|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 15 mei Mezz, Breda Legion Of The Damned is een van de grootste death/trash metalbands van Nederland. Hoewel ze onder andere namen al veel langer actief zijn in de Nederlandse en Europese metalscene, bestaat Legion Of The Damned officieel sinds 2006. In dat jaar werd ook het album Malevolent Rapture uitgebracht. Sindsdien gaat het hard, optredens met onder andere Cannibal Corpse en Kataklysm en festivals als Summerbreeze en Wacken Open Air volgen. In december vorig jaar kwam het vierde album uit, Cult Of The Dead, dat lovende recensies kreeg in de pers. Dit jaar zijn ze ook te zien in de Full Of Hatetour waarvoor ze het voorprogramma verzorgen. Deze zomer staan ze onder andere op Graspop, maar de show in Mezz is voorlopig het enige Nederlandse optreden als headliner. http://www.myspace.com/legionofthedamned Ook Izegrim is een vertrouwd gezicht in de Nederlandse metalscene. Sinds de oprichting in 1996 bouwen ze gestaag aan een prima reputatie van strakke, gevarieerde thrash metal met overduidelijke invloeden van death en black metal. http://www.myspace.com/izegrim Sapiens End is deathmetal zoals deathmetal bedoeld is. Bruut gebeuk, massief geluid, een log dreunende bas en uiteraard ziekelijk strotgeweld, in het geval van Sapiens End goed voor een interactie tussen de onmisbare putgrunt en een verkouden speenvarken. No nonsense deathmetal van de eerste uren. www.myspace.com/sapiensend Aanvang: 20:30 uur Zaal open: 20:00 uur Toegang: € 13,00 Internetprijs: € 12,00 Start voorverkoop: 15-01-2009 http://www.mezz.nl [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 04-05-2009 13:06] |
|
Ik had hier geloof ik al een topic over aangemaakt incl. flyer maar hou anders deze maar open. Staat stukken meer info in Anyway: Aanwezig! |
|
Ohja, klopt Nouja, de mods moeten maar zien |
|
Devious vervangt Sapiens End! |
|
op: http://www.metalkrant.net/prijsvragen.htm zijn kaarten te winnen voor de show op zaterdag 16 mei in het paard in den Haag. www.metalkrant.net | Metalkrant, de online krant voor heel headbangend en moshend Metalland. |
|
Post dat dan ook in dat betreffende topic |
|
|
|
Wat is dr aan de hand met Sapiens End? Hierzo in enschede ook al een optreden wat niet door ging.:"( |
|
ze waren gestopt ofzo? |
|
Verrassend Maar wel gezellie! |
|
Misschien ook wel ff kiekuh ja! |
|
Zeer waarschijnlijk ook aanwezig! |
|
Ha, Kaarten en een CD gewonnen voor dit optreden Het zal een paar honderd KM rijden worden, maar wel aanwezig |
|
Aanwezig! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
quote: Nog een kaartje over toevallig? |
|
quote: An, één van de ZM-winnaars ? Tot vrijdag dan ! |
|
trash? Da's weinig respectvol. |
|
quote: Ik ben er heel erg blij mee ja Maar zit er na die tijd, een biertje met jullie drinken, ook nog in ? [Dit bericht is gewijzigd door horned_reaper op 12-05-2009 18:43] |
|
quote: Komt van de Mezz-site |
|
quote: Lijkt mij een uitermate goed plan ! |
|
quote:Mezz heeft dan ook geen verstand van metal. Sowieso is dat altijd een ondergeschoven kindje geweest in Breda waar toch meer een Lowlands-cultuur heerst . |
|
Ok, now i'm pissed! Ik reed vanochtend naar Groningen en opeens hoor ik een vreemd krakend geluid door m'n auto heen gaan en kapt de hele auto er ook meteen mee. Nu blijkt dat de distributieriem los is geschoten en door de motor is gezogen... alle koppen moeten vervangen worden Ik heb de auto laten ophalen en de garage vertelde me dat ik hem pas eind volgende week weer kan ophalen. Vrijdag gaat hem dus echt niet meer worden voor me, ik kom never nooit meer terug met de trein vanuit Breda naar Winschoten. Daar komt bij dat deze reparatie me tussen de 800 en 1200 euro gaat kosten. Dus aan Izegrim, ik had jullie heel graag gezien. Win ik eindelijk eens een prijsvraag en gebeurt er zoiets. Misschien zouden jullie die CD nog kunnen opsturen, anders wens ik iemand anders heel veel plezier met het kaartje en de CD. |
|
Kut voor je. Tis niet voor niks dat ze altijd roepen die riem op tijd te vervangen, heb het zelf ook eens gehad. Auto kon naar de sloop, was de reparatie niet meer waard. Kun je geen auto lenen? |
|
quote: Damn, da's wel heel erg zuur ja. We sturen de cd wel op, geen probleem ! (mail ons even je adres). En hoe het nu gaat met dat 'kaartje' ? Wellicht heeft ZM nog een vervangende winnaar die we blij kunnen maken ? |
|
quote: Ik had de auto nog maar een klein half jaartje... dus zoiets had ik nog niet verwacht. M'n vriendin haar auto is in dusdanige staat dat ik het daar niet meer aan durf om in één ruk naar Breda en terug te rijden. Verder heb ik er wel vrede mee, ik wacht wel af tot Izegrim en Legion hier eens in de buurt komen en dan ga ik zeker weten die kant op. Ik heb nu in ieder geval een mooie CD. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |