![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Best een gave film! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
The Black Stallion (1979) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 10-02-2009 19:03] ![]() |
|
![]() vette film ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: lol! Da's gewoon een Coppola, of niet? Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Vanavond, 20:30 uur, RTL 7: ![]() Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. ![]() |
|
Vet, ik ga de originele 3 films volgende week in 1 avond beloeren. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-02-2009 14:05] ![]() |
|
Benjamin Button, goeie film ![]() ![]() |
|
Vannacht heb ik Stalker nogmaals gekeken ![]() ![]() ![]() |
|
Ah, die moet ik ook snel eens zien! Gisteren The Big Lebowski. ![]() |
|
Gister Valkyrie. Beetje dubbel gevoel. Aan de ene kant beter dan verwacht (na alle kritieken), aan de andere kant niet zo goed als films als "Das Leben der Anderen". Niet alleen de taal, maar ook de sfeer was erg anders. Maar dat waren misschien ook wel erg goede films... Voor een Hollywoord productie mocht de film er zijn. Ik was niet erg onder de indruk van Carice in de film. ![]() |
|
quote: dat wist ik niet eens. Heb me nooit in de historie van Kahn verdiept. Maar zelfs dan zijn er momenten in de film die "ontbreken". Deze gaten geven Kahn iets "goddelijks", want hoe het in het echt gekund zou hebben wordt buiten beschouwing gelaten. Maar in de film was het niet zijn echte broer toch, maar zijn bloedbroeder? Of bedoelde je dat? ![]() |
|
Taken Vader gaat z'n ontvoerde dochter terughalen. Op zich wel aardig, al hoeven die compleet onrealistische actie scenes niet zo (mensen die dol zijn op actiefilms zullen zich daar niet aan storen). En wat me bij veel te veel films opvalt (vooral bij The Hills Have Eyes was dit me echt een raadsel): als er naasten van de hoofdrolspelers sneuvelen wordt er vaak snel aan voorbij gegaan en zijn ze dezelfde dag nog compleet vrolijk bij het 'happy end'. Nogal een gebrek aan logica in de emoties dus, gewoon niet over nagedacht waarschijnlijk. ![]() |
|
Geniale film is dat, overdreven legendarische actie. ![]() |
|
quote: In de werkelijkheid was het ook zijn half-broer. Wel een zeer gave film verder. Mooi gemaakt, mooie shoots. Wel jammer dat de Kahn door een Jap gespeeld werd (die tevens muzikant is overigens). ![]() ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Afgelopen week deze serie maar weer eens bekeken. Geniaal! ![]() ![]() ![]() |
|
Offtopic dus.... ![]() Boeiender ![]() |
|
quote:Ambtenaar! ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: maar wel een van de beste (mini)series ooit. ik hoop overigens dat ze ooit eens een duitse variant maken. en ik bedoel dus niet BOB nagesynchroniseerd ![]() [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-02-2009 19:40] ![]() |
|
quote: Ich komme zurueck! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
in jou moederland is het toch nog erger? daar wordt alles met een en dezelfde stem ingesproken als ik het goed heb. ![]() |
|
"Walk the Line", een film over het leven van Johnny Cash. Erg mooie film, moet ik zeggen. Hoewel Johnny Cash een nogal simpele ziel is in sommige opzichten krijg je toch sympathie voor die kerel. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Net no country for old man gekeken. Spannende film, al vond ik het einde ietwat tsja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Gisteren Crash. Wat een zieke film is dat! Erg sterk, die scene met dat kleine meisje... *bibber* ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |