|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Iig wel allebei waardeloze det, dus dit topic hoef je niet verder te bevuilen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:dit was aan grindbashers gericht(kut computers, kut vooruitgang). Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Als jij je nou verder afrukt op alan parsons project en je bm doen wij hier dat wel op de death metal, ok ? Fuck the world and fuck you |
|
Oja vergeten, Arghoslent, zeer goed alleen is mijn lijstje al vol. |
|
Deicide - Deicide Morbid Angel - Altars Of Madness Morbid Angel - Blessed Are The Sick Jumpin' Jesus - The Art Of Crucifying Cancer - To The Gory End |
|
quote: Leuk lijstje. ken alleen die springende jezus niet. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik was redelijk serieus en ben t behoorlijk eens met je, ook naar mijn mening is er tussen 1980 en 1992 nagenoeg alles gebeurt wat er moest gebeuren, demigod zat wel in de vroege lading finse bands en mag denk ik zeker wel tot de klassiekers gerekend worden (al is t alleen al vanwege de schaamteloze smakeloze kleurcombinatie van het roze hoesje en t groene cdtje....) no playing: Demigod - fear obscures from within, lekkere ouderwete death metal! |
|
quote: Prima band:Jumpin Jesus, helaas maar 1 plaat gemaakt, met een mooi artwork, opvallend dat deze Duitse band hier nog genoemd wordt. Alsook Cancer, hun eerste 2 platen zijn ook een notering waard. |
|
Death - Symbolic. Entombed - Left hand path. Dissection - Storm of the light`s bane. Autopsy - Severed survival. Obituary - Slowly we rot. Niks nieuws of origineels maar wel Here kitty kitty kitty! |
|
oke nieuwe poging - obituary - slowly we rot - autopsy - severed survival - entombed left hand path - paradise lost - lost paradise - pestilence - consuming impulse ... denk ik |
|
zijn jullie al klaar voor het eind resultaat of moeten we nog even wachten |
|
quote: Heb je al 100 titels dan ? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 28-01-2009 17:25] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik denk dat we niet aan die 100 titels zullen komen. Het gros van de toppers die hier genoemd worden hebbben de namen Death, Morbid Angel, Obituary, Autopsy, Possessed, Deicide etc., en daarbij worden vaak dezelfde albums genoemd. Een top30, 40 of iets dergelijks is denk ik beter en een lijst van 5 namen maximaal werkt ook niet mee [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 28-01-2009 17:35] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ik heb op dit moment ongeveer 110 titels |
|
Hmm, niet verwacht, maar goed. Wanneer post je de uitkomst? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: nee inderdaad, top 10 of top 20 invullen had meer opties gegeven tot het komen van een lijst dunkt me Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
het totale aantal bands is 132 geworden |
|
is het niet een idee om overnieuw te beginnen en dat mensen een 20 tal bands ie cdwerk kunnen invullen?. wil je niet gillend gek maken, maar is misschien een beter idee? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hier is de top 100 van Death metal albums te beginnen met de Laatste 10 p.s. De cijfers achter de namen zijn het aantal punten + het cijfer voor het album. Het cijfer heb ik uit de metal-archives gehaald anders had ik te veel albums met het zelfde aantal stemmen. 91 odious mortem - cryptic implosion - 2 - 93 92 asphyx - embrace the death - 2 - 92 93 bolt thrower - those once loyal - 2 - 92 94 slaughter - strappado - 2 - 91 95 angelcorpse - exterminate - 2 - 89 96 behemoth - zos kia cultus - 2 - 89 97 misery index - retaliate - 2 - 88 98 cannibal corpse - tomb of the mutilated - 2 - 84 99 morgoth - cursed - 2 - 83 100 suffocation - suffocation - 2 - 82 |
|
Heb je toch de oude telling aangehouden? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Zijn topic, zijn telling, anders moewt je maar je eigen topic openen GM She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Weet ik, maar die andere telling zou toch een stuk representatiever zijn... maargoed, zijn keus inderdaad. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Meer bands dan een top-5 lijst zou ook representatiever zijn, en langer wachten dan een week of 2 ook She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |