|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zekers aanwezig, gaaf dat Dictated in het voorprogramma staat trouwens. Boeiender |
|
ben zeer benieuwd en dus aanwezig... kijken of het weer zo lekker gaat knallen/beuken etc! |
|
Probeer ook aanwezig te zijn. Maar eerst maar zien vrij te krijgen van werk. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Present! Gaaf voor Dictated. Mijn lieve vriendin op de planken kijken samen met Deadhead. Gaat goed met die leutes, paar weken terug ook al met Hail of Bullets! My friend, watch out for traitors... |
|
Waarom is de "oude" zanger gestopt? |
|
quote: Iets met het overlijden van een huisdier? Bareuh... |
|
Ulkster, relax nou. Je weet hoe dat de vorige keer is afgelopen... hehe. |
|
Hehehehe. Maar laat ons niet in het duister tasten, waarom is ie dr mee gestopt? |
|
Iets met een betonmixer? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Of ik dat hier even op een forum in drie zinnen wil uitleggen, bedoel je? |
|
Je mag het van mij ook op een ander forum doen.. maar daar heb ik de url niet van.. |
|
Sterker nog, dat forum ligt al een tijdje plat. Ik wilde eigenlijk zeggen: ik ga helemaal niks uitleggen. Vanwaar de vanzelfsprekendheid dat bands zomaar openheid van zaken geven over dit soort precaire zaken? Straks heb ik het weer gedaan. |
|
Ik ruik een interessant verhaal.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
jhne gedram. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 25-01-2009 22:24] |
|
Skerp! Nou, precies. Dat is dus het hele verhaal. :-) |
|
quote: Is weer een nieuwe, kreeg van xav ( denk ik.) een mail, deze heb je niet gehad? quote: Zeg dat dan. quote: Nou, dat hoort bij een leven in de spotlight denk ik? Als mensen interesse hebben in de band, komt het vaak voor dat de randzaken ook leuk worden.. Bang voor een icemannetje? |
|
quote: Ik ook niet. Bareuh... |
|
Ik ook niet, bun der blie van. BVT zie ik hier ook. HdH ook. Ik mis alleen Kombustar en Kepala. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ook geen mail gehad. |
|
Zelfs ik niet. En ik mis Orlando. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 26-01-2009 0:06] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nou hup, rap eens die url hier dan. |
|
Joa, had ik vande week ook al ergens op ZM neer geplemt maar is weg gehaald door mods. Ik kan vanuit mn werk niet op hotmail, zal um straks vanuit thuis wel ffe neerplempen. |
|
quote: ? Waarom dat dan? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Concurrentie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat een gelul, staan vaak zat dingen van andere zines en fora. En not of de Muur wíl/kán concurreren met ZM. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |