|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb hier nog 5 euro liggen. Is dat genoeg? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: hmm, eeuwen? hope so. ze hadden geloof'k bewezen dat toen 'in den beginne' de maan in een hele kleine baan om de aarde draaide... en nu's die al zo ver weg |
|
"Ik heb hier nog 5 euro liggen. Is dat genoeg?" Nee natuurlijk niet!! [Dit bericht is gewijzigd door Nuclearbastard op 22-10-2002 21:15] ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
28 weken. |
|
quote:Ja, da's waar. De maan wordt als het ware 'weg geslingerd'. Erg cool dus als je iets van het heelal wilt zien dus; gewoon op de maan gaan zitten en... wachten. Maar wees er als de kippen bij want de wereld heeft nog maar 28 weken. |
|
28 weken? he nee, dan ben ik nog nie jarig geweest |
|
Dan zit er maar een ding voor je op he: Binnen 28 weken een spaceshuttle naar de maan nemen. Don't forget your bags... |
|
aliens, here I come! rock und roll. |
|
Zo'n 3 miljard jaar [ruwe schatting]. |
|
quote: LMAO the nickname says it all quote: hehehe... met de maan meeliften, vet! 28 weken? wow... in dat geval @toetsweek! |
|
quote:Gaat de zon dan dood? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ja. The sooner the better zou ik zeggen. Hoewel... verdwijnen in een zwart gat lijkt me ook wel leuk... |
|
quote:Uhm. Je voeten worden sneller uit je romp getrokken omdat ze dichter bij de singulariteit zijn dan je hoofd. Dus je voeten worden eruit getrokken, ook die delen zich weer door twee en dit totdat je molekulair stof bent. Pijn kan leuk zijn, maar dit niet. |
|
Ik denk echter dat dat zo snel zal gaan dat je zenuwen niet eens de tijd hebben om de boel in je hersenen te laten registreren. Mocht het al gebeuren dat met je voeten richting singulariteit gaat, natuurlijk. |
|
I beg to differ, you infant Dat gaat toch allemaal zo onnoemelijk snel dat je het niet beseft? |
|
Zit wat in. Je bent al dood trouwens, want naar mijn weten is overleven zonder zuurstof [in de ruimte] nog steeds niet mogelijk. |
|
Ha bah! Da's ni mooi he, mij nog dommer doen lijken dan ik al ben! |
|
Een paar jaar, hooguit 20 en dat is een positieve inschatting... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ben eigenlijk wel benieuwd, ben der een werkstuk over aan eht schrijven.... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Bwah, Hu Lang is een Chinees? Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Leven in de ruimte zonder zuurstof is dus wel mogelijk: is een misopvatting dat je hoofd uit elkaar spat door het vacuüm of wat dan ook, een mans kan dus "gerust" een paar tiental seconden overleven in vacuüm. Als je die tijd dan nuttig weet te gebruiken... ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
hehe ok, we hebben dus nog: 28 weken, + een tiental seconden = 28,0000543 weken om te doen wat we willen... |
|
Waarom staat de toko nog overeind? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
LOL. Lang zat toch? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |