|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
een snoeihard en zeer strak Metal-Festival donderdag 21 mei(Hemelvaartsdag) te Ede: -AUTUMNAL REAPER (leden/sessie leden van KAMPFAR uit Noorwegen, GRAVEN IMAGE uit NL/Noorwegen, HEIDEVOLK en MORTAL FORM) -VICTIMIZER (o.a. leden/ex-leden van MORTHRA en ARCHAIC AVERNO) -OBEAH (o.a. ex-leden van VICTIMIZER, PURE BREED, leden van INTERO en MINDLESS) -GRINDPAD (o.a. ex-leden van KUTSCHURFT en VIRULENT. Utrechtse Death Metal) -GRINDBASHERS (leden/ex-leden van o.a. CARNAL LEFTOVERS, DEPARTURE & INIURIA. Old school Grindcore) -ARCHAIC AVERNO (o.a. leden/ex-leden van GRAVEN IMAGE, VICTIMIZER en FUELBLOODED. Death Metal) -NAIL KING (de avond wordt geopend door deze relatief "nieuwe" Thrash band uit Arnhem) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Weet Roy van Autumnal reaper hiervan ? Fuck the world and fuck you |
|
Leuk om te weten in welke bands er allemaal gespeeld is ... |
|
heb je misschien het mail adres van Nail king |
|
Ik niet. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hij organiseert dit feestje www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:oh . het was nogal verwarrend enzo , ik dacht dat het om een andere band ging met dezelfde naam. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ach, als je met de muziek niet kan scoren, dan maar hopen dat het lukt met de scenepoints... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: quote: ... Je moeder. |
|
Hey! Wel leuk dat Grindpad ook speelt! Boeiender |
|
quote: idd. hoeveel scenepoints heb jij al? |
|
quote: Dat kan helemaal niet, hij is immers al lang dood! :') |
|
al vast wel aanwezig zijn Het is de lichtinval ;') |
|
mooi , 'k krijg nog een biertje van je BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote: -12 Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Oh ja, die medicijnen voor die ziekte van m zijn niet meer te betalen dus vandaar ? is dit een K benefietje dan ? Fuck the world and fuck you |
|
quote:En dan vergeet hij gewoon te vertellen dat hij bij Malevolent Creation heeft meegezongen! |
|
quote:ja vond het echt zwaar naadje dat ik dat gemist heb man holy shit, wat een brute shit moet dat zijn geweest! Fuck the world and fuck you |
|
Ik stond toen plaatjes te draaien |
|
quote:helpt dat tegen kanker ? Fuck the world and fuck you |
|
Niet dat ik weet |
|
quote: Mail mij anders maar! Zie profiel. Aanwezig dus. |
|
quote: Zeg dat dan ook eens als we aan het kletsen zijn!!! Ik vergeet ook dingetjes Het is de lichtinval ;') |
|
hoogstwaarschijnlijk wel aanwazig Your mother ate my dog! |
|
Grindbashers speelt als 3e band, mooi, want daarna BIER! Boeiender |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |