IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : death metal cd top 100 Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 27-01-2009 17:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Iig wel allebei waardeloze det, dus dit topic hoef je niet verder te bevuilen

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 27-01-2009 17:26 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2009 16:26 schreef GRINDBASHERS het volgende:
nee hoor, INIURIA bleert doorgaans allerlei onzin, dat van mij is 99% doordacht en onderbouwd commentaar...
Klopt als een bolus en hij komt ook nog eens voor je op als je onrecht word aangedaan terwijl metalheads over het algemeen de andere kant opkijken (uit eigen ervaring). Dus liever een crusty met dreads dan metals zonder heads

nark
Usericon van nark
Posted 27-01-2009 17:28 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2009 17:26 schreef nark het volgende:
Klopt als een bolus en hij komt ook nog eens voor je op als je onrecht word aangedaan terwijl metalheads over het algemeen de andere kant opkijken (uit eigen ervaring). Dus liever een crusty met dreads dan metals zonder heads
dit was aan grindbashers gericht(kut computers, kut vooruitgang).

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-01-2009 17:29 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2009 17:26 schreef spectre het volgende:
Iig wel allebei waardeloze det, dus dit topic hoef je niet verder te bevuilen
Als jij je nou verder afrukt op alan parsons project en je bm doen wij hier dat wel op de death metal, ok ?

Fuck the world and fuck you

Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-01-2009 18:09 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Oja vergeten, Arghoslent, zeer goed alleen is mijn lijstje al vol.

Temmink
Usericon van Temmink
Posted 27-01-2009 18:20 by Temmink Wijzig reactieProfiel van TemminkQuote dit bericht

Deicide - Deicide
Morbid Angel - Altars Of Madness
Morbid Angel - Blessed Are The Sick
Jumpin' Jesus - The Art Of Crucifying
Cancer - To The Gory End

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-01-2009 18:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2009 18:20 schreef Temmink het volgende:
Deicide - Deicide
Morbid Angel - Altars Of Madness
Morbid Angel - Blessed Are The Sick
Jumpin' Jesus - The Art Of Crucifying
Cancer - To The Gory End

Leuk lijstje. ken alleen die springende jezus niet.

Fuck the world and fuck you

Snark
Usericon van Snark
Posted 27-01-2009 18:53 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2009 14:12 schreef Rotzak het volgende:
Dat zeg ik niet, maar naar mijn mening komen de beste death metal platen uit voor de jaren 90, waarom zou ik een nieuw schijfje kopen als ik ook Hymns to abramelin kan opzetten? Als een ander graag een 13 in een dozijn bandje uit 2005 wil luisteren moet ie dat gewoon doen.

Ik was redelijk serieus en ben t behoorlijk eens met je, ook naar mijn mening is er tussen 1980 en 1992 nagenoeg alles gebeurt wat er moest gebeuren, demigod zat wel in de vroege lading finse bands en mag denk ik zeker wel tot de klassiekers gerekend worden (al is t alleen al vanwege de schaamteloze smakeloze kleurcombinatie van het roze hoesje en t groene cdtje....)

no playing: Demigod - fear obscures from within, lekkere ouderwete death metal!

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 27-01-2009 21:07 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2009 18:21 schreef mental het volgende:
Leuk lijstje. ken alleen die springende jezus niet.

Prima band:Jumpin Jesus, helaas maar 1 plaat gemaakt, met een mooi artwork, opvallend dat deze Duitse band hier nog genoemd wordt.
Alsook Cancer, hun eerste 2 platen zijn ook een notering waard.

zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 27-01-2009 21:25 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Death - Symbolic.
Entombed - Left hand path.
Dissection - Storm of the light`s bane.
Autopsy - Severed survival.
Obituary - Slowly we rot.

Niks nieuws of origineels maar wel

Here kitty kitty kitty!

