|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
vindt er nix aan Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ik vind er ook niets aan, geef toe, ze zijn wel origineel, maar niet aan mij besteed |
|
tis gewoon herrie Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ach, ik vind een à twee nummertjes wel leuk om te horen, maar daarna mag het direct uit! Je word er echt niet goed van, 't is niets meer dan gitaren zo laag mogelijk stemmen, de drumcomputer zo snel mogelijk zetten en een gezwel op je stembanden hebben.... Alhoewel ik het nummer "Chainsaw Dismemberent", opgedragen aan een van mijn favoriete films, wel erg tof vind. Ik, Wil Schuurman |
|
MORTICIAN RULES MORTICIAN RULES MORTICIAN RULES MORTICIAN RULES MORTICIAN RULES MORTICIAN RULES MORTICIAN RULES MORTICIAN RULES MORTICIAN RULES MORTICIAN RULES Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Een nummertje of wat is leuk, daarna gaat het vervelen. Altijd hetzelfde en al die horror-filmfragmenten tussendoor ken ik nu ook wel onderhand... Dolf Brouwers - another dead hero |
|
ik kan dr helemaal niks mee 1x live gezien, dat was echt om te janken |
|
Heel veel mensen beschouwen Mortician als een pretband volgens mij; alleen leuk om de intro's. Ikzelf kan er geen genoeg van krijgen (kheb hacked up for barbeque en domain of death.. topplaten). Nummers als Maimed And Mutilated en Drilling For Brains kan ik echt tig keer achter elkaar luisteren. Het is gewoon zo intens (voor mij dan). np: mortician - zombie apocalypse mn subtitel en sig komen uit maimed and mutilated btw... geweldige tekst. zo simpel maar hij spreekt mij gewoon aan op de een of andere manier. [Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 17-03-2002 18:40] 11.45: restate my assumptions |
|
Jah Mortician is koel.. maar gaat snel vervelen idd |
|
Errug lekker om te draaien tijdens bijvoorbeeld Unreal Tournament, een feestje, een stukje autorijden. Maar niet om op te zetten alleen maar om naar te luisteren. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
heeeerst tis gewoon vet cult de sound is gewoon heerlijk, dat lage maar variatie is ver zoek Je moeder. |
|
niet boeiend. Heb er 1 ceedee van, bijna nooit gedraaid. Ook het concert was niet boeiend. |
|
hacked up for barbeque vin ik wel grappig. Lekker bot en lomp beuken.............Live is het in en in triest........ Suck my piss |
|
quote: Mee eens. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dat mensen daar geld aan verdienen!! SCHANDE!! Er is niks artistieks aan! Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Op zich cool (herrie heerst), maar live... stond die zanger met een hoofddoek/ -band om te headbangen ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Nee, nou en? 11.45: restate my assumptions |
|
quote: das duidelijk... Je moeder. |
|
ROFL @ deze hele thread. Ik ben het in grote lijnen met de meesten eens. N.l. het is gaaf om het op te zetten en beuken, maar op "repeat" zal het nooit bij mij gaan. Rene Veerkamp had het in zijn recensie van Chainsaw Dismemberment goed verwoord: "Bij Mortician is er geen tussenweg; of je gaat er helemaal voor of je wordt er kotsmisselijk van." |
|
In dat geval ga ik er helemaal voor. met een bandana |
|
kheb ze nu 2 keer gezien moet zeggen dat op Wacken 2001 veeeeeeeeel beter was Geluid was perfect daar in Eindhoven was beetje jammerlijk Darkside heerschte daar de avond khbe trouwens 1 cd, wel lache Hacked up for Barbeque *HEERSCH*!!! Mortician is loze band geweldig ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: Ik ga er helemaal voor iig 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Moet je Domain Of Death kopen, die is HUFB, en dan nóg bruter 11.45: restate my assumptions |
|
die hek nog voor je gebrand herr undertaker, toch? nouja, je moet mortician gewoon niet serieus nemen Je moeder. |
|
*up* np: mortician - zombie apocalypse "when hell is full, the dead will walk the earth" lekker drumgeluid hier trouwens, moet ik maar eens aanschaffen 11.45: restate my assumptions |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |