![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Traces of Death Men Behind the Sun 4 Poultrygeist: Night of the Chicken Dead [Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 11-05-2009 13:55] Wil je muilperen? ![]() |
|
quote: Hoe is die? ![]() |
|
quote: Ja sorry, nadat de veelbelovende apartheid van de eerste paar minuten erop zat begon de film echt veel teveel pseudo-artistiek te doen. De dialogen waren soms wel erg gaaf, maar die komen gewoon rechtstreeks uit het boek dus daar hoef ik de film niet voor te gaan kijken. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 11-05-2009 14:01] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Het lijkt me logisch dat als je een boekverfilming doet je dialogen gebruikt uit het boek. Dat maakt de film wat mij betreft niet minder goed.. raar argument trouwens Meestal wordt er ge%#$ erd als er te weinig uit het boek naar voren komt maar jij weet dat om te draaien.. ik zal ze nooit snappen, die lezers ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-05-2009 14:11] ![]() |
|
quote: Grof, maar op een andere manier dan in deel 1. Deel 1 gaat meer over de kampen van japanners terwijl deel 4 meer een beeld probeert te geven van de oorlog zelf. Wat je te zien krijgt is massamoord, verkrachting, geimproviseerde abortus, enz. Toch heeft het niet de impact die deel 1 op mij had. Wil je muilperen? ![]() |
|
quote: Neil Gaiman ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Oke, dat klinkt toch nog wel heftig, zeker de verkrachting en de geïmproviseerde abortus. Zelf trok ik uit de eerste deel de scene met de katten het minst goed. Eens checken wanneer ik er klaar voor ben. ![]() ![]() |
|
quote: Nee, zo bedoelde ik het niet. Ik bedoelde dat als het enige positieve in de film de inhoud van de dialogen is, dan heeft de film dus totaal geen meerwaarde. Acteerwerk was niet geweldig, de camera-voering werk naar verloop van tijd irritant, en ik had echt voortdurend het gevoel alsof ze een soort Belgische trainspotting of zoiets probeerden te maken. Maar goed, ieder zijn ding. Een maat van me vond de film magistraal. Ik vond het veel te geforceerd. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Taken- leuke actiefilm met een zeer goede casting wat betreft de vader in de film.. (je had er ook zo een Jean Claude van Damme neer kunnen zetten en je had een standaard film.) Crank 2- Gelukkig niet heel veel meer over the top dan deel 1, een leuk en waardig vervolg. Gran Torino- Zelden zo'n bittere man gezien ![]() ![]() |
|
the boy in the striped pajamas; http://www.boyinthestripedpajamas.com/#/home erg indrukwekkend WO II drama, met prachtige muziek van James Horner, top! -Changeling ; met Angela Jolie en John Malkovich, erg coole thriller in de jaren 20. mooie setting en erg gaaf verhaal. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Haha ga voor de grap eens de franse film "Seul contre tous" kijken Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Geniale film. Ik heb er vorige maand een levensgrote poster van op de kop getikt. Volgens mij zijn wij de enige twee hier die deze film kennen en / of gaaf vinden, en heb ik al zeker drie keer gezegd dat het een geniale film is op momenten dat jij 'm noemt. :') Laatst gezien: Role Models (wel gaaf) Mallrats (redelijk) Clerks (voor de achtste keer ofzo, blijft geweldig) ![]() |
|
City of Ember Wat teveel een familie -en avonturenfilm, maar wel een mooie setting. ![]() |
|
quote: Ha, nu je het zegt inderdaad ja haha. Waar heb je die poster vandaan gehaald? Zou trouwens geniaal zijn als The Butcher opnieuw opduikt in de nieuwste film van Noé Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Crimson Tide mwah.... ![]() |
|
Ringu (alweer) The Island Slither L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage ![]() |
|
Zojuist de nieuwe Star Trek ![]() Super film! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
3:10 to Yuma ![]() |
|
Gisterenavond een geleend dvdtje van November met Courteney Cox. Wat een waardeloze film! En ja, ik durf best te zeggen dat ik er geen zak van snapte. ![]() Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Iemand Angels & Demons al gezien? Ben erg benieuwd naar de film aangezien ik het boek ook gelezen heb! ![]() |
|
![]() 5 Centimeters per Second ![]() |
|
al gezien? Film komt hier in Engeland vandaag pas uit. Is Nederland zowaar een keer sneller dan? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Der Untergang. Hij viel me tegen qua realisme. Hitlers darmproblemen zijn alom bekend, maar er was geen scheet te horen in de film. Met name gezien de oplopende spanning in de bunker moeten er toch wel een paar geklonken hebben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
volgens mij hebben we niemand in die film zien poepen! verschrikkelijk. Zwartboek eindelijk gezien, vond het niet tegenvallen! Vlotte film, leuke/ spannende wendingen en niet te overdreven goed/fout maar juist die spanning opzoeken. Vorige week gezien: Een beetje verliefd... Het zou terecht zijn als Yes-R ten gevolge van zijn rol in deze film een pijnlijke marteldood zou sterven, want voor de kijkers was dat precies wat hij hen bood. Verhaal was slecht, rollen waren slecht (overdreven en belachelijk) dialogen waren slecht. Alleen opa en zijn vlaamse speelpoes waren te doen en maakte dat niet alles aan de film slecht was. De Vliegeraar ook nog gezien. gewoon geniaal. Mochten er nog mensen zijn die twijfelen aan de slechtheid van religious fanatisme, of de machtswellust die erachter schuil gaat dan helpt deze film je daar wel van af. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |