|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
AGATG; kankerhard. |
|
Bloemetjeshard idd Hoop ook in 013 ofzo. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 23-01-2009 12:18] |
|
vooral blijven hopen! |
|
Plaatsen en zalen staan eronder [Dit bericht is gewijzigd door DrDoom op 23-01-2009 14:40] |
|
Gave line-up! Zeker aanwezig. |
|
Represent! Por Vida |
|
|
|
quote: Dus jij blijft thuis?Mooi hebben wij meer ruimte! =) |
|
Aanstaande donderdag alweer!!! Heeft iemand enig idee van het speelschema? |
|
quote: Gewoon van begin tot einde beuken.Bijna alle bands zijn grof. =) |
|
Doors 18:00 Showtime Succes Will Write Apocalypse Across The Sky 18:30 - 18:50 Showtime Arsonists Get All The Grils 19:05 - 19:25 Showtime War From A Harlots Mouth 19:40 - 20:05 Showtime Carnifex 20:20 - 20:45 Showtime Beneath the Massacre 21:00 - 21:30 Showtime Bleeding Through 21:50 - 22:35 Showtime Darkest Hour 22:50 - 23:35 -via festivalinfo. [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 21-04-2009 17:30] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Dank u! Morgen al! Zin in! |
|
Hm alleen tussen BtM en Bleeding Through 20min. tijd om snel wat vreten nnaar binnen te moffelen.Of gewoon alleen bier.is toch weer 2 boterhammen. [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 22-04-2009 22:22] =) |
|
Vandaag! Lekker inpilsen zo en dan flink huishouden in de Melkweg! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Eerst werken,dan als een gek naar de Melkweg en bieren.Jaja.Zie je daar Sander! =) |
|
Vandaag! Lekker huishouden zo en dan inpilsen in de Melkweg! Whahaha! @ Staal. [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 23-04-2009 11:54] Por Vida |
|
Of je melk wegen in je huishouding! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zo, hard feestje! Met als toppers Carnifex, Beneath the Massacre en Bleeding Through. Het geluid was kut, de pits af en toe op het randje en het bier was koud. Verder bont en blauw over m'n hele lijf. Prima dus! Na afloop nog even uitgepilst in de Cave. Kortom, geslaagde avond!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Mijn ribbenkast ligt in de prak, dus ook hier: geslaagd feestje! Por Vida |
|
|
|
quote: Stel je niet aan gast, je horeca-spoiler vangt de klappen toch wel op? Hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
@Staal, ik stel me niet aan, ik stel alleen vast. En mijn horeca spoiler zit boven mijn slak, en niet tussen mijn oksels. Dat zou jij als oud wijk-veelpleger toch moeten weten. Por Vida |
|
Pure proza, rezpekt ouwuh hahaha! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Leipe shit ouwe. Hoe zit het bij jou dan met dat olifantsbeen van je? Is die enkel van je al geslonken? Por Vida |
|
Mwoah, krijg morgen Thuiszorg ivm steunkousen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |