![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
een snoeihard en zeer strak Metal-Festival donderdag 21 mei(Hemelvaartsdag) te Ede: -AUTUMNAL REAPER (leden/sessie leden van KAMPFAR uit Noorwegen, GRAVEN IMAGE uit NL/Noorwegen, HEIDEVOLK en MORTAL FORM) -VICTIMIZER (o.a. leden/ex-leden van MORTHRA en ARCHAIC AVERNO) -OBEAH (o.a. ex-leden van VICTIMIZER, PURE BREED, leden van INTERO en MINDLESS) -GRINDPAD (o.a. ex-leden van KUTSCHURFT en VIRULENT. Utrechtse Death Metal) -GRINDBASHERS (leden/ex-leden van o.a. CARNAL LEFTOVERS, DEPARTURE & INIURIA. Old school Grindcore) -ARCHAIC AVERNO (o.a. leden/ex-leden van GRAVEN IMAGE, VICTIMIZER en FUELBLOODED. Death Metal) -NAIL KING (de avond wordt geopend door deze relatief "nieuwe" Thrash band uit Arnhem) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
Weet Roy van Autumnal reaper hiervan ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Leuk om te weten in welke bands er allemaal gespeeld is ... ![]() |
|
heb je misschien het mail adres van Nail king ![]() |
|
Ik niet. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Hij organiseert dit feestje ![]() www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit ![]() |
|
quote:oh . het was nogal verwarrend enzo , ik dacht dat het om een andere band ging met dezelfde naam. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Ach, als je met de muziek niet kan scoren, dan maar hopen dat het lukt met de scenepoints... ![]() ![]() Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote: quote: ... Je moeder. ![]() |
|
Hey! Wel leuk dat Grindpad ook speelt! ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: idd. hoeveel scenepoints heb jij al? ![]() |
|
quote: Dat kan helemaal niet, hij is immers al lang dood! :') ![]() |
|
al vast wel aanwezig zijn ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
mooi , 'k krijg nog een biertje van je ![]() BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST ![]() |
|
quote: -12 Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. ![]() |
|
quote:Oh ja, die medicijnen voor die ziekte van m zijn niet meer te betalen dus vandaar ? is dit een K benefietje dan ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote:En dan vergeet hij gewoon te vertellen dat hij bij Malevolent Creation heeft meegezongen! ![]() ![]() |
|
quote:ja vond het echt zwaar naadje dat ik dat gemist heb man holy shit, wat een brute shit moet dat zijn geweest! Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ik stond toen plaatjes te draaien ![]() ![]() |
|
quote:helpt dat tegen kanker ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Niet dat ik weet ![]() |
|
quote: Mail mij anders maar! Zie profiel. Aanwezig dus. ![]() ![]() |
|
quote: Zeg dat dan ook eens als we aan het kletsen zijn!!! Ik vergeet ook dingetjes ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
hoogstwaarschijnlijk wel aanwazig ![]() Your mother ate my dog! ![]() |
|
Grindbashers speelt als 3e band, mooi, want daarna BIER! Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |