|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: LAL you made a typo with mah username [Dit bericht is gewijzigd door 5-euro op 17-01-2009 14:49] Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
Tjepkema, tjepkema, tjepkma...je zus heeft een BH *pats* hihihihiiiii |
|
ik word daar zo moe van. die "metalheads" hebben ook altijd wat te zeiken. Als de zeikerds hier niet van metal houden dan komen ze toch gewoon niet. p.s. grindcore is prima |
|
Volgens mij ben jij hier de zeikerd met al die eisen van je. Maar veel plezier met je "underground" feestje hoor. |
|
Funposter van 2009, nu al! Fuck the world and fuck you |
|
quote: nou moet het verdomme niet mooier worden! Hey Bilal, waar is mijn 5 euro JONGAH?! |
|
quote: [zeikmodus]En grindcore met cleane zang?[/zeikmodus] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Haha, ik denk dat jij anders nog heel wat zal moeten gaan zeiken als de eerste aanmeldingen binnenkomen. "Nee sorry jongens, maar deze Black Metal klinkt alsof het voor 1992 gemaakt is." [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 17-01-2009 15:31] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Er is ook een bijbehorende metalmarkt, maar daar mogen alleen demo's verkocht worden. Want alleen de demo is gaaf. |
|
jij kent toch alleen maar van die bedroom black metal ? @grindmaster [Dit bericht is gewijzigd door mental op 17-01-2009 15:41] Fuck the world and fuck you |
|
Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Genoeg gelachen. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
o, sorry Chris. |
|
Afwezig: - Lainedil - Grindmaster - Burzum - 5-pleuro Aanwezig: - Marceltjepkema - Mental (te vinden achterop Marcel) - Metalhead 22 [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 17-01-2009 16:54] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: En waar zal dit illustere festival plaats gaan vinden? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hoogstwaarschijnlijk in zijn eigen garage Als zijn moeder het goed vindt tenminste. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 17-01-2009 16:58] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Emmeloord? http://www.festivalinfo.nl/festival_detail.php?festival_id=8635&show=desc ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
aleen? *proest* "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
*leest* standaard fest met standaard bands en standaard dom bezoekend volk. |
|
|
|
Er zijn tegenwoordig helaas zat festivals waar bands te beluisteren zijn die Elton John-deuntjes en krijsende varkensstemmen bevatten, met catastrofale podiumacts die lijken op een uit de hand gelopen Jostiband-show. Ongetwijfeld een prima idee dus, dat er weer eens een festival opduikt die keys, gaye stemmen en het hysterische metalcore weigert. Gezien alle tegenreacties op dit geweldige initiatief, bewijst Zware Metalen zijn naam wel weer ten top op dit forum. De eerste editie was donders goed bezocht en er waren na afloop veel positieve reacties over, dus ondanks al deze tegenreacties zal Sounds From The Underground zich volgend jaar gelukkig wederom afzetten tegen alle non-factoren in de metalmuziek, waarvan men hier zo'n grote piemel schijnt te krijgen. Iegh... Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
ik wil wel een shirtje kopen signature |
|
quote: Wat een onzin. Als je metal in zijn pure vorm wil hebben, waarom worden er dan geen heavy metal bands geaccepteerd? omdat dat niet bruut genoeg is? Verder wat beschouw je als non-factoren? Wat core invloeden en het is vervolgens geen metal meer? Jazz invloeden mogen dus ook niet? Kan best dat het de smaak niet is. Maar er zijn zat bands die metal genoeg zijn met die core invloeden. Thrash metal mag trouwens wel, hmm kwam die snelheid niet voornamelijk vanuit de hardcore scene in de jaren 80? |
|
Als de mods zich ook amuseren in een overbodig topic blijft het wel open.... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |