|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Natuurlijk kan dat, maar een beetje lopen doen alsof metalcore bands geen metal bands zijn vind ik bekrompen. |
|
geen idee. ken geen metalcore bands... (al die zogenaamde sub-genres vind ik persoonlijk ook enorm bagger > was een tijd dat grind ineens power violence moest heten etc) |
|
grindcore is gewoon speedpunk signature |
|
quote: oh? dat is juist de reden dat ik show organiseer hehe.. Aurora Infernalis Website: http://www.aurora-infernalis.com Aurora Infernalis Facebook: http://www.facebook.com/aurora.infernalis Aurora Infernalis Twitter: http://twitter.com/AuroraInf |
|
worden er live DVD's opgenomen of afgespeeld dan? signature |
|
Als eerste wil ik even zeggen dat ik helemaal geen hekel heb aan metalcore bands als Lamb of god of slipknot kan ik best wel waarderen. Maar ik maak gewoon bewuste keuzes in de muziekstijl die ik horen/zien wil. er zijn al genoeg festival waar variatie in verschillende stijlen hoogtij viert. als ik naar een metalfestival ga wil ik gewoon metal horen, en dat is waar het hier om gaat een metalfestival. En trouwens ik betaal dus ik bepaal |
|
quote: Helaas behoren beide bands niet bepaald in het hokje metalcore. |
|
amper in het hokje metal signature |
|
Dit begint op voorhand al het grootste "niet bezocht door" festival te worden . en dan te bedenken dat Wietze en Erwin in het Noorden al goed werk verrichten. Is er dan nog ruimte voor een derde partij, zeker als je je al in het begin zo vast zet zal ik maar zeggen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
What's the fucking point dudes.. |
|
quote:Een deaththrashblack festival bedoel je .. metal is aardig wat breder dan dat .. Daarnaast lijkt het me handiger om te kijken wat jij denkt dat jouw publiek wil zien ipv wat jij wil zien .. Of je moet een privéconcert willen, ook leuk, maar kost duur.. |
|
Duur kosten is een contaminatie van duur zijn en veel kosten. In de volgende voorbeelden worden deze uitdrukkingen correct gebruikt: (1) De nieuwe modellen zijn zeer duur. (2) Studeren aan een bekende Amerikaanse universiteit kost ontzettend veel. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Joh |
|
Sorry, ik heb goed geslapen... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Het probleem met het organiseren van een festival is dat je niet weet wat het publiek wil, daarom kies ik maar gewoon wat ik wil dat is een stuk makkelijker en leuker. |
|
En dat goed recht heb je! Net als dat wij het recht hebben om je selectiecriteria idioot te vinden! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
nog steeds geen slotje? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wonder boven wonder voldoen wij aan de criteria die hier gesteld worden... Valt er ook nog iets te verdienen als band daar? |
|
Natuurlijk valt er wat te verdienen. Hangt natuurlijk wel af van verschillende factoren. niveau label speel ervaring. |
|
Je hebt mail |
|
Iets anders.. Mag ik je één tip geven: Gebruik niet de naam "Sound of the underground" (of wat er erg veel op lijkt) voor je festival want voor je het weet heb je ook een dikke claim aan je broek van het grote http://www.soundsoftheundergroundtour.com. Onlangs is er ook al een Belgisch festival op voorhand gecancelled omdat ze (bijna) hetzelfde logo voerden als Wacken. Het resultaat: geen festival, dikke geldboete. [Dit bericht is gewijzigd door Smithereens op 19-01-2009 15:01] |
|
Bedankt voor je tip. gelukkig heb ik voor de vorige editie al contact op genomen met buma stemra en deze hebben mij bevestigd dat dit geen probleem mocht wezen. omdat het initiatief van sounds of the underground sinds 2007 niet meer actief is. |
|
Graag gedaan! Goed over nagedacht dus Succes verder! |
|
quote: Uhm, maar dat is toch geen zaak van Buma/Stemra? Die gaan over auteursrechten, dit is een merknaam of handelsnaam. En wat dan eerder relevant is is of die naam internationaal vastgelegd of voldoende bekend is of niet. Niet dat ik denk dat je problemen gaat krijgen, ik zie alleen niet in wat B/S er mee te maken heeft. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |