IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Pinkpop 2009 Vorige pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-05-2009 10:53 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 mei 2009 10:39 schreef XXL het volgende:
Wat is dat toch met festivals als lowlands en pinkpop?
Eerst uitverkocht melden en dan later alsnog kaartjes gaan uitpoepen.

Als een terrein een x-aantal mensen kan huisvesten gooi je toch gewoon dat maximale aantal kaarten in de verkoop?
Of denk ik daar nou te makkelijk over?

Dat semi-interessante gezeik van die lui.
Er zijn kaarten ongeldig gemaakt die in het zwarte circuit waren beland en die komen nu weer op de reguliere markt.

Of Livenation er dan ook een keer extra voor casht dat weet ik dan weer niet

Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 31-05-2009 18:57 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ze hebben ook gewoon VEEL te veel kaarten voor de zaterdag verkocht. Een uur in een rijd die niet bewoog gestaan omdat er geen bandjes waren om uberhaupt in de rij te gaan staan om naar binnen te komen.

Ruim 3 uur van gate tot biertje in handen.

Vervolgens een internationale knaller met Krezip opvallen alsof dat altijd al een idee was wat nu dan eindelijk toch wel kan.

De eerste keer en ook direct de laatste keer. En dat dan na 40 jaar ervaring...

Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-05-2009 23:51 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

The Boss knalde behoorlijk, zo aan de tv-beelden te zien. En volgens mij was Krezip ook niet slecht, best een strakke band. Chris Cornell en de rest van de bands daarentegen leken me inderdaad een behoorlijke aanfluiting.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Iron Jack Rackham
Usericon van Iron Jack Rackham
Posted 31-05-2009 23:54 by Iron Jack Rackham Wijzig reactieProfiel van Iron Jack RackhamQuote dit berichthttp://www.caedere.com

1.5 uur lang peutermuziek van o.a. Chris Cornell, Krezip en The Killers op tv. Wat een deceptie.

Met uitzondering natuurlijk van The Boss. Energiek en vol passie.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 31-05-2009 23:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Chris moet er gewoon mee kappen. Vrijwel geen zuivere noot halen, en dat in die duffe nieuwe nummers van hem die weinig van zijn stem lijken te vragen. Krezip vond ik juist een aangename verrassing.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Iron Jack Rackham
Usericon van Iron Jack Rackham
Posted 31-05-2009 23:59 by Iron Jack Rackham Wijzig reactieProfiel van Iron Jack RackhamQuote dit berichthttp://www.caedere.com

Of misschien Soungarden nieuw leven in bloazen?

Ik geef het toe, de zangeres van Krezip was fors bij stem. Net als haar tieten.

kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 01-06-2009 0:08 by kaliumhyperoxide Wijzig reactieProfiel van kaliumhyperoxideQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

quote:
Op 31 mei 2009 23:57 schreef bastianus het volgende:
Chris moet er gewoon mee kappen. Vrijwel geen zuivere noot halen, en dat in die duffe nieuwe nummers van hem die weinig van zijn stem lijken te vragen. Krezip vond ik juist een aangename verrassing.

Ik denk zelfs dat solliciteren voor nieuwe Di-rect zanger een opstekertje zou zijn voor Chris, n.a.v. dit optreden.

One facebook to find them all, and in the darkness bind them...

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-06-2009 15:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Madness vond ik ook lachen trouwens, lekker zooitje.

devil
I'm looking for beer!
Usericon van devil
Posted 01-06-2009 22:21 by devil Wijzig reactieProfiel van devilQuote dit bericht

Ik zit nu effe pinkpop te kijken en ik weet gelijk waarom ik daar nog nooit ben heen geweest. Grootste deel alleen maar band die mij echt niet kunnen boeien

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-06-2009 23:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Het valt me op dat 80% van de bandleden en nummers voor elkaar inwisselbaar zijn. Valt allemaal onder de categorie depri intellectuele gitaarrock met wave-invloeden.

miikja
Usericon van miikja
Posted 02-06-2009 0:16 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

quote:
Op 1 juni 2009 23:15 schreef bastianus het volgende:
Het valt me op dat 80% van de bandleden en nummers voor elkaar inwisselbaar zijn. Valt allemaal onder de categorie depri intellectuele gitaarrock met wave-invloeden.

Als jij dit depri noemt ben je nog nooit op een doomconcert geweest Ik vind het juist allemaal te springerig en naïef vrolijk. Alleen Placebo trek ik wel goed.

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 02-06-2009 0:29 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Doe maar klappen met je kutje

En dag 70.000 mensen met een rose hoedje die gaan klappen

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-06-2009 10:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2009 0:16 schreef miikja het volgende:
Ik vind het juist allemaal te springerig en naïef vrolijk.

Da's allemaal geforceerd gedoe, omdat ze eigenlijk gewoon depri zijn.

Lalena
Usericon van Lalena
Posted 02-06-2009 18:38 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Ik heb gister ook eventjes gekeken.. wat een bagger. Behalve Bruce Springsteen dan, maar ik vraag me echt af waarom hij ooit op Pinkpop optreedt

ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 02-06-2009 19:20 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Al mijn neven en nichten hebben voorgesteld om volgend jaar met z'n allen te gaan. Klinkt me toch wel aangenaam. Vind het toch iets wat je ooit moet hebben meegemaakt. (En als toch alle kosten uiteindelijk worden verdeeld over een gemiddeld van te voren afgesproken bedrag... )

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 03-06-2009 16:58 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Ben zondag geweest voor DM maar goed, wat mij erg op viel daar was dat er wel erg veel mensen met een uitgestreken smoelwerk (zeg maar ronduit sjagerijnig) rond liepen en (ik was niet de eenige die dit op viel) dit in tegen stelling met wat je op t.v. altijd ziet. Volbeat was hard en gaaf bij Madness ging het spreek woordelijke dak er af en zelfs Krezip was zeer aangenaam te noemen. Volgend jaar gewoon maar weer van af de bank want 80 euro is toch iets teveel (voor 3 toffe bands) van het goede. ( )

Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....

Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 03-06-2009 17:13 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Ik heb me weer uitstekend geamuseerd dit jaar alhoewel het muzikaal allemaal wat tegenviel. Bruce, Volbeat en Madness waren te gek, De Jeugd en Pendulum waren ook erg vermakelijk. Verder weinig interessants gezien.
Alleen zuur dat ik ontzettend ziek ben geworden van (waarschijnlijk) de loempiatent, heb de afgelopen anderhalve dag niets kunnen doen dan boven de WC hangen.

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 03-06-2009 17:22 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2009 17:13 schreef Panzerke het volgende:
Ik heb me weer uitstekend geamuseerd dit jaar alhoewel het muzikaal allemaal wat tegenviel. Bruce, Volbeat en Madness waren te gek, De Jeugd en Pendulum waren ook erg vermakelijk. Verder weinig interessants gezien.
Alleen zuur dat ik ontzettend ziek ben geworden van (waarschijnlijk) de loempiatent, heb de afgelopen anderhalve dag niets kunnen doen dan boven de WC hangen.

Duidelijk dat je niet tegen alcohol kan, dan lopen te klagen over het eten.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-06-2009 17:34 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

:')

Je moeder.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com