|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Moby ken je denk ik wel ... zo'n beetje elke reklame van van vorig jaar was doorspekt met een deuntje van hem. Maar wel een goede uitspraak van hem |
|
Das die vervlogen rocker die nu house/techno/whatever platen maakt Maar als dat zijn letterlijke woroden zijn, hoed af. Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
sja iemand die een beetje begrijpt hoe de vork in steel steekt, en daar eerst wel zelf handig op ingespeeld heeft Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Ja, meer metal op de radio!!! Hoewel d'r ook zat headbangers zijn die bands als WT helemaal te gek vonden en ze nu afzeiken omdat ze bekend zijn geworden. Eerlijk is eerlijk, zit de doorsnee Mayhem -fan te wachten op hun commerciële doorbraak op 3FM? |
|
quote:Hmm, op Studio Brussel (gelukkig hier in Noord-Brabant ook gewoon te ontvangen) draaien ze erg afwisselend en erg goed wat dat betreft en ik kan niet zeggen dat dat geresulteerd heeft in een hype rond een van de bands die ze regelmatig draaien. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Dit is Moby: Een soort 'technopunker', hij maakt electronische muziek.. Hij heeft bijv. o.a. de soundtrack van MI geschreven.. En een vrij bekend nummer van hem 'That's when I reach for my revolver' Hij is cool, hij heeft bakken met geld verdiend met zijn muziek maar woont nog steeds in zijn oude appartement in London.. Geen exorbitante luxe shit, hij is écht zichzelf gebleven.. Daarom idd, petje af voor Moby! Ik vraag me alleen af hoe hij het wil gaan doen.. [edit]Ticvaut[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 12-08-2002 13:59] |
|
Jammer alleen dat-ie christen is. |
|
quote: Sja.. Boedhist toch |
|
een soort kink fm, maar dan de hele dag ofzo is dat geen idee |
|
Er was een tijdje VH1 als op de kabel . ik denk dat die zender wel goed is . een andere uitspraak van Moby was ook : 'Dance is veel lucratiever' . hij maakte inderdaad dus zelf ook deel uit van die commerciele wereld . |
|
heb dat stukje ook zitten kijken maar hij heb nix over metal gezegd... al vond ik het wel grappig hoe dat trutje et staalhard met een glimlach op dr gezicht oplas...lekker hersenloos My madness, my sadness |
|
quote: think again... allemaal jaren 80(soms 70) tot nu muziek is in die maanden dat ik et heb (mr zap box ) nog nooit metal langsgekomen. My madness, my sadness |
|
quote: Ik zit nu sinds een tijdje in Vlaanderen, en ik had me heel wat voorgesteld van dat StuBru, maar eigenlijk valt het vies tegen. Het is meer 3FM zonder de arbeidsvitaminen. Dus ook niks metal , maar een band als bv "...And you will know us by the Trail of Dead" ook niet, terwijl die nota bene een succesvol majordebuut hebben! En geen hypes rond bands? Wil je de hype rond The White Stripes geen hype noemen? Of is dat een te kleine hype? Nee, voor metal is het OOG-radio (Groningen) elke dinsdagavond twee uur lang, VETTE BRAGGEL!!! Alle metal die je wilt! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
moby is christen |
|
de aardschok berichte mij bij de eerste harde regels over dat er mischien een soort wet and wild zou komen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Welke golflengte zit OOG-radio??? Ik kom namelijk binnenkort in Groninge studeren en wonen. |
|
(met heliumstemmetje #I-IIIII feeeee-eeel soooo-ooo reeee-aaaallll# Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
ik zag gister een clip van Moby en Public Enemy en hun mening over de oorlog , je kan het hier beluisteren : http://www.moby.com/index2.html |
|
heb em een keer zien optreden en k moet zeggen dat het ook nog goed was! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
heb een moby optreden op tv gezien ,was beter dan de gewone nummers . NB : Chuck D van Public Enemy heeft ooit een nummer gemaakt "black steel" ( ook "anti-oorlog" ), later gecoverd door tricky [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 31-07-2004 23:06] |
|
Pffff, er is momenteel toch veel te weinig metal op welke zender dan ook. StudioBrussel had vroeger op woensdag nog weleens wat, en af en toe tussendoor nog een verdwaald nummer, maar nu is het meer een hiphop, basement en R&B underground station geworden. Wat een bagger. En ja, KinkFM met die 2 uurtjes in de week is ook geen vetpot. Geef mij maar de Amerikaanse omstandigheden (west-coast dan). Altijd de keuze uit minstens 2 echte alternatieve stations (AC/DC, metallica (oude), megadeth, RHCP, wat nu-metal). Gewoon lekkere luistermuziek. In San Francisco zit dan ook nog een echt Bay-Area thrash station, dat was GAAF! Overkill, Death Angel, Metallica, etcetc. Voor bands als Morbid Angel en Hate Eternal kun je beter maar een cd in de auto stoppen, want die worden helaas niet gedraaid. Maar er is iig wel rawk en heavie metol . Beter dan in Nederland iig. En nog bijkomend voordeel, amper trance of andere popiejopie shit te ontvangen :D:D:D:D What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Black Steel In The Hour of Chaos was het volgens mij. Staat op 'It takes a nation of millions....' Dat is de meest heerschende rapalbum allertijden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: *eurrrrhhh, FOUT!* Black sunday, cypres hill What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Die is inderdaad ook goed maar het had op mij bij lange na niet dezelfde indruk achter gelaten als Public Enemy. Bovendien heeft die P.E. plaat ook nog eens Slayer samples.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: she watch channel zero ? die heeft heftige samples , werd door een vpro jongeren programma ( onrust ) altijd in het begin gedraait [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 31-07-2004 23:26] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |