|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jeuj, Muurders reunie op ZM! |
|
|
|
Tsja.. |
|
Poster/flyer |
|
Of deze natuurlijk... |
|
Wordt een leuk druk weekend, vrijdag dit, zaterdag een verjaardag, en zondag Carnal en Massive Assault in Popfront. Boeiender |
|
heb dr zin an (schop). Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Yup, ik ook! My friend, watch out for traitors... |
|
Aanwezig! Kaartjes zijn al besteld dus vrijdag naar Zwollywood. see you at occultfest! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 16-03-2009 15:55] |
|
Ik ben nog bezig met een videopresentatie met oude beelden, zowel onstage als offstage. Gewoon geschikt voor alle leeftijden, uiteraard. Maar er zitten wel coole stukjes bij. |
|
quote: Hehehe, geen Hans in zijn blote reet? Boeiender |
|
Of Ronnie... terwijl heel Candlemass langs de douche in Noorderligt loopt. En kijkt: wat is dit nou weer? |
|
quote:Of je hele Marshal stack die zo achterover dondert in oude popfron (rode torenplein)hahahaha. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Hmm, ik heb wel beelden van een heel drumstel dat van het podium wordt gekieperd. *zet oude VHS van Popfront nog eens op |
|
quote:Volgens mij was dat toen jullie ala Biohazard iedereen op het podium vroegen. Iedereen springen en doen zag, hem zo langzaam achterover kieperen hahaha. Of mijn geheugen laat mij weer in de steek, was volgens mij toen Hans er net mee gekapt was. Vooral die blik van jou was prijsloos hahahahaha. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Het komt weer langzaam terug... *kijkt nog wat wazig. Als ik het kan vinden, plak ik het erbij. |
|
quote:Pas maar op, straks staat iedereen als een zoutzak naar dat scherm te staren of ze nog voorbij komen terwijl jullij als een bezetene staan te rossen hahahahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
O. ja! Hebben jullie dat document van die toer met Carcass (the non movement tour)nog. Die kan je zo helemaal afspelen. Blijft een van de gaafste vidioos ooit over jullie gemaakt Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Je bedoelt Denemarken 1991? Da's sowieso cool, omdat Edge Of Sanity ook telkens tussendoor komt. |
|
quote:Volgens mij was dat met Carcass door de Benelux waarbij ze al die optredens niet bewogen(non movement tour) waar op jullie tijdens de laatste gig helemaal los gingen tijdens hun show en zij strak in hun rol bleven. prachtig gefilmt door Johan. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
|
|
Was mooi gisteren! En wat een verrassing om Ralph als zanger van Dead Head te zien (was daar niet van op de hoogte). Ben als geboren en getogen Emmeloordse wel trots hoor. Dictated was ook vet, kende die band niet (erg he) maar klonk lekker. Dead Head was ook goed in vorm en mooie volle bak. Heb ook genoten van de video, geniaal die oude beelden. Verder gezellig, veel bekenden dus altijd goed. see you at occultfest! |
|
Twee goede bands, een perfecte avond. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |