|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Op deze manier klopt er niks van die lijst. Nu moet een plaat 10 keer op nummer 5 komen, om evenveel `waard` te zijn als 1 keer op nummer 1. Logischer lijkt mij: 1 krijgt 10 punten 2 krijgt 8 punten 3 krijgt 7 punten 4 krijgt 6 punten 5 krijgt 5 punten Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Wat een middelmatigheid komt hier langs zeg. |
|
quote:Krik jij het nivo dan eens wat op, baas. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tja, niet iedereen kan zo'n goede smaak hebben als jij natuurlijk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ja jammer is dat, jij had echter wel een zeer sterke plaat er tussen staan. |
|
quote: Laat me raden, Zwartwaterpark? Dan kunnen we ook wel Modern Talking of Army of Lovers erin gaan zetten.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: No, guess again. Voor een hint zie mijn last.fm. |
|
quote: Wie ben je dan? Marco ofzo? Kan i.i.g. geen Nimbus vinden daar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Nimbus, post je eigen top5 eens dan. Die zie ik er niet tussen staan. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 25-01-2009 20:45] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zit ook maar een beetje te kloten. Mijn top vijf dan: Immolation - Close To A World Below Immolation - Unholy Cult Immolation - Failures For Gods Immolation - Here In After Immolation - Dawn Of Possession |
|
Aardig bandje, niet zo heel veel bijzonders...vind ik dan. Fuck the world and fuck you |
|
Das nou pas vette det Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Je moet er van houden, ik kan er niets mee. En ze hebben ook nog eens enorm satan's fall van mercyful fate verkracht... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Het is een drama, wim, echt. Fuck the world and fuck you |
|
Echt wel. Niet fucken met " mijn" mercyful fate, die zijn " god" voor mij, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Toch zul je moeten toegeven dat de "Into the coven"-uitvoering van Notre Dame ronduit geniaal is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Door die cover ben ik ze gaan volgen, geweldig gedaan zelfs die cover! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: als iedereen ook zijn nummer 1,5 door kan geven ... die krijgt dan 9 punten sukkels |
|
quote: das bijna formule 1 signature |
|
Celtic Frost - To Mega Therion Possessed - Seven churches Necrophagia - Holocausto De La Morte Angelcorpse - Exterminate Death - Scream Bloody Gore bub |
|
1 Morbid angel- Altars of madness 2 Death- Sream Bloody Gore 3 Possessed- Seven churches 4 Autopsy- Severed survival 5 Obituary - Slowly we Rot |
|
1. Death - Symbolic 2. Obituary - Cause of Death 3. Entombed - Left Hand Path 4. Morbid Angel - Altars of Madness 5. Death - Human Boeiender |
|
Alhoewel de meeste death metal bands van tegenwoordig mij echt aan de spreekwoordelijke reet kunnen oxideren, hier dan mijn lijstje. 1)Messiah - Hymns to abramelin 2)Obituary - Slowly we rot 3)Autopsy - Severed Survival 4)Mantas (pre-Death)Death by Metal 5)Six Feet under - Warpath Against God and Government |
|
Die messiah is idd vet! Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |