IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Thrash and Burn tour /Darkest Hour, Bleeding Through, WFAHM, AGATG Vorige pagina
mrugly
Usericon van mrugly
Posted 25-04-2009 13:25 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

De foto's staan online op www.metalshots.com

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 25-04-2009 17:41 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 10:32 schreef Count Steel het volgende:
Zo, hard feestje!
Met als toppers Carnifex, Beneath the Massacre en Bleeding Through. Het geluid was kut, de pits af en toe op het randje en het bier was koud. Verder bont en blauw over m'n hele lijf.
Prima dus! Na afloop nog even uitgepilst in de Cave.
Kortom, geslaagde avond!!

+1!!

=)

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-04-2009 19:11 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Hehehe: "Jij lijkt wel wat op die zanger van Bullet for my Valentine!"

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 25-04-2009 20:41 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

http://www.podiuminfo.nl/review_images.php?review_id=1012

Netjes.

Trouwens in Munster geweest:
S: Prima opener, snap alleen weinig wat de band in de tour doet. Aardige deathmetal.

Arsonists Gets All The Girls: Ja godverdomme. Kut geluid, sweeps waren niet te horen, zanger bijna niet. Het maakte echt weinig uit, de dosis party was duidelijk aanwezig. KEI en KEI hard. 'You think you know about the, the game of, the game of life!'.

War From A Harlots Mouth: Jezus, élke keer dat ik ze zie is het goed. Zeker 1/8 werd meegezongen door het publiek. Beste show van ze tot nu toe.

Carnifex: Begrijp wel dat mensen het tof vinden. Deathcore uit het boekje, brutal as fuck. Maar helaas ook heel saai, monotoon en onorgineel. Ook jammer dat die zanger praat alsof hij de reclame van een amerikaanse actiefilm inspreekt.

Beneath The Massacre: idem voor WFAHM, retestrak. Gelukkig is dit niet een gehypte band, of mensen vinden het te moeilijk... lekker boeiend, iig weinig tot geen beweging. Wel iemand snoeihard op zijn keel/hoofd geschopt tijdens 'The Systems Failure', cool.

Darkest Hour: Op cd is het 3 nummers leuk. Live precies hetzelfde.

Bleeding Through: 2 nummers waren leuk, de rest trek ik slecht. Idem voor de podiumpresentatie. Alles op Martha na, die heeft talent.

[Dit bericht is gewijzigd door Pausmobiel op 25-04-2009 20:42]

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-04-2009 21:07 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Beetje volk aanwezig in Duitsland?

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 25-04-2009 21:10]

Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 25-04-2009 21:18 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

Uitverkochte zaal, zaal van hmm 400?

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 25-04-2009 22:17 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Nice! Melkweg was aardig gevuld ook, niet uitverkocht dacht ik.

pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 26-04-2009 0:33 by pitboss Wijzig reactieProfiel van pitbossQuote dit bericht

Nice setje foto's op Metalshots. En dan vraag ik me toch stiekum af welke gezichten, bij al dat gelul op Asice, over te harde mosh en buitensporig gedrag in de pit, horen.

[Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 26-04-2009 0:34]

Por Vida

NotYourBitch
Usericon van NotYourBitch
Posted 26-04-2009 5:27 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2009 19:11 schreef Count Steel het volgende:
Hehehe: "Jij lijkt wel wat op die zanger van Bullet for my Valentine!"

Nice picca van ons btw.

[Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 26-04-2009 5:27]

=)

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 26-04-2009 11:53 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2009 0:33 schreef pitboss het volgende:
Nice setje foto's op Metalshots. En dan vraag ik me toch stiekum af welke gezichten, bij al dat gelul op Asice, over te harde mosh en buitensporig gedrag in de pit, horen.

Tja, je hebt het dan ook over de zelfverklaarde hardcore-elite der Nederlanden.

Idd NyB, nice hoor

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 26-04-2009 11:54]

Pausmobiel
Usericon van Pausmobiel
Posted 26-04-2009 22:13 by Pausmobiel Wijzig reactieProfiel van PausmobielQuote dit bericht

Ik hoor inderdaad weer van verschillende kanten dat de NBU naar de tekst die op de hyves staat heeft opgeleeft.

Ik lach net zo hard mee met de zelfverklaarde hardcore elite als ik die hyves bekijk. en ik jank net zo hard als ik op shows ben.

mrugly
Usericon van mrugly
Posted 26-04-2009 22:46 by mrugly Wijzig reactieProfiel van mruglyQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2009 0:33 schreef pitboss het volgende:

Bedankt, Ik zou eigenlijk wel teleurgesteld zijn als er niet zoveel actie zou plaats vinden

Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 26-04-2009 23:23 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2009 22:13 schreef Pausmobiel het volgende:
Ik hoor inderdaad weer van verschillende kanten dat de NBU naar de tekst die op de hyves staat heeft opgeleeft.

Ik lach net zo hard mee met de zelfverklaarde hardcore elite als ik die hyves bekijk. en ik jank net zo hard als ik op shows ben.

Gast, geloof me: Niks, maar dan ook niks bijzonders is er in de Melkweg gebeurd. Vraag maar aan je maten.

De grap van NBU heeft ongeveer 1 dag geduurd en is dus totaal NIET meer relevant. R. zit trouwens alweer een aantal maanden in Londen.
En jij weet ook hoe het op Asice werkt toch?

Kijk, ik ben de eerste om toe te geven dat de andere R. niet altijd zo netjes is, maar dat is dus geen NBU-iets.
En zolang ik hem ken doet hij dat al.
Dus, spreek hem aan zou ik zeggen, bij mij werkt het niet.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com