|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Gisteren besloten dit jaar ook maar weer eens naar Landgraaf te gaan. The Boss in de open lucht is ook wel weer eens gaaf. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zeker aanwezig dit jaar. Vorig jaar zowel The Boss (Gelredome, afgelast concert) als Pinkpop gemist, dus dit wordt mooi de schade inhalen. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote:Denk dat een kaartje niet veel duurder zal zijn. ALs hij 3 uur speelt kunnen ze wel 2 andere (semi-headliner) bands weglaten en besparen ze daar dus weer op. Bovendien, vorig jaar speelde Metallica die ook een miljoen kosten en Rage Gainst the Machine, die onherroepelijk ook niet goedkoop zullen zijn geweest. My friend, watch out for traitors... |
|
The Killers en Franz Ferdinand zijn inmiddels ook bevestigd. |
|
wanneer begint de vvk eigenlijk? |
|
Gegarandeerd dat het boeken van Bruce Springsteen 60.000 mensen aantrekt die alleen voor Springsteen gaan, met als gevolg dat de mensen die voor de andere bands willen gaan waarschijnlijk naast het kaarten-net gaan vissen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
The Boss is kut, ik wil naar Depeche Mode. |
|
quote: Wil ik ook wel weten, ja. Even een kaartje scoren voor The Boss met Depeche Mode in het voorprogramma. Nee, Marcel H. heeft wel gelijk. En ik had Springsteen eerlijk gezegd ook liever ergens anders zien optreden, maar goed. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
heb net gekeken en het antwoord is 7 maart. Ook meteen even gekeken voor andere opties voor DM. Kan nog op 5 juni in Dusseldorf, tickets zijn vanaf 65 euro.... Dan is Pinkpop misschien uiteindelijk nog goedkoper |
|
65 euro voor alleen Depeche Mode? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
volgens mij stonden ze vorig jaar voor 20 euro in Ahoy.... maar dat was ook super snel uitverkocht. Als het goed is heb ik via de Duitse ticketservice gekeken. Een staplaats is 70 euro. |
|
DM? DIe hebben 3 jaar geleden voor het laatst getoured dus dat zal niet, en ik vermoed dat het ook wel iets meer kostte dan twee tientjes... one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
is dat al drie jaar geleden? lijkt korter. Maar was wel in Ahoy, en het was rete snel uitverkocht, en de prijs lag toen erg laag. Voor de entree althans. De merch was 40 euro voor een girlie. Heb ze toen wel tijdens Rock Am ring (eventjes) gezien. |
|
Sterker nog: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Sater op 26-01-2009 16:21] one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
hmm oke. Had ik het in mijn herinneringen allemaal wat mooier gemaakt. 39 euro is iig wel een schappelijkere prijs dan 65 euro. |
|
Keurige line-up hoor tot zover. Wie weet moet het er dan dit jaar toch maar eens van gaan komen... |
|
Wie er ook speelt, het blijft een mongolenfestival. Damn en dan ook allemaal met zo'n pinkpopmutsje op. Gadverredamme. Boeiender |
|
Ik ben er 2 keer geweest, en zelfs IK voelde me er niet thuis. Mij daar niet meer gezien. |
|
quote: Hehe, dat zegt al genoeg. Boeiender |
|
Pinkpop is toch zo'n burgerlijk festivalletje? |
|
yeah, goeie shit ^^ Je moeder. |
|
Hoorde Giel Beelen dat er geruchten gaan over David Bowie (met Ziggy stardust gebeuren) U2 en zelfs de naam van AbbA Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Abba... Wat lijkt me dat enorm sterk. Sterker nog, rondom ongeloofwaardig. Sterker nog. Waarom zouden ze dat doen, als ze zoiets veel groter zouden kunnen aanpakken. En als ze al bij elkaar komen voor een concert, dan liever alleen en niet op pinkpop ofzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Did you have any trouble getting in? - No, the guy with the rubber glove was surprisingly gentle. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |