IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Zo. 12-04: Walls Of Jericho + Born From Pain @ Bibelot, Dordrecht Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-01-2009 20:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zondag 12 april
Bibelot, Dordrecht

WALLS OF JERICHO (USA)
Na hun slopende tour met het album "With Demons amongst us all" besloot Walls of Jericho het even rustig aan te doen. Geen bloedneuzen, blauwe ogen en springende / pittende massa's mensen, maar gewoon even rustig. Zo rustig dat de band besloot iets te doen wat ze altijd al wilden doen: een akoestisch album maken. Het bleek een uniek project zo geeft producer Corey Taylor(Slipknot, Stone Sour) aan. Iets wat zo anders voelde, maar tegelijk het element van Walls of Jericho vasthoudt, aldus Mike Hasty, gitarist van de band. Redemption heet de EP en zal eind april verschijnen. Daarnaast komt er een vol, hard album van de band in de zomer: "The American Dream." Wees dus niet bang dat je water moet drinken en je mobieltje in de lucht moet houden. Het wordt namelijk hard, met ruisende oren, bier, zweet en veel, net van het vuur gehaalde metal!!
http://www.myspace.com/wallsofjericho

BORN FROM PAIN (NL)
Born From Pain stamt uit Limburg, daar waar ze bergjes hebben. Echter heeft de band al veel grotere bergen zien. Bergen van mensen tijdens hun jarenlange tours door de wereld. Deze band geeft niet toe in de slappe, nieuwe modelijnen van de metalwereld. Deze band gaat over gevoelens en presenteert hun genre, zoals het hoort. Lyrics over agressie, frustratie en sociale kritieken, omver geblazen door snelle gitaarriffs, gecombineerd met een agressievolle breakdown. Zo hoort het, en niet anders.
http://www.myspace.com/bornfrompain

Deur open: 19:00 uur
Aanvang: 19:30 uur
Einde: 00:00 uur
Entree: € 12,50 (webverkoop via www.bibelot.net)
Aan de deur: € 13,00

Beetje overkill van die bands de laatste tijd, maar opzich wel gaaf

Edit: aanpassing line-up

[Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 19-03-2009 19:09]

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 11-01-2009 21:41 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

Walls of Jericho en Born From Pain zijn goede livebands. WoJ gaat hard achteruit vind ik, godverdomme; samen met 4 mensen Revival Never Goes Out Of Style meezingen... niet te doen.
Nieuwe album van BFP vind ik muzikaal niet echt cool, maar de manier waarop ze de message naar voren brengen vind ik wel cool.

Heel erg afwezig haha.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 04-03-2009 19:29 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

The Red Chord zal ook spelen.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 04-03-2009 21:28 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Kijk, dat zijn goede berichten!
The Red Chord is super en hun merch al helemaal

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 04-03-2009 23:41 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

Zo nu ging ik erover denken, ik kan Red Chord fashion iconen wel een keer missen denk.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-03-2009 18:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Vete package, probeer zeker aanwezig te zijn

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-03-2009 19:08 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Van de Bibelot-site: 'Eerder stond The Red Chord als support aangegeven. Helaas zijn zij echter niet aanwezig bij dit concert.'

Naja, jammerz

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-03-2009 19:06 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

When All Life Ends speelt in de plaats voor The Red Chord.

When All Life Ends brengt een energieke show en speelt agressieve deathcore in combinatie met stijlen variërend van samba of zigeuner tot aan klassiek. De band heeft een indrukwekkende lijst aan shows opgebouwd, 2 EP's gemaakt en eind 2007 het full- length album 'Reign of Ruin' uitgebracht.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 08-04-2009 21:48 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zondag!

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 08-04-2009 22:29 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Misschien aanwazig. Eerst ff familiair doen bij m'n ouders in Grunn. Als ik op tijd terug ben nog ff slopen bij WoJ.

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-04-2009 8:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

WTF, WALE ipv The Red Chord?

BFP is mijn dingetje niet, wellicht aanwezig voor WoJ.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 12-04-2009 16:04 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Mooi, op tijd terug uut 't Noordn.
Zo naar Dordrecht in de F250, lekker beukuh!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-04-2009 16:01 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Was een hard avondje ja, gelukkig stond ik niet in de pit

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-04-2009 17:43 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Hehe, maar ik wel. En ook een soort van handstand op het podium om vervolgens eraf te flikkeren hehe. Was een hard feestje. Vraag me alleen af hoe 't met dat chickie is die plat op haar voorhoofd viel. Damn, wat een klap. Kwam boven de muziek uit

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 13-04-2009 17:49 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Dan zal het waarschijnlijk niet al te best met haar gaan, hehe

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-04-2009 18:17 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Zag er niet al te best uit nee, maar na afloop van het concert zag ik haar al weer voorbij lopen.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-04-2009 22:27 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2009 18:17 schreef MetalJan het volgende:
Zag er niet al te best uit nee, maar na afloop van het concert zag ik haar al weer voorbij lopen.

Ah ok dan, gelukkig dan maar!
M'n maat probeerde samen met wat andere gasten een soort van cirkeltje te creëren zodat ze opgetild kon worden. Maar ja, ik had het niet door en begon tegen die gasten aan te beuken, totdat ik over haar struikelde hehe. Zag 't allemaal niet meer zo helder.
Maar goed, was een fijn feestje!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-04-2009 22:48 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Het zou eens goed zijn als er een paar doden zouden vallen bij dergelijke concerten. Dan is het snel voorbij met die flauwekul en kan de aandacht weer naar de muziek gaan. Het is te bezopen voor woorden dat je bij dergelijke shows bijna nergens veilig staat

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-04-2009 22:51 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Er zijn toch al gevallen bekend van bijvoorbeeld wall of death gedoe met daadwerkelijke dodelijke afloop?

Of vergis ik me nu?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-04-2009 22:52]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 13-04-2009 22:51 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Niks mis met een moshpit, maar zo'n circusact door de halve tent vind ik ook niks. Het vervelendste is meestal ook nog dat er altijd een paar ''moshers'' tussenzitten die de mensen aan de zijkant ook maar eens moeten bespringen.
Ik kom naar een concert voor naar de band te kijken, niet voor mensen te ontwijken. Dan ga ik wel naar de sportschool.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-04-2009 22:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-04-2009 22:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 april 2009 22:51 schreef 6sic6 het volgende:
Niks mis met een moshpit, maar zo'n circusact door de halve tent vind ik ook niks. Het vervelendste is meestal ook nog dat er altijd een paar ''moshers'' tussenzitten die de mensen aan de zijkant ook maar eens moeten bespringen.
Ik ken moshpits doorgaans als aangelegenheden van mensen met lang haar.. Of ik word oud..

quote:
Ik kom naar een concert voor naar de band te kijken, niet voor mensen te ontwijken. Dan ga ik wel naar de sportschool.
Mijn gedacht.. [/Balthasar Boma]

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 13-04-2009 22:57]

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 13-04-2009 22:59 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 13 april 2009 22:57 schreef Judge M. het volgende:
Ik ken moshpits doorgaans als aangelegenheden van mensen met lang haar.. Of ik word oud..

Toch maar eens mijn haren laten groeien dan

-->>Het moshpit topic maar effe opzoeken.

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-04-2009 23:06 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2009 22:48 schreef Judge M. het volgende:
Het zou eens goed zijn als er een paar doden zouden vallen bij dergelijke concerten. Dan is het snel voorbij met die flauwekul en kan de aandacht weer naar de muziek gaan. Het is te bezopen voor woorden dat je bij dergelijke shows bijna nergens veilig staat

Kijk, als je zo dom bent om ergens te springen waar niemand staat vraag je er om toch?

En sta je tegen het podium geplakt bij een hardcore concert omdat je de zanger zo lekker vindt, is het logisch dat je af en toe wat schoenen/benen/lichamen kopt. Eigen keus lijkt me.

6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 13-04-2009 23:20 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Bij 14seconde, dat bedoel ik.

Edit: Ik heb er niks op tegen dat ze dat doen, maar laat de omstanders gewoon toekijken.

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 13-04-2009 23:22]

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 13-04-2009 23:36 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Tja, deze gast schopt gewoon gericht, belachelijk idd.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com