Snark
Usericon van Snark
Posted 27-01-2009 23:49 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

oke nieuwe poging

- obituary - slowly we rot
- autopsy - severed survival
- entombed left hand path
- paradise lost - lost paradise
- pestilence - consuming impulse

... denk ik

marceltjepkema
Usericon van marceltjepkema
Posted 28-01-2009 17:18 by marceltjepkema Wijzig reactieProfiel van marceltjepkemaQuote dit berichthttp://deathrage.nl

zijn jullie al klaar voor het eind resultaat
of moeten we nog even wachten

BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 28-01-2009 17:19 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2009 17:18 schreef marceltjepkema het volgende:
zijn jullie al klaar voor het eind resultaat
of moeten we nog even wachten

Heb je al 100 titels dan ?

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-01-2009 17:24 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

.

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 28-01-2009 17:25]

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-01-2009 17:25 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ik denk dat we niet aan die 100 titels zullen komen.
Het gros van de toppers die hier genoemd worden hebbben de namen Death, Morbid Angel, Obituary, Autopsy, Possessed, Deicide etc., en daarbij worden vaak dezelfde albums genoemd. Een top30, 40 of iets dergelijks is denk ik beter

en een lijst van 5 namen maximaal werkt ook niet mee

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 28-01-2009 17:35]

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

marceltjepkema
Posted 28-01-2009 17:34 by marceltjepkema Wijzig reactieProfiel van marceltjepkemaQuote dit berichthttp://deathrage.nl

ik heb op dit moment ongeveer 110 titels

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 28-01-2009 17:34 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Hmm, niet verwacht, maar goed. Wanneer post je de uitkomst?

invictis
Usericon van invictis
Posted 28-01-2009 19:41 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2009 17:25 schreef Metalhead22 het volgende:
Ik denk dat we niet aan die 100 titels zullen komen.
Het gros van de toppers die hier genoemd worden hebbben de namen Death, Morbid Angel, Obituary, Autopsy, Possessed, Deicide etc., en daarbij worden vaak dezelfde albums genoemd. Een top30, 40 of iets dergelijks is denk ik beter

en een lijst van 5 namen maximaal werkt ook niet mee

nee inderdaad, top 10 of top 20 invullen had meer opties gegeven tot het komen van een lijst dunkt me

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

marceltjepkema
Posted 28-01-2009 19:50 by marceltjepkema Wijzig reactieProfiel van marceltjepkemaQuote dit berichthttp://deathrage.nl

het totale aantal bands is 132 geworden

invictis
Usericon van invictis
Posted 28-01-2009 19:54 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

is het niet een idee om overnieuw te beginnen en dat mensen een 20 tal bands ie cdwerk kunnen invullen?.
wil je niet gillend gek maken, maar is misschien een beter idee?

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

marceltjepkema
Posted 28-01-2009 20:36 by marceltjepkema Wijzig reactieProfiel van marceltjepkemaQuote dit berichthttp://deathrage.nl

Hier is de top 100 van Death metal albums

te beginnen met de Laatste 10

p.s. De cijfers achter de namen zijn het aantal punten
+ het cijfer voor het album.
Het cijfer heb ik uit de metal-archives gehaald anders had ik te veel albums met het zelfde aantal stemmen.

91 odious mortem - cryptic implosion - 2 - 93
92 asphyx - embrace the death - 2 - 92
93 bolt thrower - those once loyal - 2 - 92
94 slaughter - strappado - 2 - 91
95 angelcorpse - exterminate - 2 - 89
96 behemoth - zos kia cultus - 2 - 89
97 misery index - retaliate - 2 - 88
98 cannibal corpse - tomb of the mutilated - 2 - 84
99 morgoth - cursed - 2 - 83
100 suffocation - suffocation - 2 - 82

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 28-01-2009 20:51 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Heb je toch de oude telling aangehouden?

Why doesn't my music get me all the chicks?

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-01-2009 20:54 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zijn topic, zijn telling, anders moewt je maar je eigen topic openen GM

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 28-01-2009 21:22 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Weet ik, maar die andere telling zou toch een stuk representatiever zijn... maargoed, zijn keus inderdaad.

Why doesn't my music get me all the chicks?

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-01-2009 21:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Meer bands dan een top-5 lijst zou ook representatiever zijn, en langer wachten dan een week of 2 ook

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com