|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
he inside-lie, heb je m'n mail al gehad? No meat is sweater |
|
quote: Ja. |
|
tering herrie! Ik moet er om lachen het is eentonig. Als je toch botteherrie wil horen waar nog wat inhoud in zit, probeer dan devourment ofzo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: gaaf, ik wist nog niet dat ik een bleckie was. |
|
quote: ...devourment heerscht Boretician er compleet uit natuurlijk! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 07-03-2003 14:22] Suck my piss |
|
Heeft iemand trouwens de nieuwe van Mortician al gehoord!? |
|
quote:welke nieuwe bedoel je pcies dan wel?? want ik vermoed van wel... heb 2 nieuwe... wel op mp3 trouwens [Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 24-03-2003 8:15] REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Ik ben vergeten hoe hij heet. Ik hoorde het van Ben (Benhume op het forum). Er is ook nog niet heel lang geleden een CD uitgebracht die "The Final Bloodsessions" heette. |
|
quote:Darkest Day Of Horror zal ie wel heten dan.... leuke plaat ... maar zoals altijd met mortician... typisch mortician REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Ja, dat is hem inderdaad... Diep es wat uit, want hier hebben we niets aan |
|
"what is that? uugrugugh... I can't see... aruuruh AARRRGHH" BZBZZZ... bamberdembam *bluuurgh* *china* zo |
|
Bedankt heh! |
|
hmm... ik had 'm wel, op mp3, maar ik heb 'm al weer weggegooid. dat zegt genoeg denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 24-03-2003 13:12] |
|
quote: |
|
Mortician is rete vet en hun beste cd vind ik ook chainsaw dismemberment Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
np: Mortician - Rabid "I drink your blood and eat your skin" tenenene heerlijk lomp...jammer dat het zo snel begint te vervelen |
|
Lawaai... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Wel eens wat van gehoord, maar vond het niet interessant genoeg om er meer van te willen horen. |
|
quote:k heb em al een tijd geleden op de bekende plek gedropt... moet je daar even gaan kijken REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Ik kan daar niet kijken... |
|
quote:ow REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: De band kan der ook geen zak aan doen dat een label als Relapse (maar nog meer de distributeur en de platenzaak) er fokking veel geld aan verdienen. Mortician is koel!! enige minpunt is de drumcomputer maar ze zijn dringend op zoek naar een echte drummer (Beaujard wilt weer gewoon gitaar spelen zoals het hoort) |
|
quote: *proest* [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 25-03-2003 13:21] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: dat zal je best niet tegen Butcher zeggen Count Usher Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |