mij niet, ik gebruik gewoon Daemon Tools Lite, werkt prima. |
|
Hier ook Daemon tools lite, kan volgens mij alles erin pleuren qua grootte |
|
Ok, thnxs, ik ga het proberen |
|
Daikatana wil je eeeeecht niet spelen yo! Soort Duke Nukem Forever die toch is uitgekomen. |
|
Ik heb hem hier officieel liggen, ik vond er iig geen reet aan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Toen hij uitkwam, wat like 6 jaar te laat was ofzo, was hij hopeloos verouderd. Het moest een neue standaard worden in FPS land. Romero is sindsdien nooit meer zichzelf geweest. |
|
Ben al een tijdje (als iemand die niet veel gamet, voor de duidelijkheid) bezig met Battlefield 1942. Erg vet spel. |
|
quote: +1 Later weer eens geprobeerd, maar om de een of andere reden bleef hij crashen bij de installatie. Slimme pc. |
|
gister alle nieuwe MW2 mappacks gekregen. Dat was weer feest online, na 2 maanden geen games meer te hebben gedaan hehe. Carnival :D Zijn er nog ZM'ers die dat online spelen? Nicknames? ik = omnivium [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 15-07-2010 19:24] |
|
quote: Ahhh vandaar dat hij niet werkte op mijn voorgaande pc's, bij deze pc heb ik even het eerste level mogen aanschouwen daarna liep de boel vast. quote: Ook officieel, vond hem tussen de schimmelgeuren in de kelder, misschien was ie ook wel boos op me dat ie daar zo lang heeft gelegen |
|
quote: Hijs fijn! Blood doet het, moest hem wel even op schijf zetten, leuk vanouds spelen woeiiiiii!!! |
|
quote: ik= Lainedil -eXp- Maar dan wel op PC. Bruce Banner |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |