|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
duidelijk wel aanwezig! |
|
Nou, ik hoop niet dat dit ook de speelvolgorde is... Grindpad is vet goed!... best als headliner denk ik hoor!! |
|
quote: Grindpad maakt heel andere muziek dan ons, shampoo www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Maakt niet uit joh, ben gewoon mensen aan het enthousiasmeren. [offtopic] Zal aan het eind van de middag even wat mp3tjes doorsturen van gister. Boeiender |
|
en een friend request voor Nothing? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ah, de tamtam gaat snel, komt goed, hahaha! Boeiender |
|
ja aanwezig! Het is de lichtinval ;') |
|
quote:met je nieuwe liefde ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: maar die is zowizo aanwezig want hij gaat ook vaak als er bandjes in de 545 zijn. vaste bezoeker dus. Het is de lichtinval ;') |
|
wil iemand me van de organisatie effe mailen hoe laat we verwacht worden, wat we mee moeten nemen aan zooi etc? grindbashers@planet.nl |
|
quote: Sowieso Bruce Banner |
|
Ja die is altijd weer moeilijk |
|
Heeft iemand al een tijdschema gehoord/gezien? Hoe laat spelen Grindpad en Obeah? |
|
maak nie uit gewoon komen zuipen en feesten! de laatste treinien rijden echt tot láát!! Your mother ate my dog! |
|
Vast wel aanwezig, dichtbij, goedkoop, goed bier, kan niet missen Rebel without a sauce |
|
Ik weet alleen dat de eerste band om 18 uur start (dat zijn wij niet).... veel zin in! (mijn mailbox zat propvol en dus een mailtje gemist van de organisatie denk ik)... maar euh... wordt mooi weer... dus vroeg die kant op en dom zoepen!!! |
|
nog 'n laatste schop! |
|
Volgens mij is dit vandaag, wel kut dat ik daar nu pas achter kom! success! Fuck You All !. |
|
quote: Is ook ver rijden vanaf Alkmaar.... Ohja, ZIN AN!!!!!!!!!! Boeiender |
|
ja juist....nu ja zuipse enzo! Fuck You All !. |
|
zin in Your mother ate my dog! |
|
wat een supervet feestje was dat gister duidelijk voor herhaling vatbaar! Your mother ate my dog! |
|
Was inderdaad een leuk dagje! Jammer dat onze drummer niet fit was en graag naar huis toe wilde voor het einde van de dag. Boeiender |
|
Zorg dat hij 5 juni maar wel fit is |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |